• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Güzellik & Bakım

Erkeklerin cildi neden kadınların cildinden daha güzel oluyor?

AwfulGirl
AwfulGirl Takip Et
FenomenGuru Yaş: 31
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
106
Yapay Zekaya Sor
Kadınlar sürekli bakım yapmalarına ve ciltleriyle ilgilenmelerine rağmen neden genellikle erkeklerin cildi daha pürüzsüz oluyor?
Erkeklerin cildi neden kadınların cildinden daha güzel oluyor?
Erkeklerin cildi neden kadınların cildinden daha güzel oluyor?
Cevapla
Cilt Soruları Erkek Soruları Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
16 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Adıultimeguide
    Adıultimeguide Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Sorunun cevabını açıklamada vermişsiniz zaten ben ek olarak şunu söyleyeyim. Bir de bir şeyin üzerine çok giderseniz diyelim ki sivilcelerden rahatsız oluyorsunuz o zaman vücudun stres seviyesi arttığı için daha çok sivilceye sebep olur o yüzden biraz rahat olmak lazım. Erkekler bu konuda bizden daha başarılılar kabul edelim.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • eksikdopamin
    eksikdopamin Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 98%
    +1 yıl

    benim teorim, kadinlarin hormonal dengesizliklere daha cabuk tepki vermeleri ile ilgili. bir cok akne zaten, hormonal bozukluk kökenli. bunu en iyi polikistik overi olan kadinlarda görüyoruz. ya da regl öncesi sivilcesi bir cogumuzun bildigi bir olay.

    bunun nedeni östrojenin düsmesi ve ona kiyasen testesteronun daha yüksek kalmasi. bu normal bir döngü, ama bazi kadinlar bu duruma akne ile karsilik veriyorlar. zaten sivilceyi tetikleyen androjen hormonlar. Erkeklerin testesteronla bizim gibi sorunlari yok. evet kadinlarin da testesterona ihtiyaci var, ama olayin amalari var iste.

    Ek olarak bir cok kadinin yasadigi akne, hormon harici iritasyon sonucuyla oluyor. Bunun sebebi, makyaj malzemeleri, fircalari, belirli bakim ürünleri. Bu sebebten irite eden ürünleri bulup, cikarmak, sivilce iyilesmesinde ciddi rol oynayabilir.

    0
    0 Yorumla
  • Afrodit34343434
    Afrodit34343434 Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 98%
    +1 yıl

    Erkeklerin elleri yüzleri ciltleri pürüzsüz ve güzel çünkü oynaşmıyorlar yok germe kremi yok gençleştirme kremi yok nemlendirici yok manikürdür ettir. Reklamlarla erkekleri kandıramıyorlar. Neden krem reklamlarında hep kadınlar vardır? Çünkü kadınları hedef kitle alırlar. Bu sebeplede erklerin ciltleride elleride çok daha güzel

    0
    0 Yorumla
  • Sıwar
    Sıwar Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 74%
    +1 yıl

    Sakaldan dolayı olduğunu söylesem belki inanamayabilirsiniz ama bilimsel olarak kanıtlanmış bir bilgidir. Sakal cilt hastalıklarını önlüyor, enfeksiyon riskini azaltıyor, alerjiden koruyor ve dinimizde de büyük öneme sahip.

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

64

Cevap

80

Cevap

  • Redamancy-4
    Redamancy-4 Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 22
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 6,3b cevap paylaştı.

    Daha az şeyi kullandıkları için olabilir

    3
    1 Yorumla
    • senbenidinleknk
      senbenidinleknk
      +1 yıl

      Kesinlikle

      Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı.

    Kadınların cildi daha güzel oluyor ama sürekli makyaj yaptıkları için olabilir

    3
    2 Yorumla
    • AwfulGirl
      AwfulGirl
      +1 yıl

      Evet makyaj ciddi yoruyor olabilir.

