AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
123Cevap
Sadece yüzlerini yıkayıp gittikleri için
Erkeklerin cilt derisi daha kalın
Bilmiyorum bize öyle gelmiyor
Hayır benim cildim daha güzel kabul etmiyorum. 😎
Kas dokusundan dolayı sanırım
Ne açıdan güzel tam olarak
Kendileri dışında herkesi strese soktukları için.
Makyaj yapmadığımız için
Bence tam tersi olmasın o durum 😂😂
Hahahah resim cok iyi hamburgerli 🤣🤣🤣
Biizm kemiklerimiz daha kalın ondan.
Kemikle cildin alakaai nedir
@bRokeHeaRth__ bende bilmiyorum öyle yazdım işte :) Her yazılandada mana aramamak lazım şuda olabilir. Kemiklerimiz kalın olduğu için cildimizde otomatik olarak kalındır tıpkı kas yapımızın daha fazla olduğu gibi.
Buna bnde dahilim galiba :))
sizde dert etmeyin tipi sizinde boyle olsun
Stres cilti mahveder
Spor Yaptığımız İçin?
Kadınlar yapmıyor mu
Yapanların Zaten Cildtleri Temiz?
O kisi spor yapıp eve gidip cips yiyip yüzüne fondöten sürüyorsa maalesef ki cikar birazda genetik
Zaten Düzgün Beslenme Yapmadan Cilt Temizliği Olmaz Sporla Bunu Desteklersin Makrolarını Hesapladığın Sürece Hem suratın Hemde Fiziğin Müq Olur !
4 senedir spor yapıyorum 3 aydır yağlı şeyler yemiyorum maydonoz suyu papatya çayı bol su haşlanmış şeyler yiyorum zaten iştahım yok
3 gün yemek yemedim 😃 ciddi diyorum bak
Hmm Bu Düzenli Beslenme Değil Yalnız Günlük Az Karb Ve Protein Almak Zorundasın Vücudunun Enerji İçin Kaliteli Besinlere İhtiyacı Var Papatya Çayı İle Formunu Ayakta Tutmaya Çalılıyorsan Yanlışsın Kaslarını Bile Eritirsin O Derece
Ben doğru demedim ama haklısın zararlı. Şu sıralar depresyona girdim. O yüzden 1 kereliğine oldu protein tüketiyorum dediğim gibi yumurta tavuk avokado yiyorum normal zamanda. Su sıralar istahsizim
Açıkçası aşırı derecede kaslarımı beslemeyi su anlık düşünmüyorum. Papatya çayı ile formumu ayakta tutmaya calısmıyorum sadece bana en iyi gelen içecek o. Aksine bakarsak bitkin hissetmiyorum. Sporumu da ihmal etmiyorum hani 2-3 günde kaslar erimez
Depresyona Girdiğini Bilmiyordum Ama Asıl Bu Dönemlerde Güçlü Olup Ve Beslenmeni Yine Bir Şekilde Yapıp Antrenmanlarına Gitmen Mutluluk Hormonun Tavan Yaptırır Bu Yüzden Depresyonu 1 Ayda Atlatıcakk3n İnan Bana 1 Haftada Atlatabiliyorsun Aynısını 2 Ay Önce Yaşadım Ama Bende Yemeğimin Makrolarını Kısmıştım Bendede İştahsızlık Vardı Ve şu an Çok Mutluyum Bunu Denemelisin Kesinlikle
Doğru diyorsun da ben sporu evde yapıyorum. Spor salonunda yeteri kadar konsantre olamıyorum çok denedim. Evde egzersiz yapıyorum etkisi oluyor. Zaten ekipman aletleri var dumbell koşu bandı falan
Spor rahatlatıyor gerçekten de şu sıralar inanır mısın içimden hiçbir şey yapmak gelmiyor
Wow Benimde Evimde Olmasını İsterdim Bazen Spor Salonuna Gitmek İstemiyorum O Yüzden Evde Tek Başına Yapmak Efsane Sarıyor O Yüzden Tek Başıma Daha Güçlü Hissediyorum Kendimi
Evde en iyisi ya ciddiyim çok daha iyi harbi
Genelde spor salonları karma ve ister istemez bir yerlerimiz açılıyor erkekler bakıp duruyor
Bu sene gittiğim yer kadın erkek ayrıydı ama kadınlar gelip mal gibi sohbet etmeye çalışıyordu sıkmıştı
Bir Gün Evimde Olursa O Hissi Tatmak İsterim Eminim Çok Güzel Bir Histir , Ee Zaten Spor Salonunda Duran Erkeklerin %75 Kız İçin Geliyor Bu Yüzde O S****n Salonu Dolu Oluyor Bizim Gibi Spora Emek Harcayan Kişilere Engel Oluyorlar Aptallar Şunu Anlamıyor AWQ Spor Salonunda Niye Kız Tavlamaya Çalışıyon?
KSLAPDLAKJSKWLELELE daha haklı bir yorum görmedim
Bazı erkekler yine 276372929193 tane tuşa basıyor hahahahahahsh
Hahahhahaaha O Kadarı Bile Az Neyse İşte Böyle 🤷♂️
Zannediyor ki kız onun kollarına atlayacak ah ah shshshhd umursamıyoruz bile
Hayır Kendilerini Ufak Bi Kaç Hareket Yapınca Havalı Hissediyorlar Sanıyorlarki Kızlar Ona Bakıp Vay Be Erkeğime Bak Kesin Bunla Konuşayım Sanıyorlar Gerçekler Böyle Olmayınca 1 Ayın Sonunda Daha Gelmiyorlar Awq
Ahhsjsjdjdjdjdjff
Yüzüme her gün 15 çeşit kimyasal sürmediğimiz için
Onunla alakası yok kanka. Adet döneminde ister istemez çıkıyor
Çünkü ataerkil bi toplumuz
Alakasını sorguluyorum şu an shhshd
Kadınlar öyle der şimdi 😃
Son zamanlarda ataerki sistem pek kalmadı gibi sanki
Neo-klasik ekonomik modeller vs
Yoo bizim ki de güzle
Kadınlarin teni narin olduğu için
Katılmıyorum genelleme yapamayız bence
Bende tam tersini düşünüyorum 😂
Nazar etmeyelim lütfen 😅
Çünkü ekstra kimyasal maddeye maruz kalmıyor
Sana öyle geliyor
Sabun Sadece Başka birsey kullanmiyoruz
Abazanlıktan sana öyle geliyor
Suratımıza bir ton kimyasal sürmediğimiz içindir
Yoğurt yiyorum ben cilde faydali
Aslında yoğurt ve süt deride yağ biriktiriyor diye biliyorum ama manda sütünden yapılmış yoğurt falan mı tercih ediyorsunuz?
İnek sütü yagli oluyor
@bRokeHeaRth__ hayir dümduź yoğurt zincir market yoğurdu
Tek yoğurt değildir herhalde sağlıklı beslendiğini düsünüyorum. Fast food tüketiyor musun
@bRokeHeaRth__ hayir kesinlikle şeker yememeye özen gosteririm
Ne güzel
@bRokeHeaRth__ 🙂
Makyaj kadınların cildini zehirliyor
Makyaj yapmadığımız için
Bence güzel değil😂😂
Hiç bir şeyi takmıyorlar çünkü
boş ver seninde göğüslerin güzel
on numara ondan
Nereden çıkardın bunu
Çünküüüüüü bilmiyorum
benden güzel değil
Hormonsal olabilir
Benim cildim de çok güzel😋😀😀😀
Sadeciyiz
Çünkü makyaj yapmıyoruz...
Kadınlar erken olgunlaşır o yüzden
Odun olduklari icin 😃
Al burdan yak bir cacık daha
Oyle miymis🙄
Çünkü sürekli traş oluyoruz
Bütün derdi tasayi kadınlara çektirdiklerinden
Öyle miymiş
Yapı olarak aynı değil vücut anotomileri
3 ayda bir hacisakirle yikiyoruz
Erkekler dert makinasi değil ki oyuzden
Çünkü çocuk doğurmuyorlar
Normal bu
Sert
Çirkinsin ondan sana güzel geliyoruz
Kimyasal sürmüyorlar
Bencede tam tersi
Bir de erkekler için kadınların cildi öyle
Makyaj malzemeleri kullanmadığımız için
Testesteronun etkisi olabilir.
Eminmisin 🤔