Ne kadar özgüvenli olursanız olun eğer boyunuz 1.80 den kısaysa ve yakışıklı değilseniz hiçbir kız sizle sevgili olmaz. Boyum kısa olduğu için ve yakışıklı olmadığım için bugüne kadar hep reddedildim, hiç sevgilim olmadı. Üzgünüm ama gerçekler.
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Hayır kendine güvensin
@Barış_LonelyForever
Boyu kısa olan ve yakışıklı olmayan erkekleri kızlar direkt reddeder. Özgüven hikayedir.
Abi insanların güzellik yakışıklılık algıları uymak zorunda değilsin ki , seni gerçekten seven kız zaten sever bunları önemsemez abi.
@gecenin_hüzünü
Tamamda kızlar sadece uzun boylu ve yakışıklı erkekleri gerçekten severler. Uzun boylu ve yakışıklı olmayan erkekleri asla sevmez ve direkt reddederler.
Görünüşün için seveceklerse hiç sevmesinler bence güzellik yakışıklılık önemli olabilir ama daha önemli ayrıntılar da var , herkes aynı değildir belki sizin karşınıza öyle kişiler çıkmıştır ama dediğim gibi kimsenin güzellik yakışıklılık algısına uymak zorunda değilsiniz.
Valla kızlarınkine uymadık mı direkt red yiyoruz. Her kızında yakışıklılık algısı uzun boy v. b ayrıca her şey dış görünüş (erkeğin sevgilisi olması için).
Hmm bilmiyorum konu tartışmaya açık ama katılmadığım noktalar var
@gecenin_hüzünü
Tartışılacak bir şey yok. Her kız uzun boylu ve yakışıklı erkek ister. Böyle olmayan erkekleri direkt reddederler.
Tamam
Öyle olsun hadi
lşKSJDDAKFJSDALKF
olm ne ezik adamlarsınız ya kendinizi böyle rezil ediyorsunuz
@asdafadasf
Eziklik değil gerçekler. Boyun 1.80 den kısa olsa sende devamlı red yerdin.
170 boyundayım, bu siteden iki tane oldu, 4-5 tane de flört olarak konuştuğum oldu da onları saymıyorum, birisi yeni bitti hatta 2 ay oluyor. Bak yalanım yok reelde hiç ilişkim olmadı fakat bu tamamen benim tercihimden ötürü, ezikliğimden ya da mecburiyetten değil tamamen tercih meselem.
Üniversitede teklif edenlerde oldu ve her ne kadar zkleme4semde hani derslerime odaklıydım , ve hiçbirine güvenmedim, sonrasında kaşarlıklarını da gördüm mesela. Çoğu zaman ilişki konusunda İlişkiye açık olduğum zamanlarda mentalitem, vaktim yerindeyse zaten bir şekilde iyi insanlarla tanışılıyor ve ilişki çıkıyor ortaya.
Hani şimdi sen istediğine inanabilirsin tabii yok 170sin ondan olmamış falan fistan ben çok incellelerle konuştum ikna olmaya değil ikna etmeye gelmişsiniz. Hani
Bilader siz kadınları anlamaya çalışsanız, onlara önem verseniz ve bir ilişki nedir nasıl kurulur nasıl ilerletilir vb. konuları hiç yoktan aşina olsanız zaten doğru insanla bir şekilde birbirinizi tamamlaya tamamlaya o ilişki yürüyor. Yeri gelirsen devam ettiremezsin kız ettirir, o düşer sen kaldırırsın. Olaylara çok boş bakıyorsunuz kutunun dışında düşünün yazık etmeyin kendinize aw
Hayatımın bir döneminde o da daha 15 yaşında falanım galiba, o zaman boyumdan şikayet ettim. O da kızlarla alakalı bir durum değildi, hem yüz olarak baby face olunca küçük göstermekten dolayıydı askljhfjkdlasfjkdsa
Şuanda onun ekmeğini yiyebiliyorum ufaktan mesela. Özgüven. başkada bir şey demiyorum.
Reelde olmamasının sebebi sanaldakilerin fake olması olabilir mi?
Başka yorum yok. Ümitsiz vakasın.
@asdafadasf
Gerçekleri söylüyorum.
Kızın boyuna göre değişir ama tip önemli yani şimdi. Bunu erkekler de önemsiyor
Yooo erkekler en çirkin kıza bile yazıyor. Ama kızlar sadece uzun boylu ve yakışıklı erkeklerle sevgili oluyorlar. Uzun boylu ve yakışıklı olmayan erkekleri direkt reddediyorlar.
Ben aynı fikirde değilim
Dedi ve 1.70 erkeği kısa diyerek reddetti.
Eski sevgilim 170 ti
Muhtemelen 1.80 di. Ama ya kazara 8 yerine 7 ye bastın ya da beni teselli için 1.70 di diyorsun. Ya da eski kankam 1.70 di demek istiyorsun.
Bu kadar aşağılık kompleksi fazla. Kendi enerjini düşürme
Dediklerim yalan mı? En kısa sevgilin 1.85 olmuştur.
Boyun ve tipin yüzünden sana bakmayan kızlar ölsün lan.
@Leonardo638
Her kız boya ve tipe bakıyor.
Her kız aynı değil bro
@Leonardo638
Her kız 1.80 üzeri ve yakışıklı erkek ister böyle olmayanı reddeder.
