Burnum çok etli ve büyük, sizce estetik olmam günah mı?

Kemikte aorun yok ama bi de biraz aşağı doğru ucu. Kapalı biriyim ve estetik günah sonuçta ama güzel bir burun da istiyorum özgüvenimi bayağı sarsıyo bu durum😩😩

Burnum çok etli ve büyük, sizce estetik olmam günah mı?
Cevapla