Kendimi güzel buluyorum ala yüz hatlarımı incelediğimde tamamen güzellik algılarına uymadığımı fark ediyorum, estetik olayım mı?

Aynaya baktığımda kendimi seviyorum beğeniyorum mesela burnum yüzüme uyuyor ama ama yandan bakınca fazla düz önden bakınca burun ucu biraz fazla kalın

ya da yanaklarım biraz asimetrik

ama her şeyi toplayıp kendime baktığımda kendimi beğeniyorum seviyorum

çocukken ve ergenken çok takınıtlıydım kendimi sevmez hep estetik olmak isterdim

ve şimdi imkanım sonunda var ama kararsızım artık

belki sadece burnumu yaptırım tatmin olabilmek için

Kendimi güzel buluyorum ala yüz hatlarımı incelediğimde tamamen güzellik algılarına uymadığımı fark ediyorum, estetik olayım mı?
Cevapla