Yaz gelmesi ile beraberinde sivrisinekler de evlerimize akın etti. Evde nedense sadece beni yiyor. Cildim çok hassas normale göre daha fazla kızarıyor ve şişiyor. Her yolu denememize rağmen baş edemiyorum kaşıncam diye uykumdan oluyorum. Seri taktik söyleyinnn
20 liraya sineklik alabilirsin yapışkanlı oluyor bizim evde aşırı vardı sivri napsak korumadı. Raid elektrikli falan aldım ya da ilaçlayıp havalandırmalılarsan kullandım ama hiç işe yaramadılar. Sineklik alalı huzurla uyuyorum
Genelde şey derler Reyhan'nın kokusuna gelmezler işte yatagının yanına karanfil ile limon koyuyorlar ama off diye fıs fıs ilacı var onu sıkıyorlar öyle