Yüzüm ve vücudum sağolsun bu yaşta teenage gibi duruyorum! Dışarıda 20 21 yaşında ki ergenler peşime takılıyor nefret ediyorum bu durumdan Küçük görünmekten kurtulmanın bir yolu yok mu ölene kadar böyle mi kalıcam ben?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
40 yaşına gelince anlarsın avantajını. O yaştakiler senin gibi görünmek için milyonlar harcıyor. Parasını geçtim o uygulamalara katlanmak ayrı bir dert.
26 Yorumla
Soran+1 yılestetik yaptıranlar lisesi gibi görğnmek için yaptırmıyolardır inan
Soran+1 yılböyle bi şey isteyen delirmiştir net
Soran+1 yılben olduğum yaşta gibi görünmek istiyorum kimse yaşından büyük veya yaşından küçük görünmese keşke
En İyi Cevaplar
Minyon olduğun için öyledir bence bu daha güzel ama şimdi 20 21 yaşındaki çocukların da peşine takılması sıkıntı 😀
Benim bir arkadaş vardı şu an 32 yaşında 24 gibi duruyor ve hep peşinde gezenler küçük diye senin gibi düşünüyordu ama bunun bir yöntemi yok maalesef tanımak isteyene yaşını söylersin12 Yorumla
Soran+1 yılya bigün yaşını bilmeden veletin birine aşık olursam nolcak her halükarda zarardayım
+1 yılDürüst olacağım, herkes ne güzel yaşından küçük gösteriyor demiş de bence kötü bir şey kadın değil kız gibi durmak. Ben de biraz fazla olgun duruyorum ama daha mutluyum yaşım ilerleyince yaşlı göstermeyeceğim bu tamamen bakım ve sporla alakalı.
13 Yorumla
Soran+1 yılanlatmak istediğimi anlamıyolar ki genç değil çocuk gibi görünüyorum liseli gibi : (
- +1 yıl
Moralini bozma boş ver çoğu erkek seviyor bu durumu
Soran+1 yıl: (
+1 yılHerkes daha iyi demiş yorumları okudukça bende çıldırdım. Bende benzer soru sormuştum bana da öyle demişlerdi hahaha. Nasıl giyiniyorsunuz bilmiyorum ama klasik ve daha ağır giyinmek, konuşma tarzı durumu etkileyebilir belki.
25 Yorumla
Soran+1 yılklasik giyiniyorum ama yeni doğan bebeğe takım elbise giydirmiş gibi duruyo çıldırcam 😭
- +1 yıl
Dimi çok abes duruyo hahah. Başka ne desem bilemedim. Kelin yagi olsa basina surermis derler hahahah
- +1 yıl
Ben Bi de şey diye düşünüyorum. Gun gelir de evlenirsem, cocuk gelin gibi dururum hahahah
Soran+1 yılaynen aynısını düşünüyorum resmen çocuk gelin bböyle anne olduğumu hiç düşünemiyorum çocuğumu kardeşim zannedecrkler adım çocuk anneye çıkacak
- +1 yıl
Kızlar minnak olmanız daha iyi ne öyle uzun boylu yaşça büyük gösteren kızı olmanızda
Mini aşkına
36 beden kıyafet bulursun zor değil ki
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
53
Cevap
82Cevap
- Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı.
u +1 yılKüçük göründüğün zaman 35 yaşına bile gelsen hala genç olursun
10 Yorumla Güzellik & Bakım konusunda 729 cevap paylaştı. O kadar ünlüler paralar yağdırıp botoks growth kullanıyorlar senin derdine bak. Şunu söyleyim Belirli bir yaşın dışında görünmek normaldir. Ancak, insanlarla iletişim kurarken olgunluğunuzu vurgulamak ve ciddiyetinizi ifade etmek önemlidir. Kendine güven, sağlıklı iletişim ve pozitif enerjiyle çevreni etkilemeyi deneyebilirsin.
