Ben çok fazla çikolata yediğimde sivilce çıkıyor çenemde. :(

Çikolata
Cips
Çekirdek
Diğer (Görüşlerde Belirtiniz)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben çok fazla çikolata yediğimde sivilce çıkıyor çenemde. :(

Çikolata ve aşırı şekerli şeylerden sonra birkaç gün içinde mutlaka bir sivilce patlak veriyor. Cips, kızartma, fazla süt ürünleri de tetikleyebiliyor. Herkesin cildi farklı tabi; kimi yağlı tohumlardan, kimi glutenden etkileniyor. Kendi adıma en belirgin tetikleyici rafine şeker ve aşırı karbonhidrat. Onları kesince cilt bir miktar toparlıyor. Ama bazen kaçamak yapmadan da olmuyor, sonra da pişmanlık başlıyor.
Cevap
10Cevap
Hepsi resmen. Zararlı olan neyi yesem sivilce yapıyor.
Çikolata bayağı bir patlatıyor
Çikolata
Maalesef cips. Çok seviyorum ama sivilce yapıyor bende.
Seni tiktoktaki bir kıza benzettim konuyla ne alaka bende bilmiyorum 😂
Çekirdek. Sırf sivilce yapıyor diye yıllardır yemiyorum.
Çekirdek ama yemiyorum. Yersem de duramıyorum
Hepsi. 🤦♀️ hemen bir yememe bakıyor sivilce çıkması.
Çekirdek çitleyince 🥲
Sutlu tatli yiyemiyorum yedigimde sanki goguslerim hassaslasiyo
Şekerli kahve tüketiminde yanaklarımda çıkmaya başlıyor, tam yanak değil ama kulak yanı gibi.
Kahve sivilce yapmıyor , şekerlisi yapıyor. Zehir gibi içiyoruz malsf
Cips vs gibi aşırı yağlı yiyecekler suratımda direkt bir sivilce patlattırıyor.
Su içsem sivilce çıkıyor. 😊
Çekirdek.. Ama az yiyiyorum artık
abur cubur yerken genelde
Cipsi bu sebeple bıraktım sağlıktan ziyade.
Baharat yiyince
Çekirdek ve bana kalırsa hepsi
Çekirdek
Cipsler.
Çekirdek
Cips yediğimde
Çekirdek
Çekirdek
Çekirdek
Öyle bir sorunum yok
Cips çekirdek
Her şey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?