      Yorumla
    • Barış_LonelyForever u
      Barış_LonelyForever
      +1 yıl

      Katılıyorum normalde kadınların cildi daha temiz ve pürüzsüz olması gerekiyor bu yüzden daha güzel görünüyorlar

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bence doğal olan bir seyi bozmamak gerek. Bakım evet önemli ama yüze bir ton şey sürmekte marifet degil. Bu hem cilt bakimi hemde makyaj icin gecerli. Kizlarin cildi zaten erkeklere gore daha hassas. Daha ince derili.

    Birde üstüne kizlar surekli cildiyle oynuyor. Maske yapam, peeling yapam, krem sürem, serum sürem diye diye aslinda cildin kendi dogalligi ve savunmasi bozuluyor bence.

    Eski topraklara bakin. Anneanneye, babanneye falan. Yaşi buyuk teyze/halaniz varsa ona. Benim babannemin cildi bebek gibiydi yanaklari da doğal al al idi. Hicbir sey de sürmezdi. Sanah yıkardı sadece. Eskilerin ciltleri hep boyleydi ekstra bir sey yapmazlardi. Tabi yaşam standartlari, besinler vs etki ediyor ama daha 13 yaşındaki bir kiz cilt sorunlariyla uğraşıyor gunumuzde.

    12 yasinda basliyor yuzune bir ton krem, makyaj surmeye. Bu da cildi yoruyor. Erkeklerde eski toprak olan kadinlar gibi. Dokunmuyorlar pek. Bebek gibi ciltleri var. Saclarda oyle. Kizlar yaglar sürüyor, sac maskeleri yapıyor, gidip kuaforde bilmem ne bakimlari yaptırıyor. Erkegin sampuanla yikayip ciktigi saça erişemiyor.

    Bunu bende kendim deneyimledim. Saçım sekil vermekten vs yipranmisti iyice. Sadece kendi haline bıraktım. Bir tane sampuan aldım bir de krem yıllardır baska bir sey yapmiyorum saclarim kendine geldi. Parlak duruyor. 1 ay önce bir kiz saclarin ne kadar güzel bakimli duruyor ne kullaniyorsun dedi. Cilt icinde öyle. Yuz yikama jeli nemlendirici bitti. Cildimde kendine geldi. Cok oynadıkça sıkıntı oluyor.

    3
    0 Yorumla
  • CraVian
    CraVian Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 34%
    +1 yıl

    Kadınlar daha genç yaşta makyaj yapmaya başlıyor, bütçe de yeterli olmayınca tercihen daha ucuz ve kötü içerikli ürünleri sırf güzel olmak kisvesi altında ciltlerine temas ettiriyor. Temizlerken özen göstermiyorlar böylece cildin derinliklerinde makyaj kalıntısı oluyor ve onun üzerine tekrar makyaj uygulandığında cilt hava almıyor. En iyi temizleyen makyaj çıkarıcı dahi kullansanız sonrasında jel temizleme ürünü ile cildinizi bir temizleyin, temizleme fırçasındaki ürün kalıntılarını görünce şok olursunuz. Sadece makyaj pamuğu ve temizleyici asla hijyenik ve temiz bir cilt sağlamaz. Bakım adı altında yüzünde makyaj kalıntısı kalmış cilde bir de krem uygulayarak bu kalintinin daha da derine inip her yere nüfuz etmesine neden oluyor çoğu kişi. Bu sebeple ciltte bozulma oluyor.

    1
    0 Yorumla
  • Kawasaki_Ninja
    Kawasaki_Ninja Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 35
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Kozmetik sektörü kadınların parasını düzenli olarak almak istediği için ona göre kimyasallar üreterek resmen kadın kısmını haraca bağlıyor ;) Biz erkekler daha bilinçli olduğumuz için kimyasallarla cildimize zarar vermiyoruz, ayrıca sakal tıraşı düzenli olarak ölü deriyi atıp cilde doğal peeling yapıyor ve cilt için gerekli olan şey havalandırma olayı tamamlanıyor. Kısaca kimyasallar cilt için zararlı.

    2
    0 Yorumla
  • Ahmettt555
    Ahmettt555 Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 24
    +1 yıl

    Bence bunun en büyük nedenlerinden biri kadınlar genel olarak erkeklere göre daha fazla kimyasal kullanıyorlar makyaj vb, erkekler genel olarak cilt güzelliğini kadınlar kadar sorun etmedikleri için daha doğal takılıyorlar o yüzden dolayı kadınlara göre ciltleri daha iyi kalıyor olabilir.

    2
    1 Yorumla
    • rumeysss_1
      rumeysss_1
      +1 yıl

      Üzücü

      Yorumla
  • tuba-sueda
    tuba-sueda Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 889 cevap paylaştı.

    #SelamGençlik 🍀🍀

    Güzellik veya yakışıklılık kimsenin şüphesi olmasın cidden "içten" geliyor, fiziksel bakımın yeri bu konuda ancak yüzde yirmi. Kadınlar erkekler kadar rahat olmayı başaramadıkları sürece o cilt içten aldığı strese yapıştırıyor tepkisini. Güzelliğin en önemli sırrı bence bu kadın için. Strese ve paniğe prim vermemek. Elbette bunu yapmak söylendiği gibi kolay değil. Yani? Erkekleri daha çok sinir edip üzelim ki, aradaki fark anlaşılmasın😂😂

    #EnDoğruÂnda ❤️❤️
    #TubaSueda 🍀🍀

    1
    0 Yorumla
  • uncertainlife
    uncertainlife Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Ben pek makyaj yapmayan biriyim sadece arada rimel ve göz altı kapatıcı sürerim onun dışında kullanmam ve cildim bebek gibi bence fazla makyaj ürünü kullanmak cildi bozuyor erkekler de yüzlerine kimyasal yani makyaj malzemesi falan sürmediği için doğal oldukları için ciltleri daha iyi

    4
    0 Yorumla
  • etkindusunceler
    etkindusunceler Takip Et
    Xper 6 Yaş: 47 , eic 98%
    +1 yıl

    Kimyevi madde kısmı dogru ama ek birkaç cümle de ben söylemek istedim.
    Birincisi kadinlar daha detaycı ve hassas, strese maruz kaldıklarında daha yıkıcı oluyor ve bedenen defarmasyona ugruyorlar.
    Tabi hormonel denge, doğum gibi nedenlerde bunlara ekleniyor.
    Yani cok sayida negatif etkiye maruz kaliyorlar.
    Stresliyken daha cok yemek tuketme, lausa donemi, organik olmayan kimyasallar, fazla güneşlenme veya solaryum.
    Tüm hepsi bir arada kaçınılmaz sonu getiriyor..

    0
    0 Yorumla
  • kalpsizsjnzalimm
    kalpsizsjnzalimm Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 93%
    +1 yıl

    Yüzünüze sürdüğünüz şeyler yüzünden cildiniz bu halde


    Ben sürmüyorum mesala makyaj cildi çabuk yıpratıyormus bı kalem çekiyorum o kadar


    Bakım yapmak cildi yıpratıyor tüyleri kaşları alın yine ama kimyasal şeylerden uzak durun


    Cildiniz daha berrak daha güzel olacak emin olabilirsiniz


    Erkeklerde bu tür bakımlar olmadığı için güzel bir cilde sahip hemcinslerim kendirinle çok oynuyor

    1
    0 Yorumla
  • Emeralld_
    Emeralld_ Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 86%
    +1 yıl

    Gamsız olup kendileri dışında herkesi strese soktukları için olabilir mi sjsjjsjs Şaka bir yana, erkeklerin cilt yüzeyi kadınlara göre daha kalın olur bu yüzden geç deforme olur ayrıca testesteron hormonu daha yoğun olduğu için ciltleri daha sıkı

    3
    1 Yorumla
    • mikimouse2
      mikimouse2
      +1 yıl

      Çok ilgiiinnçç😶

      Yorumla
  • FunnySunny
    FunnySunny Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 28
    +1 yıl

    Bizler gibi yüzlerine 500 tane krem sürmedikleri için

    0
    0 Yorumla
  • No_Yo_Aquí
    No_Yo_Aquí Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 98%
    +1 yıl

    kadınlar adet gördüğü için hormon dengesi sürekli değişiyor ayrıca çok makyaj yapıyorsunuz cildin gözeneklerini kapıyor

    6
    0 Yorumla
  • skidji
    skidji Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37 , eic 95%
    +1 yıl

    Öyle miymiş?
    Ama ger kadınlar 35-40’tan sonra acayip çöküyor. Yani elbette istisnalar vardır ama yaşlar kadınlar için çok kritik.
    Erkeğin çöküşü yavaş ve istikrarlı oluyor.
    Yani aşırı derecede vücuduna zarar verecek şeyler yapmıyorsa.

