
Peki, iki mevsimde de parfümleriniz farklı mı?

Evet.. yazın Armani Gio .. Kışın Armani Black Code ve bazen Hugo Boss... yazları çok çok hafif koku olması gerekiyor..
Her bittiğinde farklı kokular alıyorum. Yazın biraz daha hafif kokuları tercih ediyorum. @Dropgun peki sen?
Abiminkilerden arada iki fıs kullanıyorum ama mevsimlik parfüm mü bilmiyorum hepsi tıraş losyonu kokuyor
Yaz , kış çiçek kokuları kullandığım için fark etmiyor.
Cevap
28Cevap
Solunumla ilgili alerjik sorunlarım olduğu için parfümle pek ilgilenmiyorum ve alerjimi fazla tetiklemeyen tek parfum var onu da arada kullanıyorum kokusu çok hoş hiç ağır değil 😊
Evet kışın çam. turunç lavanta sandal ağacı hanımeli gibi esanslar katarım. Yazın melisa nane erik çiçeği bergamot çiçeği gibi esanslar ile yaparım parfüm
Farklı tabiki sonuçta sıcaklıkla daha fazla yayılma olur parfümde ve bu durum sonunda ağır kokular insanı rahatsız eder
Aynen kisin daha agir yazin daha hafif fresh kokular tercih ediyorum ve sürekli ayni parfümü kullanmam burnum alisiyo 😀
Hayır. Ayrı ayrı.
Yazın; Chanel Allure Homme Sport Extreme veya Hermes Terre d'Hermes
Kışın; Christian Dior Homme Intense veya Tom Ford Black Orchid
4 mevsim ınvıctus 😈
Yazın perceive veya armani black code.. kışında lacoste essential..
Yazın daha çok çiçeksi meyvemsi kokular tercih ediyorum. Kışın şekerli baharatlı
Yazın parfüm kullanmam gazsız deodorant kullanıyorum ben :)
6 farklı parfümüm var yazla 2 daha fresh tercih ediyorum
Hı hııııı. Dört Mevsim ayrı parfüm ayrı ruj mevsime göre ayrı koku ayrı renk
Migren hastasıyken pek seçenek olmuyor o yüzden aynı.
Parfüm yerine esans kullanıyorum,
Daha sağlıklı daha güzel.
evet, ayrı 😀 kışın biraz daha ağır kokular, yazın hafif 🙃
Her mevsim hatta her havaya göre parfüm kullanıyorum biraz da keyfime bağlı sanırım..😊
2 ayrı parfümüm var kışın kullandığım biraz daha ağır.
Ayrı olması gerekiyor ama ayırt etmiyorum.
Yaz için daha yumuşak notalar tercih edilmeli.
Aynı o kokuyu alan ben olduğumu bilir imzam gibi oldu parfümüm.
Kışın daha ağır kokular kullanıyorum, yazın çok hafif kokular tercihim.😇
Evimde parfüm dolu. Hâlâ da alıyorum, koyacak yer kalmadı. Ruhsal durumuma göre istediğimi sıkıyorum.
aynı çünkü hafif ama cazibeli bir parfüm kullanıyorum
kışın tom ford..
yazın 212 vip..
yazın daha soft kokular lazım çünkü..
Yaz ve kış parfümler ayrıdır. Hatta ilkbahar/yaz, sonbahar/kış parfümüm de vardır.
Kışın Ysl la nuit de lhomme, yazın versace dylan blue
Evet kışın baharat ağırlıklı yazın ise şekerli kullanırım
2 senedir one million kullanıyoırum
bazen arada diesel kullanıyorum
Her mevsim değiştiriyorum.
Parfum kullanmasalr keske ozellikle yazin
Farklı olmasını isterim ama şu an öğrenciyim. :)
Ya su elie saabin parfümlerinin kokusu nasil
Valla senede bir parfüm alıyorum 😂
Farklı
*Gecen bol olsun.*
aynı parfümü kullanıyorum
Yaz ve kış tabiki ayrı
yazin deodorant kullanirim kışın parfüm
Aynı kullanıyorum sabit.
Parfüm kullanmıyorum.
Her ikisinde de aynı kullanirim
parfümün mevsimi mi varmış :\
O kadar psikopat degilim hayir 🙂
Ayırt etmem
#günaydin
Psikolojime gore degistiriorum ben
Yazın hugo boss kışın pi ve insenst ultimarine
Her zaman ayni ve soft kullanirim
Yazin flower kenzo kışın coco chanel
Aynı
Ayrı ayrı
Tabiki de ayri 😊
Aynı
Yazın ayrı kışın ayrı
O kadar zenginleşemedik daha:)
Ayrı kullanıyorum.
Tabii ki hayir
Farklı
Peki. 🐈
🐮🐮🐮
Ben yedim 😏
Aç karnına yeme 😒
Maşallah 😒
Rica ederim.🤔
💃💃...
kalk oynayalım😒
Çiftetelli😒
efendimmmm
Sen kedileri muck diye mi çağırıyorsun😒😒😒
Yaaaaaa çok tatlı 😍😍😍😍😍😍😍😍😍
bende bende bende😍😍😍😍
yok😢
Al o zaman 😒
kulaklık al sjshsgja
benim nerem kulaklık jsjsjsj
Farklı
Ayrı değil
Aynı
Aynı kullanirim
Parfum kullanmiyorum
Aynı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar