17-18 gibi duruyorum ve 18 yaşında bi çocukla tanıştık boyu falan uzun ben minyonum ama onun da auratı çok büyük gibi durmuyo yaşıt gibi duruyoruz, sorun olur mu kafama takıldı
(hiç 19 20 gibi değilim öyle de hissetmiyorum daha küçük hissediyorum zaten herkes öyle görünüyorsun diyo kişilik olarak da öok olgun değilim daha çocuksuyum tabi yerine göre)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Yaş olayını niye bu kadar takılıyorsunuz ki önemli olan şu size anlaşıyor musunuz evet bitmiştir.
Yoo en fazla bi bara gidelim deseniz kşmlik sorarlar yaşınızı görmek için başka ne sorun olabilir ki
Yapılacak En Büyük Hata Kendinden Kucukleriyle Çıkmaktır
Bende küçük duruyorum herkes 20 22 diyor yaş 30😂😂
Aura palavaradır. Bir gün de boş durun be. Ne bu her gün flört sevgili cinsellik.
Bende öyleyim 25 im ama küçük duruyorum yaşımı küçük söylesem olmaz mı
Hep erkek büyük olmak zorunda değil kızda büyük olabilir erkek daha hoş gözüküyor büyük olunca ama 2 yaş kız da büyük olabilir bir sıkıntı olduğunu düşünmüyorum
Sorun olur ya da çocuk kötü desek ayrılacak mısın insan birini seviypr hoşlanıyorsa ne boyu önemlidir ne fiziği ne de suratı
Anlaşıyorsanız sıkıntı yok
Anlattığın gibiyse olmaz gibi
niye
Sorun olmaz gibi demek istemiştim
hmm anladım bence de denemekten zarar gelmez