
Evet, yaz ve kış parfümüm ayrı
Hayır, her mevsim aynı parfüm kullanıyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

normalde ben mevsimlere göre ayırırdım, en son aldığım parfüm hafif ve çiçeksi bir koku yaz kış kullanıma uygun gibi. O yüzden bir süre mevsimleri değiştirmeden kullanacağım
Cevap
13Cevap
Her zaman aynı koku tercih ederim gadası
Genelde her mevsim aynı
Evet ayırırdım
Ama f@cked up bir durumdayız
yıllık bir kaç bin tl harcardım parfüm için
şu an bir tanesi 1000 tl üzeri
şimdilik parfüm almayı bıraktım
doldurma sevmiyorum ama olmazsa…
Beğendiğim kokuları alıyorum alırken yaz mı kış mı söylüyorlar ama ben pek takılmıyorum canım hangisini isterse o an onu kullanıyorum 😅
Elbette ayırıyorum. Bir kış kokusunu yazın sıkıp etrafımdaki insanları rahatsız etmek istemem.
En az 10 yıldır aynı kokuyu kullanıyorum. Benimle bağdaşmış durumda. Değiştirmem.
Evet, ağır kokusu olan ve kalıcı olanları kışın hafif çiçeksi parfümleri de yazın kullanırım.
Hayır burberry ve bleu de chanel kullanıyorum 😊 yaz kış
Parfümlerinde mi yazı kışı var her gün yeni bir şey öğreniyorum 😄😄
Evet, yazları fresh kokular kullanıyorum. Kışın da nispeten daha ağır kalıcı kokular
Eskiden ayırırdım da şimdi bir parfüm 2000 3000 olunca ister istemez tek mevsime döndüm.
Genelde her mevsim aynı
Ona gõre alırım zatenn..
Evt yaz kış parfumum ayri
Yazın daha fresh kokular tercih ediyorum
ozon tabakasını daha nasıl delerim adlı çalışma
ayırırım evet
Yoo hep aynı kullaniyorum ben jdkd
ayrımcılığı sevmem 😉
Sabah ve akşam parfümleri bile ayrı.
Yok valla sevdim varsa alırım güzel parfüm
Hayır
Yok ya
Libre favorim 😍
Ayırıyorum 😃
Hayir.
Tabiside evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?