Kullananların memnuniyeti, alanların bu kadar olumlu dönüşleri sayesinde gerçekten duşu duş yapan vücudun tertemiz olmasını sağlamasından dolayı tercih ediliyor. Kesinlikle kullanılmalı , sayesinde ferahlığı anlayacaksınız.
Gerçekten çok yararli badem ve su karışımı sonucu cilde satenimsi bir parlaklık ve yumuşacik bir cilt sunuyor normal ve kuru ciltler için nemlendirici ve besleyici bir özelliğe sahiptir cildi sağlıklı bir görümune kavuşturur
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
216Cevap
Parlak ve yumuşak cilt için duş yağı çok yararlı bence
Valla ben ilk defa duyuyorum resme bakınca ilk alkol sandım almaya da gerek duymuyorum
sabun harici başka bir şey kullanamıyorum cildimi çok yağlandırıyor ve sivilce yapıyorlar
Bilmiyorum yararlı da bulmuyorum sonuçta kimyevi bir ürün. Kalıp sabun varken kullanmam
Bunun reklamını yaparsam para alacak mıyım?
Demekki çok seveni var. Reklami var birde insana rahat etki birakıyorsa istenilen odur
Daha önce hiç denemedim ama denemeyi düşündüm şimdi
İnsanların %75 boşa para harcamayı çok seviyor o yüzden.
İlk kez duyuyorum ama bu kadar iyi birseyse denerim bir ara🙏🏻
Ben uğraşmam bunlarla, lazım olan için güzel bir paylaşım
Duş keyfini sıradanlığın ötesine götürdüğü için en çok satılan olabilir.
Severek kullandığım nadide markalardan biridir
Popüler kültür satışın bu kadar fazla olmasının nedeni
#Mirliva
herkes seviyorsa güzeldir o zaman alalım bi tane
Yoo ben sevmiyorum :D Hatta duymadım bile :D
Kullananların memnuniyeti, alanların bu kadar olumlu dönüşleri sayesinde gerçekten duşu duş yapan vücudun tertemiz olmasını sağlamasından dolayı tercih ediliyor. Kesinlikle kullanılmalı , sayesinde ferahlığı anlayacaksınız.
Tenini yumuşatıyor galiba kullanmadığım için bilmiyorum
Cildi yumuşaklaştirir ama ben hiç kullanmadım
Duş yağı mı
Ben heralde çok geride kalmışım
Hayret bir şey
her 10 saniyede birmi satılıyor mükemmelmiş.
Gerçekten çok yararli badem ve su karışımı sonucu cilde satenimsi bir parlaklık ve yumuşacik bir cilt sunuyor normal ve kuru ciltler için nemlendirici ve besleyici bir özelliğe sahiptir cildi sağlıklı bir görümune kavuşturur
Kullandığım bir ürün değil
Sanıyorum cildi yumuşatıyor ve besliyor bundan dolayı tercih ediliyor
Gerçekten öyle mi acaba? Her 10 saniyede bir mi satılıyor?
Badem özlü cilt bakım ürünlerini çok seviyorum. Özü, verdiği ferahlık hissiyle çok sevildiğini düşünüyorum.
çünkü çok güzel. ama dünyada her 10 saniyede bir satıldığını bilmiyordum
Bu markayı önceden kullanmıstım hâlâ da kullanmaya devam ediyorum gerçekten harika
Vegan oldugu icin dogal bir urundur ve guvenle tercih edebilirsiniz.
Daha iyi bir şekilde temizliyor olabilir ya da kokusu daha güzel olabilir ya da diğer ürünler gibi tam tersine kurutmıyor nemlendiriyor olabilir
Sıradan bir duş rutininden vazgeçirecek bir ürün. En kısa sürede denemek istiyorumm
Güzel bir paylaşım olmuş teşekkürler elinize sağlık
Kullanıyorum harika sizde alın kullanın memnun kalın.
Duş jelleri, tene müthiş yumuşak bir dokunuş hissi verdiği için kullanıyorum. Duş yağı, jelden daha etkili bir sonuç verecekse denemeye hazırım.
Duş yağı nedir , bacaklarım çok kuru benim özellikle kışın pul atıyor
Fazla satış herkesin sevdiği anlamına gelmez. Ben yöresel sabun kullanıyorum
Fransız ürünlerini boykot ediyorum kullanmiyorum.
Kullanmadığımız için bilmiyorum en kısa zmaanda denemek lazim
Sanırım nemlendiriyor güzel kokuyor ve en önemlisi cilde zarar vermiyor içeriğiyle kullanmadım ama isterim kullanmak :)
Denemeden bilemem değil mi bence ürün gönderebilirler daha sonrasında neden herkesin sevdiğini açıklayabileceğime eminim 🤭
Badem özü ve üzüm çekirdeğinin mis gibi kokusu ile duş almak daha keyifli ve duş sonrası ciltteki dokusu çok hoş oluyor
Ben hiç denemedim ama denemeyi düşünüyorum ama her duş jeli benim cildime uygun diil bunuda öğrenmek mukkemel oldu
Hayatın tüm yükünü taşıyan vücudumuza mükemmel bir hediye olduğu için. L'Occitane Almond kendime armağanım
İnce köpük yapısı ile vücudu mükemmel şekilde temizleyip yumuşatır. Cildi besler ve nemlendirir. Ayrıca normal ve kuru ciltler için uygundur.
Ben sevmiyorum o yüzden diğer insanlar neden seviyor bilmiyorum
Bu duş jelini bilmiyorum ama çok kaliteli ve etkili olduğu için olabilir
Güzel bir ürün gibi deneyeceğim bakalım bunuda. Teşekkürler
Bu markayı ilk kez duyuyorum. Kullanmadan hiçbir şey diyemem
Valla güzel görünüyor ama fiyatı pahalı biz Palmovoliveden devam
Bademli olması tabikide ama yani şahsen ben daha hiç kullanmadım
Daha iyi bir şekilde temizliyor olabilir ya da kokusu daha güzel olabilir.
Vegan uygulaması ile bütün cilt tipine uygun olması
Seviliyor çünkü iyi geliyor yani güzel bence olabilir hiçbir fikrim yok
duş jeli önemli stres ve kaygıların hepsını alıyor
Kokusu bence. Çünkü koku cezbedici olduğu sürece gerisi hikaye
Tek bir sebep yoktur diye düşünüyorum bir çok sebebi vardır her açıdan değerlendirmek gerekir
şimdiye kadar hiç bu markayı kullanmadım, yorumlarını okuyup inceleyeceğim
Kadınlar için mi erkekler için mi bilemedim :)
Kalite tesadüf değildir. Başka yoruma gerek yok
Zeytinyagi cok faydalı sürün tavsiye ederim
Güzel kokması için artı kokusu kalıcı diye ola bilir
Çünkü kaliteli olmalı yoksa niye çok satılsınki