TURKİYE İS BANKASİ
Akbank
VAKFFFNAKMNANKBANK
son günlerde sürekli burnumu kafama takıyorum çevremde bazı kişiler dalga geçiyor bazıları büyük yüzün var normal duruyor diyor ailem de estetik olacak kadar bir şeyin yok diyor.


Yok be bence güzel doğal insanlara hasret kaldık burnun gayet güzel insanları takma benimde kolonla dalga geçerler sadece 70 kiloyum sanırsın 150 kiloyum gibi dalga geçerler onları takarsan yine bir kusur bulurlar
Cevap
9Cevap
Yüz tipine uygun gadası
Estetik yaparsan güzel kardeşim benzersin kanka. Erkek adamın kemerli burnu olur gerisi hikaye.
elleşme diyon yani agam
Aynen öyle hacımm
Hiçbir şeyi yok fındık burun erkeğe yakismiyo bence burnun güzel
Kemikli değil bişey değil gerek yok normal bir burun
Biraz iri ama kötü durmuyor. Erkek burnu olarak gayet normal duruyor bence
Kim büyük demişse tuvalete gönder ortalığa yapmasin.
Burnun gayet iyi karışma
Burnunu yaptıran erkeklerin yüzü çok kadınsı duruyor. Bence böyle iyi, benimki de senin gibi.
Eski sevgilimin burnu da böyleydi simetrik yüzün çenenle de uyumlu yakışıklı bir kardeşimizsin kendine haksızlık etme.
Gardaş burnun guzelde, iki fotoda da ayrı kisi gibi cikmissin. dhsjskks
normal bence ya saçını sakalını düzeltsen yakışıklı çocuksun
Burnun gayet güzel ve ideal. Estetiği düşünme bile bence.
Allah öyle yaratmış boş ver
Hayır burnun çok güzell ne estetiği
Yok yüzünde kötü durmuyor
Hayır yüzüne göre ideal
Aksine karizmatik duruyor
Hayır iyi ama kendin beğenmiyorsan yaptır:)
Hiç gerek yok burnun gayet iyi
Hayir gayet duzgun ve iyi
Atta karın yiğitte burun demişler
jfjsjfkskdkwkrjke
Knk olsan var ya aşiri iyi olursun
var.
Bence yok
gayet iyi
Bence bir şeyi yok.
Fantastic
Buyuk kank
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?