Hiç tanımadığım insanlar beni nasıl görüyor merak ediyorum. Ben hiç yolda insanlara bakmam bana bakılınca rahatsız olduğum için ama dün yolda insanlara bakayım dedim herkesle göz göze geldik kızlarla bile acaba yüzümde bir şey mi vardı makyajım mı akmıştı diye düşündüm.
Birde boyum 1.70 kilom da 64 biraz irice olduğum için mi yoksa güzel veya çirkin miyim ondan mı hangisi çözemedim.
Erkeklerin suratına hiç bakmam ama hissediyorum bakışlarını dün metrobüste ayakta durulan yerlerde duruyorum sonra bir çocuk bindi o kadar yer var karşıma geçti kezbanlık yapıp anlam çıkarmak istemedim :) tabi ki ama yol boyunca baktığını hissetmiş olsam da ben ona bakmadığım için gerçekten bakıp bakmadığını bilmiyorum his sadece.
İnsanlar herkese bakar mı sadece güzel bulduklarına mı bakarlar?
Ben insanlar bakıyor diye güzelim diyebilir miyim? Kendin bilmiyor musun diyeceksiniz ama gerçekten bilmiyorum bazen çok güzel buluyorum bazen çirkin..
Güncellemeler
+1 yıl
Nasılım diye burda sor demeyin bu siteye foto koymak istemiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar