Çok çirkinim artık insan içine çıkmaya utanıyorum?

Çok çirkinim. Hatta öyle bir derece çirkinim ki pek çok insan bunu direkt yüzüme söylüyor çünkü övebilecekleri güzel hiçbir yanım yok. Erkek kardeşim beni halilişkonun babası ve Hakan yağar denilen kişilere benzetiyor ikisine de baktım bu adamlar benden iyi siz anlayın artık ne kadar çirkinim. Her zaman parka gidişimde çocuklar bana hiç hoş bakmıyor bir keresinde iki kızın benim çirkinliğimle ilgili konuştuklarını bile duydum. İnsanlar beni "en azından kişiliğin iyi" diyerek bile teselli edemiyor çünkü biliyorlar ki ben bir meleğin kişiliğine bile sahip olsam asla çirkinliğim göz ardı edilemeyecek. Lise mezuniyetimde okulun facebookunda paylaştığı fotoğrafıma birisi "cidden onca fotoğraf çekilmişken bunu mu paylaştınız" yazmıştı. Okul birincisi olmuştum oysa😔. Hiç kimse benden hoşlanmadı da. Çirkinliğime karşın pek çok güzel özelliğim var ama hiçbiri işime yaramadı. Resmim iyidir. Müzikten anlarım. Felsefe bilirim (annem felsefe öğretmeniydi) Din, Siyaset az buçuk bilirim, akıllı sayılırım sanırım. Okuma yazmayı iki buçuk yaşında reklamları izleye izleye sökmüşüm öyle diyorlar, ilkokul 2de öğretmenimin yönlendirmesiyle iq testi oldum 128di sonuç fena değil yani. Ama tipim öyle si-kik ki zeki kadın sevdiğini iddia edenler de tipimi görünce istemedi beni. Ben doktorum, günde yüzlerce insan görüyorum ama benden çirkinine rastlamadım. köylü bakımsız teyzeler bile benden güzel. Bir gün down sendromlu bir hasta geldi o bile tanrının kusurlu bir kulu olmasına rağmen benden güzeldi. Tanrı demişken çirkinliğimden dolayı da 2,5 sene inançsız ayağına gezdim sonradan fark ettim ki ben inançsız değilim yaratıcıya kırgınım sadece. Bu nedenle geri İslam'a döndüm ama her günüm isyanla geçiyor engel olamıyorum:( aynanın karşısına geçip tek tek yüzümdeki kusurları not ettim güzel olmam için 13 farklı estetik gerek doktor maaşı bile onları zor karşılar kaldı ki pek çok riski var ama insan içine de çıkmak bir işkence ne yapacağım bilmiyorum. Sizce bir sene para biriktirip estetik olmalı mıyım? Riske girmeye değer mi? Cevaplarınızı bekliyorum ayrıca saçmalıklarımla kafanızı ütülediğim için çok özür dilerim.

Güncellemeler
1 yıl
Özet: Çirkinlikten insan içine çıkamıyorum. güzel olmam için 13 farklı estetik gerek doktor maaşı bile onları zor karşılar. Ameliyatların da pek çok riski var ama insan içine de çıkmak bir işkence ne yapacağım bilmiyorum. bir sene para biriktirip estetik olmalı mıyım? Riske girmeye değer mi?
Çok çirkinim artık insan içine çıkmaya utanıyorum?
Cevapla