Kurt adamdan hallice erkekler gelip kızlar kıllarını almak zorunda yazmış. Bacağımızda kolumuzda çıkan onlara kıyasla incrcik iki üç telin sorun olacağını sanmıyorum. Kişisel hijyen ve tercih açısından ben lazere gidiyorum düzenli olarak ama bu kendi isteğim doğrultusunda. Gidip de başkasının baskısı yüzünden kimse kıllarını almak zorunda değil kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz ki? Rahat olabilirsin kendin nasıl istiyorsan öyle yap... Kıllı erkeklerin görüşleri önemli değil
böyle kadın mı olur bacağa bak, mağara adamı bacağına benziyor, o değil de eskiden nasıl alınıyordu acaba bu kıllar, orta çağda falan kadınlı erkekli hepsi kıllıydı kesin :D
Gezmesinler yani kimse gezmesin kıl zaten kötü bir görüntü yani kimse yakışmıyor benim düşünceme göre.. ama tabi ki de herkesin kendi seçimi kendi kararı..
Ahh yapma kızım kızlarda tüy olmaz yani tuhaf ve enteresan şeyler bazen ben bile sevmiyorum amma el alem laf ettıgı için insan farklı yöne çekiyor o manada sizede farklı konular açılır