Sizce burnum güzel mi? Böyle bir burun için estetik olmak mantıklı mı?

aslında burnumun önden görünümu hoşuma gidiyor ama yandan daha kalkık dursun vs istiyorum sizce bu burun icin estetik olup o kdar ağrı sızı çekmek mantıklı olur mu cevremdekiler kesinlikle yaptırma çok güzel burnun var diyor sizce nasıl?
Sizce burnum güzel mi? Böyle bir burun için estetik olmak mantıklı mı?
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar kötü geldiyse bile lütfen kırıcı yorumlar yazmadan belirtin 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Sizce burnum güzel mi? Böyle bir burun için estetik olmak mantıklı mı?
Cevapla