20 YorumlaBende öyleyim hatta yaşıtız sizinle ve maleseff durumdan kurtuluş yok kendinizle barışık olun kimseyi de takmayın ay ne şirin şeysin bıcı bıcı yapana da he he de geç takma kafana
23 Yorumla
+1 yılMerhabalar
Ailenizde genetiklik olabilir mi peki böyle bazı ailelerde olur ama baya küçük mü duruyorsun17 Yorumla
Soran+1 yıliçimde aslanlar çarpışıyo ama dışarıdan bakana yavru kedi gibi görünüyorum
- +1 yıl
Jdjsjs iyi güldüm buna
Soran+1 yılbaşına gelsin de anla o zaman
- +1 yıl
Ya yok alay etmiyorum yorumuna güldüm güzel oldu yani 😄
- +1 yıl
Aslında ilerde avantajın olur
Soran+1 yılbaşlarım böyle avantaja
- +1 yıl
Eklesene merak ettim
Bende çok küçük gösteriyorum 12. Sınıfım aynı sınıfta olduğumuz kızla kantindeydik Ordaki abi aynı sınıfta olduğumuz kıza ablana söyle yardım etsin falan yaptı hahaha
21 YorumlaÜni bitti bende liseli gibi duruyorum, yapıcak bir şey yok.
23 Yorumla
Soran+1 yıl21 yaş küçük zaten ben 29 oldum
Soran+1 yılçevren ciddiye alıyosa pproblem yok
Bugün şikayet ettiğin şey için 10 sene sonra hava atacaksın 😁
22 Yorumla
Soran+1 yıl38 yaşındayken böyle görünürsem kendi asarım herhalde çoluk çocuğa maskara mı olucam
- Güzellik & Bakım konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılBakımlı olan insan (ve az makyaj yapan kadın) genç gösterir bana da yaşından 5 yaş falan küçük görünüyorsun derler biraz da ruhunu canlı tutman ile alakalı
30 Yorumla
+1 yılBend ekucuk duruyorum ama ergenler takılmıyor peşine yasitlarim bakıyor genelde
12 Yorumla
Soran+1 yıliyi ne mutlu
- +1 yıl
Tesekkurler
- Güzellik & Bakım konusunda 306 cevap paylaştı.
+1 yıl40 yaşına geldiğinde hâlâ çıtır gibi görünmek en büyük avantajı
12 Yorumla
Soran+1 yılliseli gibi görünmek biraz fazla çıtır değil mi sence de
- +1 yıl
10 sene sonraki halini hayal et
+1 yılBütün kızların istediği şeye sahipsin. Genç gözüküyorsun
15 Yorumla
Soran+1 yılkızlar benim gibi görünse utançtan evden çıkmazlar emin olabilirsin
- +1 yıl
Saçmalama neden öyle düşünüyorsun?
Soran+1 yılkaç yaşındasın arkadaşım lise halinş bi hatırla bakalım 15 yaşındaki haline ömür boyu hapsolsan nasıl hissederdin
- +1 yıl
O durumumu kabul ederdim haytımı yaşamaya devam ederdim
Soran+1 yılsöylemesi kolay
+1 yıl40-50lerinde anlarsın kıymetiniii. Bence güzel bi şey. Yorgunluktan gözlerim beni 10 yaş yaşlı gösteriyor, keşke ben de senin gibi olsam :((
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAvantajı sevimli görünmen ve ilerleyen yaşlarda da genç görünmen olacaktır. Bur bir sorun değil. Boşuna kafana takıyorsun.
14 Yorumla
Soran+1 yılciddiye alınmıyorum yaşıtlarım beni liseli varsayıyor
Cevap sahibi+1 yılSen de onları ciddiye alma. Senin görünüşünle ilgilenmeyecek arkadaşlarınla görüşmeye devam et.
Soran+1 yılöyle bi dünya yok gibi insanlar maddeye tapıyolar
Cevap sahibi+1 yılHaklısın. Ancak yine de herkes bir değil. Yapmaktan hoşlandığın şeyler varsa şehrinde o tarz guruplara katıl, onlarla arada bir araya gel. Böylece fiziksel değil, ortak noktalarınız üzerinden arkadaşlık kurarsınız.
