156 boyunda yüz olaraktan minyon iri çekik göz felan 20 yaşındayım ama 16 duruyorum? Makyaj felan demeyin sevmiyorum pek, küçük durmak güzel mi yaa hayat boyu 😃
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı.
u +1 yılBende yaşımdan küçük gösteriyorum her zaman.. Güzel olup olmadığı, tamamen kişisel bir tercih meselesidir. Bazı insanlar, küçük görünmeyi çekici bulurken, diğerleri daha olgun görünmeyi tercih eder. Küçük göstermek, bazı avantajlara sahip olabilir. Örneğin, genç ve enerjik görünebilir, daha fazla ilgi çekebilir ve daha az sorumluluk üstlenebilirsiniz. Ancak, bazı dezavantajları da olabilir. Örneğin, ciddiye alınmayabilir, yetişkin olarak kabul edilmeyebilir ve yaşınızla ilgili hakaretlere maruz kalabilirsiniz. Sonuç olarak, küçük göstermek güzel mi yoksa değil mi, bu tamamen size kalmış bir karardır. Eğer küçük görünmekten hoşlanıyorsanız, bu sizin için bir avantaj olabilir. Ancak, küçük görünmekten rahatsız oluyorsanız, bu sizin için bir dezavantaj olabilir Genç ve enerjik görünebilirsiniz. Daha fazla ilgi çekebilirsiniz. Daha az sorumluluk üstlenebilirsiniz. Ciddiye alınmayabilirsiniz. Yetişkin olarak kabul edilmeyebilirsiniz. Yaşınızla ilgili hakaretlere maruz kalabilirsiniz. Eğer küçük göstermekten hoşlanıyorsanız, yapabileceğiniz birkaç şey var: Makyajınızı ve saçınızı daha doğal tutun. Çocuksu kıyafetlerden kaçının. Duruşunuza ve yürüyüşünüze dikkat edin. Kendinizle ilgili olumlu düşünün. Eğer küçük göstermekten rahatsız oluyorsanız, yapabileceğiniz birkaç şey var: Makyajınızı ve saçınızı daha olgun bir şekilde yapın. Daha olgun kıyafetler giyin. Duruşunuzu ve yürüyüşünüzü daha özgüvenli bir şekilde yapın. Kendinizle ilgili olumlu düşünün.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılBende öyleyim.. 43 olduğuma kimse inanmıyor, Bence buna sevin, ilerde benim gibi olursan yaşını soranlar 😱😱😱😱 olunca , komik sorular ortaya çıkıyor 😅😅 tadını çıkar bence 🤭 ve Allaha şükür et..
00 Yorumla
Bence güzel bir şey. Kaç yaşına gelirsen gel hiç yaşını göstermeyeceksin böyle düşün. Ayrıca ille de büyük göstermek istiyorsan makyaj vs gibi yollar var ama küçük göstermenin bir yolu yok 😃
02 Yorumla
Soran+1 yılŞöyle söyleyeyim bence bunun en büyük nedeni genetik tabii ki ya da yüz hatları ama mesela oval bir yüz şeklim var büyük iri ve çekik gözlerim var işte yüz hatlarım böyle biraz çocuksu kaçıyor çıkık elmacık kemiği falan boyumda 1.56 olunca herkes 16 sanıyor ama genelde makyaj yapmamak cildi yormamak eğlenceli komik neşeli bir insan olmak hareketli olmak da çok etkili ayrıca aşırı zayıf da değilim 60 kilo falanım şu an hatta daha fazla da olabilir 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
