Yaz ve kış için ayrı parfümler mi tercih ediyorsunuz?

#XO
Yaz ve kış için ayrı parfümler mi tercih ediyorsunuz?

#XO
İklim sıcaklığına bağlı. Kişiyle özdeşleşmiş tek bir hafif ve kalıcı parfüme doğru gidiyor gibi insanlar çünkü iklim değişikliği buna mecbur bırakıyor artık. Aralık ayında bile günlük derece en az 25 derece olursa baharatlı kış parfümü nasıl kullanılır zaten. Kış mevsimine hasret kalacak gibiyiz.
Harika bir soru tebrikler
Bence yaz parfümleri daha hafif kokular
Kış parfümleri ise daha baharatlı şekerli kokular olabilir benm bir kac tane parfümüm var mevsimsel olarak degistiriyorm
Hayır ben her zaman aynı parfümü kullanıyorum :)
Düz mantık
Cevap
8Cevap
bu sıcakta chanel no 5’i kullanamıyorum mesela aşırı kalıcı ve ağır bayılıcam gibi oluyor 😂
Daha hafif arıyor insan
kesinlikle daha fresh
kış için vanilya yaz için çiçek ve şekerli kokular tercih ederim
Kışın şekerli daha iyi olmaz mı
Kışın daha ağır kokuları seviyorum ama sence yanlış mı yapıyorum
Mevsime ve durumuma göre kullandığım farklı parfümlerim var.
Ben aynı gidiyorum hep
Eskiden bende hep aynı giderdim. Kullandığım parfüm üretimden kalkınca küçük bir parfüm keşfine çıktım. Baktım pek ok parfümü beğeniyorum bende mevsime, gideceğim yere, moralime, saate göre farklı farklı parfümler aldım.
Sevgiliye göre parfüm seçimi yapıyorum. Benim mevsimim onlar.
Peki :)
Etkileşim için teşekkür ederim.
Rica ederim
Yazlari agir parfum kullanirim.. kokusu hissedilsin terlersem etkisini yok etmesi icin.
Evet. Yazın daha fresh kokular tercih ederim. Kışın ne buldum fıss 😅
Evet ikisi için de ayrı kullanıyorum.
Hayır hangi kokuyu beğeniyorsam onu kullaniyorum farkeder mi ki mevsimler
Elbette eder
Ben ne güzel birsey söylüyorum ezan okunuyor ezanın üstüne yemin ediyorum egerki dürüstsen az konuşalım
4 mevsim aynı parfümü kullanıyorum
Çoğu insan öyle
Ve standart hiç değiştirmem insanın kokusu kendine has olmalı kokuyu duyunca hemen benim geldiğim anlaşılmalı
Katılıyorum
Evet yaz kokum sabun gibi fresh
Sabun gibi kokuları severim
yoo alıyorum bi tane bitene kadar kullanıyorum
Oh mis :)
valla sende öyle yap
Esans kullanıyorum ama mevsim farketmiyor
Esans kalıcı mı peki
Ben memnunum
Tütün kolonyası bruhhh
Ağır geliyor
Really
Her mevsime ve ortama göre parfümüm var
Ne güzel
Tek parfüm en sevdiğimden
Evet her zaman
Hep çiçeksi hep çiçeksi.
Evet genelde farklı parfümler kullanıyorum
Evet
yazın vücut spreyi kışın parfüm genelde
Parfüm pek kullanmıyorum
Hayir
parfüm kullanmıyorum
Evet
Evett
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?