+1 yılYaşlanınca genç gozukursun tek avantaj bu bende minyonum 19 yaşındayım beni 16-17 zannediyolar
40 Yorumla
+1 yılBen de öyleyim kanka ya güzel bir şey avantaj bizim için
20 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 968 cevap paylaştı. Yaş aralığı olarak genç birisin. 10 yaş sonra şimdiki halini istersin. Hele bir de evlenip çoluk çocuğa karışırsan
20 Yorumla
+1 yılBunun faydasını bir 5 yıl sonra görürsün tatlım. Bak sana nasılda azarlar.
40 YorumlaBen de olduğum yaştan 5 6 yaş küçük gösterdim hep avantaj bu ya bence. Z kuşağının ilgisi dahilinde oluyorsun bi o tarafı kötü
10 Yorumla
+1 yılyaşlanmamak için güzel bir şey olabilir ama ben sevmiyorum yaşımdan küçük göstermeyi ya o kadar uğraştık büyümek için hsgsgbj
10 Yorumla
+1 yılÇook güzel bişey işte sevinsene. Bende 22 ye gircem 17-18 gösterdiğimi söylüyolar benim hoşuma gidiyo valla
10 Yorumlaİnanır mısın bilmiyorum ama 27 yaşımdayım görenler 20 yaşında olduğumu sanıyor. Bu durum bazen üzücü bazen sevindirici.
10 YorumlaBen de oyle kucuk gosteriyorum. Bu durumdan da memnunum.
20 Yorumla
+1 yılBu durumun değerini bilmek en iyisi bence. Genetik bağlantı olası.
20 Yorumla
+1 yılYaş ilerledikçe çok avantajı olacak ve bugünleri hatırlayıp yaşıtlarının haline güleceksin. 😂
20 Yorumla
+1 yılSayısal lotodan üç çıkması gibi bir şey zeka ile birleşmedikten sonra bir anlam ifade etmiyor.
10 Yorumla
+1 yılaynı benim dişi halim :D hala 20 lik kızlar bakıyor sonra amca diyorlar :D
10 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 544 cevap paylaştı. Yaş ilerledikçe, yaşıtların olan arkadaşlarını gördükçe kendinle gurur duyacaksın
10 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 1b cevap paylaştı. abartmayın bu kadar genç gozukmek iyi iste daha ne?
10 YorumlaKıymetini bil 40 yaşına geldiğinde hala 28 görüncen :)
10 YorumlaTazecik görünüyorsun demek birde mini etek giy tam olsun ohhh 😘
10 Yorumla
+1 yılSende bendensin bende 33 yaşındayım genç gösteriyorum
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı.
s +1 yılBence çok tatlı, küçük göstermekten nefret etmenin şımarıklık olduğunu düşünüyorum
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılMinyonsan olabilir. Bence daha iyiyi. Yazan liselileri de engelle gitsin. Çok sorun etme
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenim de çocuklarım var ama tek takılınca talibim bile çıkıyor 😀 ben hiç dert etmedim. Çoluk çocuğa karışınca havalı bile gelmeye başladı
221 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBaya ciddi düşünen veya sevgili olmak isteyen.
Cevap sahibi+1 yılBakmaya gerek yok ki. Kadın olman yetiyor bu memlekette.
Cevap sahibi+1 yılAyrıca genelde teyzelerden gelir böyle teklifler oğluna yeğenine vs düşünenler.
Cevap sahibi+1 yılNiye bakim evliyim ben.
Cevap sahibi+1 yılYok değilim. Hala evliyim😀
Cevap sahibi+1 yılEvet. İyi günler
- +1 yıl
Siz kaç yaşındasınız peki😄
Cevap sahibi+1 yıl28 yaşındayım
- +1 yıl
Ne güzel aman dikkat edin 😃
- +1 yıl
Lan it kadına yavsayan sensin
- +1 yıl
Bi S*ktirgit ya
+1 yılBende 29 yaşındayım ama 22 23 gibi duruyorum çok güzel bir şey bence
12 Yorumla- +1 yıl
😂😂😂😂
+1 yılŞunu anladım insan oğlu hiç bir zaman mutlu olmuyor. Senin yerinde ben olmaknisterdim mesala
14 Yorumla
Soran+1 yıliyi gel değişelim o zaman anlarsın 30 yaşında 15 yaşınds gibi görün bakalım ne kadar mutlu olurdun
- +1 yıl
30 yasinda 40 gibi görünmekten iyidir. Bu arada 15 gorunucegini de sanmam 19 20 görünsen dahi 35 yaşına kadar erkeklerin radarında olacaksın. 30 görünsen emin. ol 30 Luk erkekler bakmaya bilir şükret.
Soran+1 yılgenimiz bu annem 50sinde 15 yaşında zannediliyor bu geçici bi durum değil yaşıtlarımın benle ilgilenmesi için s. byancı olması lazım anca
- +1 yıl
İnan çok şaşırdım 50 olup 15 göstermek ya da 30 olup 15 göstermek merak ettik dogrusu.
+1 yılBende tam tersiyim aw
21 Yorumla
Soran+1 yıl:(
Gizli Üye(36-45)+1 yılVar tabii, yaşını göstermemek oldukça keyifli birçok kadın için.
20 Yorumlahmm 🤔
00 Yorumlaiyi misin kız dünyada cenenti yaşıyorsun keyfine bakıcan
50 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBende 24üm 18 20 gösteriyorum aynı durumdan muzdaribim
10 Yorumla
+1 yıl35 ... 40 yaş kıyafetleri giy büyük yaşlı kokona çantası felan al spor haber yerin orta yaşlıların giydiği ayakkabı giy o zaman da dayılar düşer peşine 😅 ama çözüm olabilir
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılErkekler hissettiği yaşta, kadınlar gösterdiği yaştadır. Yani evet avantajın çok büyük aslında
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılKeşke ben senin durumunda olsam genç yaşımda 10 sene yaşli gösteriyorum yaşımı söyleyince inanmiyorlar
11 Yorumla
Soran+1 yılya siz deli misiniz çocuk gibi gösteriyorum diyorum şaka mısınız bunun neresi istenir
+1 yılBende aynı durumdayım 32 yasindayim ama küçük gösteriyorum
23 Yorumla- +1 yıl
Minyonsun ya ondan
- +1 yıl
Evet doğru
- +1 yıl
Evettt
Daha ne istiyorsun millet senin gibi olabilmek. İçin dünya para harcıyor sen şikayet ediyorsun
20 Yorumla
+1 yıl25 yasim bana da sigara alırken kimlik soruyorlar olur öyle şeyler hshshdh
20 YorumlaBen bu yil 30 olacagim gecen dukanda beni 17 sandilar kimlik istediler😀
20 Yorumla
+1 yılAllahtan başka ne istiyorsun millet gençleşmeye çalışıyor
10 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 1,3b cevap paylaştı. Ben kaç gösteriyorum? 😅
13 Yorumla
Soran+1 yılsen de bendensin yakalım mı
Soran+1 yılhahhahgfsf
+1 yılHarika bi şey hep genç gorunuceksin ileriki yaşlarında görüntün hakkında derdin olmicak. Çıtı pıtı kalacaksın ☺️ ben de öyleyim
10 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 628 cevap paylaştı. Genç gostermek güzeldir
12 Yorumla
Soran+1 yılgenç göstermek değil bu çocuk gibi göstermek?
+1 yılBiraz daha kadınsı giyinmek yaşını göstermenin yolu olabilir
20 Yorumla
+1 yılYok ya dezavantıjları çok bence. Kimse seni ciddiye almayacak çok kötü
20 Yorumla60 yaşına gelince anlarsın avantajı var mı puahahah
21 Yorumla- +1 yıl
Her yasta aynn
+1 yılKüçük göstermenin tek avantajı otobüse binince bı öğrenci demek bence ben öyle yapıyorum 🤣🤣
20 Yorumla
+1 yılMinyon olduğun içindir ve bence mutlu olman gereken bişey
10 YorumlaNe guzel iste beni de kucuk saniyorlar ama o kadar da degil ama keske daha da kucuk sansalar
10 YorumlaBende öyleyim küçücüğüm minyon tipliyim bence güzel bişi
10 YorumlaIyi bisey bence. Insanlarin zorbalik etmeleri de kiskandiklari icin hep. Takilma.
10 Yorumla- Devamını Gör (75)
Devamını Gör(120)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > 28 yaşına geldim ama liseli gibi görünüyorum. Küçük göstermenin avantajı var mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer