Yanılıyorsun başkan. Bizim düşüncelerimiz önemli değil, senin kendin hakkındaki yorumun, kendini seviyor olman daha önemli. Yoksa biz marabadan öte değiliz 🙂
12 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim peki senin gözünde nasıl merak ettim?
En İyi Cevaplar
Before after görsem daha sağlıklı yorum yapardım. Bu burun çok kibar olmuş sanki, önceki kötüyse bu güzel tabi ki ama belkide çok gereksiz bir operasyon geçirdin onu da bilemiyorum.
11 Yorumla
Soran+1 yılDaha önceki kemerli ve ucu düşüktü
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
- Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı.
u +1 yıliyi olmuş dostum
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
+1 yılGayet iyi görünüyor. Biraz sivri duruyor ama mühim değil.
13 Yorumla
Soran+1 yılSivri olmasından memnunum açıkçası peki onun dışında gözünüze batan bir görüntü var mı?
- +1 yıl
Hayır.
Soran+1 yılTeşekkür ederim 🙏☺️
önceki hâli olsa daha iyi bir değerlendirme olurdu.. şu anda görünen için iyi duruyor birazcık ucu sivri gibi
11 Yorumla
Soran+1 yılEski burnum kemerli ve ucu düşüktü
+1 yılYa abi zaten güzel olması için yaptırmadın mi neden soruyon djsksksm
Biraz dış görünüşe dair ozguvensizlik var11 Yorumla
Soran+1 yılEvet güzel olsun diye yaptırdım ve açıkçası fikirleri merak ettim☺️🙏
+1 yılyandan baya güzel ama sanki burun ucu hafif düşüyor gğbi ameliyattan kaçıncı aydasın o da önemli tabi 1 yıl geçtiyse değişmez şekli
13 Yorumla
Soran+1 yıl5. Ay benimki
- +1 yıl
hala şiştir daha oturmamıştır suratınq her gğn farklı uyanabilirsin çok takma birinci yılda yğzğne tam oturur
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim güzel fikrin için🙏
İyi ama açıkçası erkekler de sivri burun çok hoş durmuyor sanki 🤷🏼♀️
11 Yorumla
Soran+1 yılSivri seviyorum 😆
- Güzellik & Bakım konusunda 456 cevap paylaştı.
+1 yılGüzel olmuş devletteki doktordan beklenmeyen hareket scnejgowojewg
11 Yorumla
Soran+1 yılDevletten olduğunu nasıl anladın?😆
- Güzellik & Bakım konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılBence bir sorun yok gibi.. Keyifli geceler..
13 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim 🙏
- +1 yıl
Rica ederim..
Soran+1 yıl🙏☺️
- Güzellik & Bakım konusunda 831 cevap paylaştı.
+1 yılÖnden daha güzel duruyor of ben de öi yaptırsam sanki burnum biraz büyük gibi
13 Yorumla
Soran+1 yılÖnden derken nasıl yani
- +1 yıl
Profilde
Soran+1 yılBenim mi
Herkesin aksine ben erkeklerde kemikli burun beğeniyorum.
15 Yorumla
Soran+1 yılKemerli yani değil mi?
Soran+1 yılBenim öyleydi
Soran+1 yılAnladım peki
+1 yılEski halini de koysaydım karşılaştırma yapabilirdim
11 Yorumla
Soran+1 yılEski burnum kemerli ve burun ucum düşüktü
+1 yılBurunu normal olarak beğenmedim ama sende bakılınca gayet yüzüne yakışan bir burun olmuş
118 Yorumla
Soran+1 yılTam olarak nesini beğenmediniz?
- +1 yıl
uzun geldi bana ama burnunun oturmasına daha 1 yıl var en erken 6 ay benim dayım yaptırmıştı onda da böyleydi ilk beğenmedim sonradan güzel geldi gözüme
Soran+1 yılPeki çok teşekkür ederim sadece sizi rahatsız eden uzunluğu mu oldu bu arada ucu sivri mi sizce burun ucu?
- +1 yıl
Hayır burun ucu güzel
Soran+1 yılPeki sizi rahatsız eden tam olarak ne oldu?
- +1 yıl
Burnunuz bana uzun geldi sanırım eski burnunuz büyük ve kemerliydi herhalde
Soran+1 yılEvet kemer vardı birazda uzundu
- +1 yıl
İşte o yüzden normal zaten burnunuzun böyle olması burnunuz kötü değil aslında çünkü oturmamış şu an da zaman sonra daha bi güzel olacak en azından kemeri yok
Soran+1 yılSizin dayınız tam olarak ne sebepten dolayı estetik oldu?
- +1 yıl
Burnunu beğenmiyordu aşırı kemerliydi hafifte uzundu estetik olduktan sonra mesela böyleydi ama 1 sene geçtikten sonra burnu cidden oturdu yüzüne eski görüntüsü yok o uzunluk falan zaman sonra gitti yani değişiyor çünkü zaman zaman
Soran+1 yılKaç yıl yâda ay oldu ameliyat olalı tam olarak birde herhangi bir düşme veya kemer oluşumu oldu mu?
- +1 yıl
Hayır olmadı şu an burnu aşırı güzel 1/2 sene oluyor
- +1 yıl
düşme falan da yok
Soran+1 yılÖzelde mi ameliyat oldu Devlet Hastanesi mi?
- +1 yıl
onun estetik olduğu doktorun kendi polikliniği vardı özel sayılır yani
Soran+1 yılAnladım güzel peki sence burun ucumda düşüklük var mı?
- +1 yıl
Hayır yok
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim fikirlerin için 🙏🙏🙂🙂
+1 yılÖncesi nasıldı? İyi olmuş hangi il de oldun?
15 Yorumla
Soran+1 yılÖncesi kemer vardı ve burun ucu düşüktü Ağrı'da oldum ameliyatı
- +1 yıl
Anladım
Soran+1 yılSonuç olarak beğendin mi cidden iyi olmuş mu?
- +1 yıl
Önce ki halini de görmek lazım önce ve sonra yapsaydın daha iyi olurdu. yine iyi güzel olmuş
Soran+1 yılTeşekkür ederim 🙏
- Güzellik & Bakım konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılOlm ikisi de sonraki haliymiş. Biye söylemiyon, bakıyom bakıyom adam boşa para vermiş diyorum
27 Yorumla
Soran+1 yılBen bir tane paylaştım ama nedense çift olarak paylaşmış sistem bu arada düşünceniz nedir burunla ilgili merak ettim🙂
- +1 yıl
10 numara olmuş
Soran+1 yılCiddiyiz değil mi?😆
- +1 yıl
Tabi ki. Gerçekten iyi
Soran+1 yılTeşekkür ederim 🙏☺️
- +1 yıl
Rica ederim
Soran+1 yıl☺️☺️
+1 yılSivri sinek gibi sivrilttirmişsin ne gerek vardı birader
12 Yorumla
Soran+1 yılSivri mi o kadar?
- +1 yıl
O kadar sivri
Gizli Üye(30-35)+1 yılHayatta gördüğüm en saçma soru kime ne yakışıp yakışmadığı sen beğenmişsen rahat nefes alıyorsan kimseyi ilgilendirmez
11 Yorumla
Soran+1 yılTamam ama merak ettim sakin ol😆😆
Gizli Üye(25-29)+1 yılGüzel olmuş. Bende istiyorum burun estetigi olmak. ne kadara oldunuz acaba
13 Yorumla
Soran+1 yıl3500 ödedim
Cevap sahibi+1 yılÇok iyi devlet hastanesinde mi oldunuz
Soran+1 yılEvet
Gizli Üye(30-35)+1 yılErkekkk yiaa diye bi yorum yapasım geldi neden bilmiyorum 😂ama güzel olmuş güle güle kullan
13 Yorumla
Soran+1 yılErkek yaa ne için?😆😆😆
Cevap sahibi+1 yılTarz duruyosun 🙂
Soran+1 yılTeşekkür ederim 🙏☺️😆
+1 yılGüzel duruyor. Yakışmış.
15 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim peki göze batan herhangi bir sorun vs var mı?
- +1 yıl
Hayır, yok.
Soran+1 yılPeki burun ucunda düşüklük vs var size göre?
- +1 yıl
Biraz uzun duruyor o kadar. Normal o da tam oturmadıysa. Takıntılısın galiba😀
Soran+1 yılEvet takıntılıyım maalesef
+1 yılbence gayet dogal durmus ama egzersiz yapmazsan zamanla dusebilir dikkat et
12 Yorumla
Soran+1 yılEgzersiz derken?
- +1 yıl
ameliyattan sonra bazi doktorlar egzersiz veriyor dusmemesi icin. doktoruna sorabilirsin kendisi egzersiz vermezse sen arastirip yap sakincali olmayan seyleri
+1 yılBide önceki halini görmek lazım aradaki farkı anlamak için
13 Yorumla
Soran+1 yılÖnceki kemerli ve ucu düşüktü
- +1 yıl
Doğal ve estetik duruyor güle güle kullanın 😄😄
Soran+1 yılTeşekkür ederim 🙏☺️
+1 yılne güzel işte burun egzersizleri yapmayı unutma
02 Yorumla
Soran+1 yılNasıl egzersizler mesela?
- +1 yıl
İnternetten bakabilirsin burun estetiği sonrası egzersizlet diye
+1 yılGayet başarılı ve güzel olmuş güle güle kullan
00 Yorumla
+1 yılBurnunun ucu biraz çok az daha kalkık olabilirdi
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 586 cevap paylaştı. Kral çok iyi olmuş kendine değer veriyorsun
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim 🙏☺️
+1 yılEvet güzel olmuş çok yakışmış yüzüne
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim 🙏☺️
Güzellik & Bakım konusunda 469 cevap paylaştı. Yakışmış yapmacık durmuyor
13 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim 🙏☺️
Soran+1 yıl🙏☺️
Güzellik & Bakım konusunda 758 cevap paylaştı. Düzgun gorunuyor
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim 🙏☺️
Gizli Üye(36-45)+1 yılAtta karın yigitte burun demisler. Olmamis cok kibar
110 Yorumla- +1 yıl
Bunu ilk defa duydum burun mu buyutsem ne 😅
Cevap sahibi+1 yıl@Lessismore_ olabilir 😁
- +1 yıl
Kadında karında olabilir ama bak bu biraz düşününce 🤔 doğurganlık falan yoksa atta mantıklı değil hız acisindan 🙄
Soran+1 yılTeşekkür ederim saygı duyuyorum 🙏☺️
Cevap sahibi+1 yılBakma benimki bir kadin olarak buyuk oldugu icin cekemiyorum o yuzden dedim. 🤭 (Not; kocam ve abilerim erkek olmalarina ragmen ayni senin burnun gibi burunlari var tabi onlarinki dogal ) ben de ceke ceke baba tarafina cekmisim 🤮
Cevap sahibi+1 yılBu arada marasli misin?
- +1 yıl
Evet yoksa sende mi 😅
Cevap sahibi+1 yıl@Lessismore_ sana sormadim soru sahibine sordum
- +1 yıl
Kim olduğu önemli diyorsun
Soran+1 yılYok Maraşlı değilim
Gizli Üye(25-29)+1 yıldoğal durmuş yapmacık kötü durmuyor kesinlikle beğendim
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim 🙏☺️
+1 yılGüzel bence yakışmış
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim 🙏☺️
+1 yılBeğendim çok doğal duruyor
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim gerçekten beğendin mi yoksa ben üzülmim diye mi öyle dedin?☺️😆
Gizli Üye(25-29)+1 yılMuhtemelen gülünce ucu ucun duruyordur. Benim burnunun aynısı resmen.
13 Yorumla
Soran+1 yılNasıl yani?
Cevap sahibi+1 yılBurnunun ucu gülünce uzun duruyor galiba
Soran+1 yılYok ya orası pek öyle olmuyor sabit 😆😆
+1 yılGüzel duruyor
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim 🙏
+1 yılDaha iyi olabilirdi benim doktorum mükemmeldi
112 Yorumla
Soran+1 yılTam olarak nasıl daha mükemmel olabilirdi?
- +1 yıl
Biraz daha yukarıda olabilirdi
Soran+1 yılErkek için aşırı kalkık burun biraz fazla olmaz mıydı sizce?
- +1 yıl
Eğer siz beğendiyseniz problem yoktur, güle güle kullanın zaten daha şişlik incecik
- +1 yıl
İnecek*
Soran+1 yıl5. Ayım sence daha fark olacak mı zamanla yani güzelleşir mi kötü mü olur acaba?
- +1 yıl
Daha da güzelleşir inan
Soran+1 yılSiz kaç ay oldu ameliyat olalı ve hemen ameliyat sonrası burununuz nasıldı?
- +1 yıl
Ya baya 2 sene falan oldu
Soran+1 yılAnladım hayırlı olsun☺️
- +1 yıl
Size dee
Soran+1 yılTeşekkür ederim çok sağol
+1 yılGüzel olmuş bence
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim 🙏🙂
Önceki nerde güzel olmuş güle güle kullan
15 Yorumla
Soran+1 yılÖnceki yoktu şöyle söylim kemerli ve ucu düşüktü bu arada teşekkür ederim
Soran+1 yıl3500
Soran+1 yılTeşekkür ederim 🙏😆😆
+1 yılBenim burnum nasıl estetik gider mi
11 Yorumla
Soran+1 yılVarsa içine sinmeyen bir yeri vs yakışır neden olmasın
Gizli Üye(30-35)+1 yılGuzel duruyo kardesim
15 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim çok sağol 🙏🙂
Cevap sahibi+1 yılRica ederim gayet guzel cok orjinal olmus 👍
Soran+1 yılTeşekkür ederim güzel düşüncelerin için🙏🙂🙂
Cevap sahibi+1 yıl😊👍
Soran+1 yıl🙂🙏
Güzel görünüyor yakışmış.
10 Yorumla
+1 yılDegil
22 Yorumla
Soran+1 yılNeden
- +1 yıl
Şekli güzel gelmedi
+1 yılyüzüne yakışmış
11 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim 🙏☺️
+1 yılBence hoş olmuş
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim 🙏☺️
- Güzellik & Bakım konusunda 578 cevap paylaştı.
+1 yılHayirli olsun bro
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim 🙏
+1 yılIyi duruyor.
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim 🙏☺️
- Güzellik & Bakım konusunda 562 cevap paylaştı.
+1 yılNormal duruyor
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim 🙏
+1 yılGayet iyi
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim 🙏☺️
+1 yılOldukça güzel olmuş.
112 Yorumla
Soran+1 yılPeki burun ucu nasıl sence?
- +1 yıl
Tam istediğim gibi. Ben de kısmet olursa burun estetiği olacağım aynen bu şekilde istiyorum. Kalkık hoş değil..
- +1 yıl
Peki en fazla kac gün acı sızı oldu. Ben de onu öğrenebilir miyim?
Soran+1 yılAcı sızı pek olmuyor doğrusu sadece tamponlar 1 hafta kadar takılı olduğu için onlar biraz hissiyat veriyor ama acı sızı neredeyse hiç yok sadece ilk ameliyattan çıkınca az bir şey zongluyor o kadar gönlün rahat olsun acı sızı çok çok az
- +1 yıl
Ay çok teşekkür ederim. Sana da yeni burnun hayırlı olsun, cok güzel sakın kötü bakma..
Soran+1 yılTeşekkür ederim peki içten mi söyledin güzel diye kafam allak bullak sence ucu ve sırtı nasıl tam olarak?
- +1 yıl
Yemin ediyorum içten söyledim. Cok güzel
Soran+1 yılTeşekkür ederim o zaman ☺️☺️☺️☺️ mutlu oldum
- +1 yıl
Umarım ben de olurum ameliyat sağ salim
Soran+1 yılOlursun inşallah korkmaya gerek yok ben ilk etapta çok korktum ama inan ki hiç öyle değildi
- +1 yıl
Tamam, teşekkür ederim tekrardan. İyi geceler.
Soran+1 yılRica ederim iyi geceler.
+1 yılNe yani ben de mi olmalıyım
13 Yorumla
Soran+1 yılSenin burnunda ne gibi bir sorun var ki?
- +1 yıl
Yamuk yumuk uzun ama ne hikmetse çok güzel buluyorlar beni sağolsun insanlar iyi
Soran+1 yılYani güzel o zaman burnun
+1 yılGüzel olmuş 😁
13 Yorumla
Soran+1 yılDişini neden sıktın😆😆
- +1 yıl
Bir anlamı yok kanka tebessüm etmek için. Hakikaten çok güzel olmuş güle güle kolkla 😃
Soran+1 yılTeşekkür ederim 🙏☺️
+1 yılİyi olmus
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim 🙏
+1 yıliyi duruyor
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim 🙏☺️
+1 yıliyi olmuş işte
13 Yorumla
Soran+1 yılGözünüzü rahatsız eden bir şey oldu mu kemer vs uzunluk?
- +1 yıl
yüzüne uygun bi sorun yok
Soran+1 yılTeşekkür ederim fikrini paylaştığın için
Yakışmış
15 Yorumla
Soran+1 yılCiddi miyiz herhangi bir sorun var mı sence?
Soran+1 yılTamam çok teşekkür ederim 🙂🙂
Soran+1 yılPeki 🙃
+1 yılGüzel abi yakışmış
13 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim kardeşim sorunlu herhangi bir durum var mı gözüne batan?
- +1 yıl
Hayır abi iyisin 😎
Soran+1 yılSağol teşekkür ederim kardeşim yorumun için teşekkürler 🙏
güzel olmus
13 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim peki göze batan bir sorun vs var mı?
Soran+1 yılTeşekkür ederim yorumun için
Gizli Üye(30-35)+1 yılçok aşağıda değil mi
15 Yorumla
Soran+1 yılNasıl yani
Cevap sahibi+1 yıldüşük duruyo biraz ama güzel olmuş, nerde oldun ve kaça
Soran+1 yılAğrı 3500
Cevap sahibi+1 yıldevlette mi
Soran+1 yılEvet
Gizli Üye(18-24)+1 yılÇok güzel olmuş
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim peki göze batan herhangi bir sorun vs var mı?
+1 yılGayet iyi
13 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim görüşün için🙏☺️
- +1 yıl
Rica ederim ✌️
Soran+1 yıl☺️🙏
+1 yılBaşarılı olmuş.
10 Yorumla- Devamını Gör (10)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 