17
Cevap
45Cevap
+1 yılBen de 22 yasindayim 17 18 duruyorum çünkü yüzüm ufak yani minyonum kötü yanı iş ortamında çocuk muamelesi yapıyorlar okula belge almaya gidiyorum kardeşim icin resit olmadigimi sanip vermiyorlar elime bide onun için ikna etmek zor onun dışında iyi bence
21 Yorumla
Soran+1 yılBen şu zamana kadar bir zorluğunu yaşamadım çünkü olgun konuşuyorum yani aklımı ve zekamı kullanıyorum genelde etkileyici bir insan olduğumu söylüyorlar beni ben yapan şeylerden biri de mercuryen olmak ikizler bursları minyon galiba 🥰
+1 yıl30 lu yaşlarında avantajını yaşayacaksın. Bende yaşımı göstermiyorum. Bu yaşımda züğürt tesellisi oluyor resmen 😂
01 Yorumla
Soran+1 yılŞöyle söyleyeyim 20 yaşında 16 göstermek bazen can sıkıcı olsa da genelde pat pat konuşan biri olduğum için insanların ağzına laflarını verebilirim şu an üniversite öğrencisiyim öğretmenlik okuyorum ortaokulu öğretmeni olacağım ileride mesela tahmin ediyorum kolay kolay yaşlanmayacağımı çünkü göz kapaklarım mesela düşük değil daha genç gösteren etkenler var gözlerim çekik yüzüm oval ağız yapım olsun yüz şeklim olsun küçük duruyor ses tonunda çocuksun ve hiçbir zaman aşırı büyük göstermeye de çalışmadım makyajlarla yüzümü yıpratmadım ergenlik döneminde cildimi falan güzel korudum çok hafif rimel dışında ya da glost dışında makyaj da yapma 🤣🤣😍
Gizli Üye(36-45)+1 yılHarika bisey. Helen 156 minyon olmak bence super. Ayricalikli oldugunu bilirsen artilarini gorursun. Cogu minyon bunu eksiklik olarak gorjyor. Yasini hic gostermiceksin ilerde buyuk ayricalik. Uzun erkekler genelde minyon kiz severiz
012 Yorumla
Soran+1 yılSamimiyetini de söylüyorum çok çocuksu bir yüz hattım var ama çirkin de değil güzel yani mesela oval yüz büyük çekik gözler düzgün bir burun güzel elmacık kemikleri çıkık çene uzun düz siyah saçlar hafif dalgalı hafif de kilo 🤣
Cevap sahibi+1 yılMihtesemsin eminim
Ayrica cocuksulugun verdigi bi seksilik vardir
Soran+1 yılÇocuk suluğum var tabii ki sadece böyle alakalı değil yüzde çocuksun
Cevap sahibi+1 yılAnliyorum sesinde muhtemelen oyledir. Ama kendine bakisini degistirirsen bambaska olur hersey. Sahip oldugun etkiyi hissedersen bu cevrene de yansiyacak. Bunun farkinda olanlar zaten paylasilamiyor
Soran+1 yılSahip olduğum etkinin farkındayım aslında çünkü minnoşluk gerçekten çok güzel bir şey ve insanların sahiplenme dürtüsü artıyor ama aslında asla a**** bir kız değilim s**** da değilim öyle gözüktüğüm olur mu gayet zekiyimdir
Cevap sahibi+1 yılEger gercekten zekiysen icindeki kadini ortaya cikarabilirsin. Bi yanin masum tatli, yeri gekincede seksi olabilme silahini kullanirsan erkeklerin aklini alirsin.
Soran+1 yılYok canım ben gerçekten zeki olduğum için içindeki kadını ortaya çıkarmak değil içimdeki öğretmeni ortaya çıkarmayı denedim ve üniversite kazanıp öğretmen oldum
Cevap sahibi+1 yılOgretmen olman baska sey kadin olman baska. Ogretmenler kadin olamaz mi yani 😅 sira g3ldi kadinliga o zaman. Somut adimlarla k3ndindeki degisimi gorebilirsin. Anlatmak istediklerimi anladiginda ve uyguladiginda sende degiseceksin sana karsida degisecekler
Soran+1 yılİyi de ben zaten dikkat çeken ve güzel biriyim yani giyinmeyi biliyorum hafif makyajlar yaparak gözlerimi ön plana çıkartıyorum daha nasıl bir kadınla plana çıkartayım ki hayat boyu da böyle minyon gözükmek çok hoşuma gidiyor
Cevap sahibi+1 yılO zaman sorun ne 😄
Kendini sevmen tamam ama seksi hissetmekten bahsediyorjm ben. Guzel ve tatlisin o tamam
Soran+1 yılYani seksi diye bilmem ama güzel ve tatlı olduğun kesin sadece sormak istedim acaba insanlar bu konu hakkında ne düşünüyor genellikle iyi ve güzel şeyler söylemiş zaten ben sadece 30 yaşlarımı merak ediyorum kaç yaşında duracağım acaba 🤣🤣🤣🤣
Cevap sahibi+1 yılEvet yasini hic gostermiceksin ama icindeki kadinia ortaya cikarirsqn sen tam bi afet olursun
Yaşın ilerledikçe genç göstermenin nimetlerinden yararlanacaksın
11 Yorumla
Soran+1 yılBakalım çünkü şu an 16 durmak komik ama Allah'tan güzel yüz hatlarım var çocuksu değil
Berbat bişey. Dün bir çocuk yazdı baya beğendim 19 yaşındaymiş beni de 17 sanmış aslında 21 yaşındayım. O kadar bunaldım ki küçük görünmekten bıktım
20 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 782 cevap paylaştı.
+1 yılDün babamla dışarı çıktık sinirli sinirli bakıyor hayrola dedim niye büyük durmuyorsun biraz yesene diyor😄
00 Yorumla
+1 yılYaşıtların 60 yaşıda nineyken sen 40 gibi durursun bu açıdan düşün
02 Yorumla
Soran+1 yılşu an bile 20 yaşındayım ama lise 1 öğrencisi sanıyorlar 🤣🤣🤣🤣
- +1 yıl
Sansınlar niye sorun ediyordun ki bunu
Güzellik & Bakım konusunda 494 cevap paylaştı. japona benziyosun genc gorunuyosun. ilerder de gec gorunursun
04 Yorumla
Soran+1 yılEvet japon değilde daha Latin Amerika esmer çekik goz
Soran+1 yılHahaahhahahaha
+1 yılYani senden küçük erkeklerde yazar o. biraz sıkıntı olabilir
00 YorumlaBence güzel 😄 beni de hep 25 zannediyorlar ama 21 yaşındayım 🤷♂️
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılHarika bir duygudur. Ben 27 yaşındayken 16 yaşında gibi dururdum. Hala yaşımı gösterdiğimi söylerler.
04 Yorumla
Soran+1 yılCiidd mii
Cevap sahibi+1 yılEvet. Hatta askerdeyken sivilleri giyindikten sonra komutan yanıma gelip, ulan 28 yaşında adamsın ama 18 yaşından küçük görünüyorsun demişti.
Soran+1 yıl🤣🤣🤣😃🤣😃🤣😃🤣😃🤣😃🥰😃🤣
Cevap sahibi+1 yılTek dezavantajı kendi yaşıtlarımın beni küçük düşünmesiydi. Benden 5 yaş küçük adam beni kendinden küçük sanıyor. Shjsksk
Güzellik & Bakım konusunda 919 cevap paylaştı. Yani ilerde çok çok iyi şu an da da al kucağına götür
00 Yorumla
+1 yılYani bence iyi en azından büyük göstermekten iyidir saçını falan boyat daha büyük gösterebilirsin şikayetçiysen sarı saç insanı oldugundan daha büyük hostrriyor
04 Yorumla
Soran+1 yılSaçlarımı siyah uzun ve dalgalı hayat boyu hiç boyatmadım zaten genetik faktörlerin yanı sıra kimyasal kullanmamak fondöten vesaire kullanmamak da genç gösterdi bence çünkü tamam 20 yaşında biri zaten genç gösterir ama sadece hafif rimel hafif var dışında makyaj yapmıyorum bir de dudak nemlendirici eğlenceli komik neşeli güler yüzlü hareketli bir insanım o da etki ediyor tabii bir de her şeye geçtim bunun astrolojik nedenleri bile varmış birisi doğum haritasına bakmıştı beni hiç görmemişti diye yaşından küçük gösteriyorsun demişti
- +1 yıl
Hım anladım evet makyaj yapmamak veya hafif yapmakta etkiler bende 23 yaşındayim hafif makyaj yaparım yüzüm yuvarlak ve tombul gözlerimde büyük ve hafif cekik benimde küçük gösterdiğimi söylüyorlar bazısı yaşını gösteriyosun diyor bilmiyorum
Soran+1 yılBir şey söyleme benim de gözlerim büyük ve çekik yüzüm oval ve yanaklarım var gerçekten ben de öyleyim yüzünü çok merak ettim aynı ben, 🤣🤣
- +1 yıl
Benimde aynı ya yanak var bu yüzden sanırım yüz yapısıda etkiliyor
+1 yılbirtane görmüştüm öyle ama baya kısa idi çok zayıf vede ince birşeydi sağa baktığım gibi kendimi geri attım korktum birden :D dedim bu ne
04 Yorumla
Soran+1 yılYoooo ben zayıf değilim balık etliyik
- +1 yıl
kısa olmak daha iyi ya boş ver benim ex aşkım kısa ama çok tatlı
Soran+1 yılMinyon tipli olmayı çok seviyorum 1.70 boyunda yakın bir arkadaşım var o 20 yaşında ben de 20 yaşındayım beni 16onu'u 22 23 sanıyorlar hatta
- +1 yıl
iyi bari sevgilinmi
Gizli Üye(30-35)+1 yıl25 yaşındayım lise bitti mi diye soruyorlar. İnsanın hoşuna gidiyor.
00 Yorumla
+1 yılSakın makyaj falan yapma zaten süper bir özellik bu
06 Yorumla
Soran+1 yılYa makyaj zaten yapmayı sevmiyorum cildim temiz gözlerimi çekik kendi halinde doğal bir tatlılık sadece bazen hafif göz makyajı yapıyorum o kadar şu an 20 yaşındayım ama 15-16 duruyorum acaba ileride nasıl duracağım 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- +1 yıl
Allah nazar değdirmesin böyle devam edebilir ben de 170im minyon sayılırım yaşımı hiç bir zaman demem böyle daha iyi
Soran+1 yılZaten hareketli bir insan ikizler burcuyum sen düşün artık
- +1 yıl
İkizler mi 😜 run 🏃🏻♂️
Soran+1 yılHahahahwwhqhhqahhahahahaha
- +1 yıl
Ben de boğayım 🙄
İyidir yıllar geçtikçe bununla çok mutlu olucak ve ovuneceksin 😉😉
00 YorumlaHarika bir şey daha ne istiyorsun 😀
02 Yorumla
Soran+1 yılVallahi güzel bir şey ama ne bileyim yani yüz hatlarımın da güzel olduğunu söylüyorlar 30 yaşında acaba kaç göstereceğim
Bence böyle gayet tatlısındır o yüzden takılma 😅
04 Yorumla
Soran+1 yılYooo hiç takımımmm🤣🤣🤣🤣 ama benim hep küçük durmms🤣🤣🤣
Soran+1 yılHahshahsh enerjimi nasıl anladın,🤣🤣😃🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Gizli Üye(25-29)+1 yılMakyajsız doğal güzelliğe sahipsen gerek yok makyaja 😍♥️
01 Yorumla
Soran+1 yılDoğal güzellik var ama 156 boy 70 kilo ile küçük duruyorum 55 60 olsam 10 yaşında durucam
+1 yılKüçük durmak guzel daha ne istiyorsun ya😃
02 Yorumla
Soran+1 yılHahahaha ama yüzüm baya minnoş öyle zayıf bir kız da değilim 🤣 70 kiloyum
- +1 yıl
Olsun minnoş yüzlüysen demekki tatlisin😉😃
Gayet iyi hiç takılma
02 Yorumla
Soran+1 yılYok ya ne güzel genç
+1 yılhımm görmek lazım
00 Yorumla
+1 yılBakayım bi ne kadar küçük duruyosun
00 Yorumla
+1 yılYolda yürürken falan görüyorlar mı seni 😀
00 Yorumla
+1 yılBence güzel küçük görünmek
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 345 cevap paylaştı.
