Kardeşimin benden güzel olması bana haksızlık gibi geliyor, nasıl kabullenip yoluma bakarım?

bilmiyorum öyle geliyor bu durumda olan tek ben değilim tabi ama bazı şeyleri kabullenip öyleyse öyledir diyip yoluma bakamıyorum ileride beni istemeye geldiklerinde kardeşimi görünce biz vazgeçtik bunu istiyoruz derler diye de korkuyorum

Kardeşimin benden güzel olması bana haksızlık gibi geliyor, nasıl kabullenip yoluma bakarım?
Cevapla