AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
123Cevap
çünkü bazı kadınlar makyajı bakım sanıyor. makyaj yüzünden cilt hava almıyor ve sonuç.
Kadınlar bakım mı yapıyor 😂😂. 10 kilo boya sürüyorsunuz
Kadınlar biraz daha organik Yaşar ve makyaj yapmazsa daha iyi olur
Bence bizim gibi saçma sapan kimyasallar vs kullanamadıkları için doğal halleri
Kadınlar boya badana ile ciltlerini mahfettigi için
Öyle demişsin ama bazı erkekler var gelip makyaj yapıp güzel ol falan diyorlar. Bence en güzeli makyajsız doğal halde güzel olabilmek
@bRokeHeaRth__ kadın nekadar güzel olursa olsun makyaj yaptıkça cirkinlesiyor makyajsız hali gerçekten çekilmiyor. En baştan yapmamak lazım sadece düğünde özel günde yapılması kâfi
Of kaldı mı böyle düşünenleri ya. O kadar doğru ki. Yapaylaştırıyor tamam herkes istediğini yapmakta özgürdür fakat ben %70 inin kendi isteğiyle yaptığını zannetmiyorum. Kişisel yüzlerini saklıyıp güzel gözükmeye çalışıyorlar. Bu da kadınları özgüvensiz yapıyor.
O fondöten rezalet bir şey. Ciltteki gözenekleri de iyice büyütüyor. Çukur çukur ediyor. Zor toparlanıyor
@bRokeHeaRth__ ben günlük makyaja karşıyım heleki işe giderken yapılan makyaja tamamen karşıyım. Nereye gidiyorsun işe mi kendini beğendirme ye mi derim
@bRokeHeaRth__ kendi isteğiyle yapıyor kadınlar bence o konuda yanlış düşünüyorsun. Yapma dediğimde ben kendim için yapıyorum cevabını aldım hep
@bRokeHeaRth__ günlük yapanların makyajsız hali de çekilmiyor gerçekten
Bazı işyerleri makyaj yapılmasını istiyor resepsiyonistler özellikle
Sana zorla yapıyorum ben çirkinim güzel gözükmem lazım demez ki :d herhalde istediğim için yapıyorum diyecek
@bRokeHeaRth__ resepsiyon bilmiyorum ama fabrikada çalışan kadın bile günlük makyaj yapıp gidiyor işe. Bazı işyerleri öyle olabilir kabul ama herşeye de bir bahaneniz oluyor. Zorunlu olmasada kadınlar yapıyor güzel görünmek beğenilmek hoşunuza gidiyor. Adeta bir yarış içindesiniz.
Diğer kadınları rakibim olarak görmediğim için sorun yok
Ben zaten sana hak veriyorum konuyu neden bana çevirdin ki ahshnd
Gerçekten çok güzel kadınlarda var görüyorum. Sidik yarıştırmıyorum herkes kendisine güzel gelmeli. Sağlıklı bir insan böyle düşünür
Öyle diyonda sen bana kaç ay önce p. i. p. i attıydın la sabah sabah 😃 shaşsğqldkslx
@bRokeHeaRth__ yuhhh kanka ne yaptın bitirdin olayı konumuz mskyajdi oysa ki 🙈
Gegegdgsg sinirlenmiştim sabah sabah. Sende biraz kadın düşmanlığı seziyorum
@bRokeHeaRth__ alakası yok kadın düşmanlığı ile. Tartışmaya aciksan tartışalım
Tartışmayalım açık değilim çünkü ve şaka yapiyorum
@bRokeHeaRth__ sevindim buna
Bilmem belki kadınlar çok nazara geliyorlardır
Daha az stres yapıyorlardır. Kadınlar fazla düşünüp kafaya taktığı için daha fazla stres oluyor.
Güzel değil ki sakalları olduğu için ciltleri açıkta değil
Yoo daha bakımsızlar. Sakallarıyla saklıyor uyanıklar☺️
Bi akıllı sensin galiba 😀🫡
@neidnsksm Akıl/uyanık/ zeka kavramlarını karıştıran sen varken lütfen☺️
😀😀😀😀 Yaşın dogrumu kuzu
@neidnsksm Doğru yavrucum
😀😀yavrucuğuna mesaj atarmisin 🥰🫡
@neidnsksm Atamam. Özelden mesajlaşmıyorum🤷♀️
Resim aticam yorumla sonra istersen git istersen kal yorumunu merak ettim🥰
@neidnsksm Olmaz kardeşim. Hadi iyi bayramlar
İyi bayramlar kuzucuk
Katılmıyorum tıraş olduktan sonra bak o erkeğin yüzüne bebek poposuna dönüyor
Yüzlerine sürekli kimyasal sürmüyorlar sadece su ile temizliyoruz bu yüzden
Aslında adet döneminde ister istemez çıkıyor hormonsal bir durum erkekle kadının yapısı bir değil ki
Çünkü erkeklerin derisi kadınlara oranla %25 daha kalındır
galiba bu biraz dürtüsel nasıl kadınlar bize daha güzel geliyorsa bizde size öyle geliyoruz
Sırrı sabun, su ve sadece şampuan başka işlenmiş madde kullanmamak.
Sperm genclestiren bir sey ki çoğu kozmetik ürününde sperm var. Onlar da sperm bankasi olduğuna göre...
Onlarda dediğin kim
Erkekler
Doğru sürekli üretiliyor onlarda
Olmaz olsun o sperm yere batsın 💦🤭
Bu benim için gecerli değil o yüzden passaparola diyorum
Koreli erkekleri kastediyorsan hepsinin cildi birçok kadindan güzel. haha
Şimdi yüzümüze bir şey sürmüyoruz diyenler gelecek🤦♀️🤦♀️🤦♀️eee ben de sürmüyorum ama cildim öyle değil ne olacak şimdi hadi bunu da açıklayın
sıkı olmasindandir herhalde cunku erkek tosun bakiyorum mesela tas gibi inekler iskembe sarkik etler falan.
Kadınların hormonu değişken ve vucudu daha yağlı o nedenle sivilceye vs daha yatkın bir cildimiz var he bi de erkekler kafasına cogu şeyi takmaz stres olmayınca da cilt daha düzgğn tabi
daha pis ve yaglı diyecektiniz sanırım diliniz sürçtü
Çünkü kafamıza cok takip yüzümüze değişik değişik maddeler sürmüyoruz.
Erkeklerin sakalı çaktığı için yani bunu bi ağaç gibi düşünün ağaçlı bir toprağın kayması zordur çünkü ağaç kökleri onu tutar bizim de sakalımız yüzümüzü tutuyor
Kanserojen madde içeren kremler kullanmıyoruz o yüzdendir
Erkek her bulduğu poku yüzüne sürmez de ondan
😂😂👍
Kızlara göre daha sert bizim derimiz ondan olabilir. Ve makyaj gibi kimyasalları kullanmıyoruz ondan olabilir
Çünkü biz kadınlar çok değer verip gözümüzden sakındığımız için cildimizde şımarıyo aynı erkekler gibi
Haklısın galiba bi baktımda benimkide altın gibi.. kızlar niye öyle ağzı açık bakıyo diyorum bende 🤤
Bu tamamen genetik bir durum bence ve kadınlar bende dahil olmak üzere cildine herseyi sürüyorlar ve deniyorlar
Deneme tahtaları sizi🤣
ahsksjsksk
O kadar fondötenle pudra sürsek yüzümüze herhalde bizim cildimizde şimdi ki kadar güzel olmaz
bi kere kadınlar bakımlı erkekler bakımsız o yüzden hep kızların cildi daha güzel
Çünkü erkekler kadınlar gibi ne kimyasal ve makyaj kullanmıyorlar o yüzden
Sabahları sadece yuzumuze şu çarptığimiz için
Su çarptığımız için
Makyaj malzemerinin hepsi kimyasal içerdiği için kadınların cildi bozuluyor bence
Yoo değil kösele gibi cilteri var. Bizim bebek gibi😌
Daha benim popomu görmedin ama 😂😂😂
@dosemi Pis! 😂
😂
Fondöten kapatıcılar kullanmadıkları için güzel.
Makyaj cildi bozuyor.
Sinir stres kafaya takcak birşeyleri yok gamsız hayat
Hayır kadınların cildi daha güzel narin erkeklekrinki daha kalın sadece
Çünkü kadınlar kadar her şeyi kafaya takmıyoruz kimyasal kullanmıyoruz ondan
Bu şeyden kaynakli nazar sebebiyle kendini cok teshir eden kizlarda olur
Çok özenmeyip saçma saçma şeyler kullanıp bozmadığı için
killardan dolayi, yuzdeki sakallarin mesela faydasini arastir
Herkesi sinir stres sahibi edip kendileri hiçbir haltı kafaya takmadıkları için ciltleri de güzel ve genc kalıyor.😄
Bu yorumda ciddi olduğunu düşünmüyorum pek 😅
Hahah neden
Erkeklerin yaşamında stres olmayan tek bir nokta bile yokki,🙂
Erkekler mi hiçbir haltı kafaya takmıyor? Ben bir kadınım ve bu halimle erkeklerin omuzlarında ki yükün çok daha ağır olduğunu düşünüyorum.
@sjsjsjssjahsjw çok şükür, gerçekleri bilen ve dile getiren biri🤗
Bizde bunu kadınlar için düşünüyorduk oysa ki 😂
Kadınlardaki hormonel döngü daha fazla
Görsel muhteşem olmuş yalnız 😄
Sadece hacı şakir kullaniyorlar ondan aysgdgs
Hacı Şakiri sadece alt takımlarda kullanıyoruz 😆
Yüzümüze her şeyi sürmüyoruz sizin gibi
Biz doğalız ondan canım bişi kullanmıyoruz 🤭
Bayanlara göre daha sert bir cilde sahipler bence
Paspasla sildikleri icin
Bir akli dengesi yerinde olmayan birinin yorumu ancak bu kadar olur senden daha yüksek bir performans bekleyen de kabahat
Adet dönguleri olmadıgı icin
Makyaj yapmadıkları içindir
Olanı kabullendikleri için, bazıları hariç
daha doğal yaşamaktandır
Boya badana yok ondan
öylemiymiş 👀 ilk kez duydum bu tezi 😜
Herseyede bir neden bulmayın yohoo
la erkeklerinin ne cildi güzel çoğu işidli militanı gibi ben hariç :D
Hiçte bile daha güzel değil