+1 yılYaş ilerleyince buna sevineceksin 🤣
00 Yorumla Bende öyleyim bak pp ye
00 Yorumla
+1 yılBence güzel bir şey ileri de çok faydası olacak
00 YorumlaNe güzel işte çok şanslısın
00 Yorumla
+1 yılgeç yaşlanırsın işte ne güzel
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılNe güzel geç yaşlanıyosun işte bundan güzeli mi var
00 Yorumla
+1 yıl40 yaşına geldiğimde güzel
00 Yorumla
+1 yılBende yasimi gostermiyorum sasiriyorlar
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBende 25 yaşındayım 19 gösteriyorum
13 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılMinyon diye bir şey var ama sen bilirsin
Güzellik & Bakım konusunda 1,9b cevap paylaştı. Bem de kucuk gosteriyorum bir kotulugunu gormedim
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılÇok ekmeğini yedim 😃
00 Yorumla Güzellik & Bakım konusunda 1,7b cevap paylaştı. Minyon balıketli mi
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 957 cevap paylaştı.
+1 yılDeğil
03 Yorumla
Soran+1 yılSen çok itici birisin
- +1 yıl
İhii teşekkür ederim xd
Soran+1 yılRica ederim ama öyle geldin ama en azından sahte değilsin
+1 yılİyi değil mi
02 Yorumla
Soran+1 yılMükemmel bee herkes yaşlansın ben gencim hahahahauausususuus
- +1 yıl
Japonlara mı benziyorsun
+1 yılCok avantajlisin cok
00 Yorumla
+1 yılBende senin gibiyim yaşım küçük gösteriyor
01 Yorumla- +1 yıl
25 yaşındayım boyum 1.70 bu yüzden kızlar bakmıyor
+1 yılAa bende
00 Yorumla
+1 yılNe güzel işte
00 YorumlaHarika bir şey 👍🏻😀
00 Yorumla
+1 yılBişi olmaz
00 Yorumla
+1 yılbence gayet güzel
00 Yorumla
+1 yılGayet güzel
00 Yorumla
+1 yılBence güzel
00 YorumlaDeğil mi
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGüzel tabi bebek
04 Yorumla
Soran+1 yılEywlalhhjhh krall🤣🤣😃🤣🤣
Cevap sahibi+1 yılEyvallah bizden bebek
Soran+1 yıl🤣😃
Cevap sahibi+1 yıl😃
- Güzellik & Bakım konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılEvet ne güzel işte
02 Yorumla
Soran+1 yılÖyle zayıf bir kız da değilim 🤣🤣🤣🤣
- +1 yıl
Olsunn
Gizli Üye(36-45)+1 yılçok iyiiii
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 1b cevap paylaştı. Hemde çok guzel
00 Yorumla
+1 yılguzel mi ya
02 Yorumla
Soran+1 yılSence heheje
- +1 yıl
BEN CEEE
+1 yılOff tam istediğim
04 Yorumla
Soran+1 yılSenin boy kaç
- +1 yıl
187 .
Soran+1 yılMinyon mu seviyorsun
- +1 yıl
Evet
Bence güzel
00 Yorumla
+1 yılBakayim
00 YorumlaÇok güzel
00 Yorumla
+1 yılHarika bir şey
00 Yorumla- Devamını Gör (2)
Devamını Gör(47)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > 20 yaşındayım ama 16 duruyorum, küçük göstermek güzel mi ya?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer