Kısa boylu erkek boy uzatma ameliyati olmalı mi?

Evet aşırı kısayım, benden kısa erkek çok nadiren görüyorum, hoşlanan kız da olmadı

Yani bu boyla zor sonuçta

Sizce boy uzatma ameliyati olmalı miyim ,8-9 cm uzatıyor yani 176 177 olacağım

Çok zor bir ameliyat, sonuçta femur kırılıyor 8cine demir sokuluyo, ama böyle de yaşamak istemiyorum 170 bile değilim

Kısa boylu erkek boy uzatma ameliyati olmalı mi?
Cevapla