Burnum çirkin olduğu için insan içine çıkmaya utanıyorum, nasıl yaşayacağım böyle?

Ben burnumu hiç beğenmeyen biriyim ama bazen burnumun ne kadar çirkin olduğunu unutuyorum sonra hop arka kameradan ve uzaktan çekilmiş bir fotoğrafimi görüyorum ve diyorum ki ben bu burunla mı yaşıyorum insanlar bunu mu görüyor? Hiç sevilmememin ve hiç sevgilim olmamasının nedenini daha iyi anlıyorum. O kadar çirkin burnum. Estetik için para biriktiriyorum ama o zamana kadar nasıl yaşayacağm bilmiyorum

Burnum çirkin olduğu için insan içine çıkmaya utanıyorum, nasıl yaşayacağım böyle?
Cevapla