    0
    0 Yorumla
  • joeblack18
    joeblack18 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 43%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Bu bir çok kişi de ırsi bir şey aslında..

    Erkek sigara içmiyorsa, böbrek, karaciğer ya da birtakım sağlık sorunları yoksa, bir dönem spor bile yaptıysa daha berrak cildi olabilir..

    1
    0 Yorumla
  • çikolataçikilop
    çikolataçikilop Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    kadınlarda hormon düzensizlikleri ve regl yüzünden cilt problemleri çok oluyor
    bir de zaten kadın vücudu yağ depolamaya daha müsait bla bla kısaca biyolojik olarak şanssızız

    2
    0 Yorumla
  • kirackirac
    kirackirac Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35
    +1 yıl

    Erkekler cildine makyaj uygulamadiklari icin olabilir, ama erkeklerin cildinin yapisal olarak kadinlarinkinden daha guzel olduguni dusunmuyorum nariz ve zarif olarak yaratilan kadinlarin cilt yapilari daha guzel diye dusunuyorum , ha cevresel faktorlerde etkili olabiliyor

    2
    0 Yorumla
  • _siyahdeniz_
    _siyahdeniz_ Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl

    Çünkü cildinize çok fazla şey sürüyorsunuz. Hava almasını engelliyor ve yapısını bozuyorsunuz. Yine bundan ötürü de 30 yaşından sonra yüzünüz çöküyor hemen. İnanın doğal olmak hepsinden iyi ve güzel.

    0
    0 Yorumla
  • Pseudanor
    Pseudanor Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Kadınlardaki östrojen hormonundan kaynaklı. Erkeklerde fazla olsaydı, onların da cildinde gayet problemler olurdu. Bakım yapmak belli bir seviyede işe yarar.

    1
    0 Yorumla
  • uomoitaliano
    uomoitaliano Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 61%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Bakım yaptığın bölge kimyasal ürünlerle olduğundan bölge tahriş olabiliyor leke olabiliyor deri yıpranıyor bizde bu ürünler olmadığından daha temiz natural derimiz oluyor

    0
    2 Yorumla
    • simgee_yuuna
      simgee_yuuna
      +1 yıl

      Bende kullanmiyorum

      Yorumla
    • uomoitaliano
      uomoitaliano
      +1 yıl

      Neyi

      Yorumla
  • MadagaskarAslanı
    MadagaskarAslanı Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Bi düşünün kendiniz diyorsunuz. Ne olduğu belli olmayan her şeyi yüzünüze sürüyorsunuz. Kendi haline bıraksanız geçecek şeylerde bile hemen bir şeyler sürüyorsunuz

    0
    0 Yorumla
  • zeroe
    zeroe Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 71%
    +1 yıl

    kadınlar sürekli makyaj yapıp cildlerini helak ettikleri için birde kadınlarda sivilcelenme erkeklere göre daha fazla oluyor yani kadınlarn cildi erkeklere göre daha yağlı olduğu içinde diyebilriz

    0
    2 Yorumla
    • Burakk38377
      Burakk38377
      +1 yıl

      Hayır yanlışınız var erkeklerin cildi daha yağlidır. Bilimsel olarak

      Yorumla
    • zeroe
      zeroe
      +1 yıl

      @Burakk38377 bilmiyorum çevremdekiler genelde böyle söyler ama haklısınızdır

      Yorumla
  • Pnrakgl
    Pnrakgl Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 94%
    +1 yıl

    En önemli ve akla ilk gelen neden makyaj yapmamaları olabilir. Fakat erkeklerin cilt yapısı ile kadınların cilt yapısı aynı değil, bundan da kaynaklanıyor olabilir.

    1
    0 Yorumla
  • -Zed-
    -Zed- Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 63%
    +1 yıl

    Benim cildim pürüzsüz normalde ama ben kozmetik ürünleri de kullanıyorum çünkü daha güzel oluyor, cildimi seviyorum. 😂 Bu yüzden makyaj yapmamak neden olmayabilir.

    0
    0 Yorumla
  • Arifde38
    Arifde38 Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 52%
    +1 yıl

    Kimyasalları yüzümüze sürmüyoruz ondandır

    3
    2 Yorumla
    • AwfulGirl
      AwfulGirl
      +1 yıl

      Evet kimyasal kullanımıyla orantılı bir durum olabilir.

      Yorumla
    • Arifde38
      Arifde38
      +1 yıl

      O kadar kimyasal hali ile ters tepe biliyor

      Yorumla
  • tugceakbasay
    tugceakbasay Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33 , eic 90%
    +1 yıl

    Kadınlar gibi her şeyi kafalarına takmadıkları, her şeye inanmadıkları için ciltleri güzel olur kafaları da dinç olur, olur da olur..

    1
    0 Yorumla
  • sjshdydbdghshs
    sjshdydbdghshs Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Erkekler cildine müdahale etmeiyor ondan bende sadece ruj sürerim mesela o da çok nadir bende cildim pürüzsüz kişiye bağlı ama bazen deri hastaliklari da olabiliyor onlar için bir şey diyemeyeceğim

    0
    0 Yorumla
  • RTÜKçü
    RTÜKçü Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 98%
    +1 yıl

    Doğal seçilim :) kadınlar her halükarda seçilse de, erkeklerin bu zamana kadar hep en iyilerinin seçilmesinin verdiği bir katkı 💅🏻

    0
    0 Yorumla
  • DreamGhosters
    DreamGhosters Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 98%
    +1 yıl

    Doğal olarak açık daha dayanıklı Yaratıldığı içindir. Acayip kimyasallar kullanıpda cildimizi dahada batırmamıza gerek kalmıyor

    0
    0 Yorumla
  • Hsynchef
    Hsynchef Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl

    Sakalın etkisi çok büyük tamam bazı erkeklerin cildi pürüzsüz temiz olabiliyor ama genelinin yüzünü sakal kapatıyor.

    1
    0 Yorumla
  • Onuradr
    Onuradr Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 42%
    +1 yıl

    Çünkü siz suratınıza makyaj yapıyorsunuz kimyasal geliyor surata sürekli erkeklerin öyle değil. Bir diğer husus daha var ama onu söylemek istemiyorum.

    0
    0 Yorumla
  • Green_mile_devi
    Green_mile_devi Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 60%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 428 cevap paylaştı.

    Makyaj ve kozmetik ürünleri kullanmıyoruz

    Bol bol elma yiyoruz.

    Elma gibi cildimiz oluyor 😊

    0
    0 Yorumla
  • rmzbjk
    rmzbjk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39 , eic 100%
    +1 yıl

    Siz kadınlar doğal muhteşem olan yüzlerinizi o hale getirmek için her şeyi sürüyorsunuz afedersin b*k kremi çıksa hemen alıp sürüyorsunuz 😅

    0
    0 Yorumla
  • petiborlice
    petiborlice Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Makyaj yapıp silmeye sonrasında silmeye usenmeleri gibi bir durum söz konusu olmuyor çünkü kendilerinde

    0
    0 Yorumla
  • Burakk38377
    Burakk38377 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 85%
    +1 yıl

    Bence fazla ürün kullanmadığmızdan ola bir. Mesela her duş sonrası sadece temizleme jeli kullanırım okadar. tabikide genetik etkenlerde var.

    0
    0 Yorumla
  • Rauftamer
    Rauftamer Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 75%
    +1 yıl

    Kadınlar bakım yapmıyor yüzlerine kimyasal sürüyor bu cilde zarar veriyor onları kullanmadığın zaman pütür pütür oluyor daha kötü oluyor.

    0
    0 Yorumla
  • Beyefendi61
    Beyefendi61 Takip Et
    Yoda Yaş: 48 , eic 98%
    +1 yıl

    Çünkü Siz Kadınlar farkında olmadan Cildinizdeki hüçreleri Makyaj yaparak öldürüyorsunuz.
    Bu nedenle Erkeklerin yüzü daha Güzel ahaha

    0
    0 Yorumla
  • ekkolataa
    ekkolataa Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 92%
    +1 yıl

    Makyaj malzemesi adı altında boyaları sürüp sürüp suratımızı mahvetmediğimiz için

    1
    0 Yorumla
  • oguzhans0303
    oguzhans0303 Takip Et
    Master Yaş: 27
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 741 cevap paylaştı.

    Siz herşeyi sürüyorsunuz yüzünüze sağlıklı gördüğünüz ama aslında içinde hiç bilmediğiniz zararlı kimyasallar olan ürünleri kullanırsanız olacağı budur
    Ben duru su ile yıkıyorum bişey yok valla

    1
    0 Yorumla
  • EndArYa
    EndArYa Takip Et
    Bilge Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Çünkü onlar gibi yüzüne bin tane makyaj malzemesi kullanmıyorlar.

    0
    0 Yorumla
  • Sormec
    Sormec Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37 , eic 43%
    +1 yıl

    Kimyasal olan absürt şeyler kullanmadıkları için , pudra fondoten maske bla bla bla

    0
    0 Yorumla
  • Cmn24
    Cmn24 Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 64%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 362 cevap paylaştı.

    Cilde çok fazla kimyasal kullanamadıkları için süsüne aşırı düşkün olmadıkları için

    0
    0 Yorumla
  • Toughlady58
    Toughlady58 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Bazı kızlar sürekli olarak ürün kullanıyor. Cilt de haliyle soluyor ya da kuruyor

    0
    0 Yorumla
  • -Rebel_Lilith-
    -Rebel_Lilith- Takip Et
    Bilge Yaş: 42 , eic 99%
    +1 yıl

    Sorumsuz gaylesiz vurdumduymaz oldukları için mi acaba 😃😄

    0
    0 Yorumla
  • blackk-mann
    blackk-mann Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 40%
    +1 yıl

    Çok güzel bi durum yüzümü yıkıyorum sadece mis gibi 😂

    0
    0 Yorumla
  • zevksuyuuuu
    zevksuyuuuu Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 83%
    +1 yıl

    Cilt bakimi bos is bence cildin dogustan iyi olmasi lazim

    0
    0 Yorumla
  • zxkaa
    zxkaa Takip Et
    Bilge Yaş: 25 , eic 95%
    +1 yıl

    Her erkeğinde değil mesela ben yüzüme maske falan yaparım cildim iyi gibi şuanlık.

    0
    0 Yorumla
  • şahinn1
    şahinn1 Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 35%
    +1 yıl

    Şu kapak resmindeki bakım yapan kopegin resmi yokmu 😄😄

    0
    0 Yorumla
  • ZulemaVis
    ZulemaVis Takip Et
    Xper 6 Yaş: 110 , eic 89%
    +1 yıl

    Erkekler de karınlar için aynı şeyi düşünüyor 😂😂😂

    0
    0 Yorumla
  • Papayya0
    Papayya0 Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 98%
    +1 yıl

    Yo ben bakım yapmıyorum ilgilenmiyorum da ve cildim pürüzsüz yumuşacık. Genelleme yapmayın bence.

    0
    4 Yorumla
    • SeriousGirldd
      SeriousGirldd
      +1 yıl

      Evet kaybolan son Prensessi buldum ✨

      Yorumla
    • Papayya0
      Papayya0
      +1 yıl

      😂😂

      Yorumla
    • SeriousGirldd
      SeriousGirldd
      +1 yıl

      😁💚

      Yorumla
    • Papayya0
      Papayya0
      +1 yıl

      🌸🌸...

      Yorumla
  • Kartal0675
    Kartal0675 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35 , eic 85%
    +1 yıl

    Siz her bir ürünü kullandığınız için ve hem cinslerinizi kıskandığınızdan dolayı

    0
    0 Yorumla
  • Tersy
    Tersy Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 58%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Makyaj adı verilen kimyasalları yüzümüze surmedigimiz için.

    0
    0 Yorumla
  • pehlivaan
    pehlivaan Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl

    Bi sebebi hormonal olabilir diğer sebebi de makyaj kesinlikle.

    0
    0 Yorumla
  • Zkc007
    Zkc007 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Çünkü biz bulduğumuz herşeyi oramıza buramıza sürmüyoruz :D

    0
    0 Yorumla
  • NujenZanistvan2
    NujenZanistvan2 Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    İstemem. Öpüşmeye ogretiyorum adı altında 60 yaşında bir kadınla öpüşmek istemem

    0
    6 Yorumla
    • hayatkaradag
      hayatkaradag
      +1 yıl

      Yanlış soruya mi yorum yaptın acaba 😂

      Yorumla
    • NujenZanistvan2
      NujenZanistvan2
      +1 yıl

      Yok artık bu neeee 🤭🤭🤭

      Yorumla
    • hayatkaradag
      hayatkaradag
      +1 yıl

      😂😂😂😂

      Yorumla
    • NujenZanistvan2
      NujenZanistvan2
      +1 yıl

      Rezil oldum 😅

      Yorumla
    • hayatkaradag
      hayatkaradag
      +1 yıl

      Yok ya olmamışsindir😂

      Yorumla
    • NujenZanistvan2
      NujenZanistvan2
      +1 yıl

      Seksomanyak damgası vuracaklar şimdi 😅

      Yorumla
  • 00aktas0
    00aktas0 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 96%
    +1 yıl

    İşin sırrı doğal olmak da hshshhshhshs sabunla yıkıyoruz yüzümüzü

    0
    0 Yorumla
  • TidusLeonhart
    TidusLeonhart Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    demek ki sizin yüzünüze bakım olsun diye sürdüğünüz kremler pek bakmıyor ihtiyar

    0
    0 Yorumla
  • cnkblt
    cnkblt Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    bizde kızların cildini beğeniyoruz bu olması gereken bi durum

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Kızlar ağlamış yok hormonlar yok regl falsn hiçbir alakası yok boya badana yapmıyoruz tenimize o kadar.

    1
    0 Yorumla
  • burakxd38
    burakxd38 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    +1 yıl

    Kendimden biliyorum erkeklerin kılları daha çok olduğu için o cildi koruyo güneşte yanmayı engelliyo felan çünkü kendimden biliyorum kolumdaki kılları kestim kaymak gibi 😂😂bembeyaz bundan sonra öyle lazer yaptircam

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (84)
Devamını Gör(129)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > Erkeklerin cildi neden kadınların cildinden daha güzel oluyor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Erkeklerin cildi neden kadınlardan daha güzel? 207 cevap verildi
Erkeklerin cildi neden kadınlardan daha güzel? 8 cevap verildi
Erkeklerin cildi neden kadınlardan daha güzel? 203 cevap verildi
Erkeklerin cildi neden kadınların cildinden daha pürüzsüz ve güzel? 5 cevap verildi
Erkeklerin cildinin kadınların cildinden çok daha güzel olmasının sebebi nedir? 37 cevap verildi
Erkeklerin cildi neden kadınlardan güzel? 30 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kolay ağlayabilenlerden misiniz yoksa duygularını tutanlardan mısınız?
  • Türk sinemasının büyük usta oyuncusu Kadir Inanır'ı kaybettik. Onun hangi karakteri sizde unutulmaz bir iz bıraktı?
  • Gününüz aydın olsun. nasılsınız. Ben iyim şimdiden diyimmm. Herkese iyi dileklerimi sunarım 🙋‍♀️🌸🤍☀️?
  • Evinin manzarası güzel mi?
  • En son hangi saç rengini deneyimlediniz?
  • Arkadaşlar ilgi dairesi nerede?
  • Sivas'ta 50 TL'lik lahmacun sattığı için şikayet edildi! Sizce 50 TL'ye güzel lahmacun olur mu?
  • Makyaj yapma süreniz ortalama ne kadar?
  • İlk buluşmanın evde olması uygun mudur?
  • Birisinin sizden vazgeçtiğini nasıl anlarsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