Kışın en çok hangi kokudan parfümleri kullanmayı seviyorsunuz? Bende çiçeksi kokular ön plana çıksa da arada güzel şekerli kokular buluyorum.

Çiçeksi kokular
Şekerli kokular
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kışın en çok hangi kokudan parfümleri kullanmayı seviyorsunuz? Bende çiçeksi kokular ön plana çıksa da arada güzel şekerli kokular buluyorum.

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Daha ağır ben buradayım diyen odunsu kokular daha güzel oluyor
Çiçeksi kokular
Bence kışın ağır kokular güzel ya. Yazın çiçeksi kılın ise miss gibi amber
Yaz kış ayirt etmiyorum çiçeksi kokular doğal kokular cok hoşuma gidiyor
Yaz kış çiceksi parfümleri tercih ederim genellikle.
Odunsu ve kadınsı parfüm tercihimde örneğin Chanel kokularını deneyebilirsin hermes eau des merveilles kış kokusuna uygun eğer biraz da narenciye kokuları seviyorsan tabi
Kışın kadınlarda vanilyali veya çiçeksi erkeklerde ise odunsu kokular çok güzel duruyor bence
Her zaman için çiçeksi kokular tercihim
okyanus kokulu fresh şeyler seviyorum
kışın şekerli, yazın çiçek kokusu
Şu şeker kokudan vazgecin artik ya cok yapay kokuyoor
Çiçeksi kokular vazgeçilmezim 🙂
Şekerli parfüm 💕
🌸🌹🌸🌹🌸
Kış için şekerli yaz için çiçeksi bence