Yok be bro. Bütün kızlar aynı değil. Dert etme. Karaktere bakan kızlar da var. Bulursun elbet bir sevgili birgün
@Leonardo638
Uzun boy ve tip olmadıkça hiçbir kız karaktere bakmaz.
ameliyat çok çok çok saçma bunun için
@özelinsan00
Öbür türlü hiçbir kız sevgili olmuyor.
Boyunla da ilgili değil ki bu bir sürü kısa boylu erkek var kendi kendine algı yaratıyorsun
@özelinsan00
Ama hiçbirinin de sevgilisi yok değil mi?
yoo var
@özelinsan00 kankası var demek istedin herhalde
kanka bu kadar da ezikleme kendini sende
Allah kurtarsın kardeş
Amin
Katılmıyorum.
@Dr-Mystic
1.80 den kısa olsan öyle birde katılırdın ki?
Zaten kısayım ama bu zamana kadar 4 sevgilim oldu.
@Dr-Mystic
Kankam oldu demek istedin herhalde.
Hayatımı benden daha iyi bilemezsin ki şu anki ön yargını senin umutsuzluğuna veriyorum.
@Dr-Mystic
Önyargı değil gerçekler.
Yaşadığım gerçekliğe senin yargılarından daha çok güveniyorum.
Zenginsen kendileri gelir. Para boyu unutturur
@Makkari
Beni değil paramı sevecek yani kız.
Sende onu kullan ödeşirsiniz
@Makkari
Ben kullanılmak ya da kullanmak değil birliktelik istiyorum.
Birlikte ol sonra ayrıl
@Makkari
Hayır evlenmek istiyorum.
Dediğimi anlamıyor musun? Sana o kadar şey yaptırmış. Sende biraz yat onla sonra tekmeyi at. Sonra evlenilecek ararsın.
@Makkari
Ben kimseyle gönül eğlendirmem. Ciddi ilişki isterim.
boyun kac?
1.20 ne olm
Boyu.
1.73
olm boyun ideal neyini begenmiyorsun
@esrarlıgozlerim
Kızlar en az 1.80 istiyor.
Bütün kızlar aynı. Boya bakarlar anca.
tamam aynen kesin siz bizden farklısınızdır aynen kardesim sensin
Bazı kızlar daha çok kötüdür. Bazı kızlar daha az kötüdür. Ama hepsi aynıdır sonuçta. Boya tipe bakarlar anca.
biz en azından onun bunun namusuna ac kopekler gibi sulanmiyoruz onun bunun ne giydigine bakmıyoruz melek gibi masum kadınları sevmezsiniz kalkıpta yuregi ucuz ortam ortam varosu esc0rtlari seversiniz sizin tek bildiginiz esc0rtlara sulanmak onun bunun namusuna sulanmak gundemde hep aldatilma mevzusu var bu b*k sizin altinizdan cıkıyor zaten basimiza ne geldiyse hep senin gibiler yuzunden geliyor simdi hicbirsey olmamis gibi uste cıkmaya calısma sizin ne b*k oldugunuzu artık cozduk olm biz bosuna s4l4ga yatmayin bir kadınla konusurken ayni anda 50 tane baskalariylada konusuyorsunuz
hade yalansa yalan de olm
YALAN. Ben akıllı, iyi, düzgün, hanımefendi kızları sevdim. Egolu havalı kızlardan uzak durdum. Ama fark ettim ki, o iyi dediklerimiz bile, kötü kızlar kadar olmasa da, aslında onlarda pek de iyi değilmiş. Bütün kızlar şeytandır. Melek görünümlü şeytanlar.
bak kardes oyle yuregi ucuz orspu cocuklarinin ne yaptigi beni hic ilgilendirmez zerre alakadar bile etmez ben herkes degilim bana herkesmisim gibi davranma sen oylesine denk gelmissin diye sucu hesabi kadınlarda arama hesabı baskalarina kesme ha illa suc arayacagim diyorsan kendinde ara cunku herkes bir degil aynı degil bak 20 yasindayim tamam mı bu yasima kadar gelmisim hic saf temiz masum duygularla sevecek bebegi gibi sevecek birisine Allah sahidim olsun rastlamadim hep boyle uckuruna duskun menfaatci g4v4tlara rastladim yani benim demek istedigim bir tane sevdigine sadık kalan temiz bir Allah'ın kulunu bile bulamadim bulmaya calisiyorum ama birde bana gelenlere bak ben digerleri gibi para pesinde kosmuyorum kosmam ben sadece saf temiz masum duygularla sevilmek istiyorum baskada birsey istemiyorum paraymis arabaymis tipmis boymuş oymus buymus falan digerleri bizi bozar gerisi hikaye bende bir insanim benim gercekten sevilmeye hakkim yokmu?
O şekilde sevecek biriydim de ne oldu? Kızlar böyle erkeklerin değerini bilmezler. Kızlar aşktan sevgiden anlamazlar.
Aşık olmak, biz erkeklere has bir özelliktir. Kızlar bilmez böyle şeyleri.
cogunluk konusma bana herkesmisim gibi konusacaksan bende sana herkesmissin gibi konusayim ozaman birgun benim basima gelir diye hickimseyi kınamıyorum benimde bir kalbim var herseyi hissedebiliyorum benimde bir hissim duygum var ama tabi anlayana ha bu arada benim tek anladigim sey (sizin kalbiniz yok sizin kalbiniz yosun tutmus)
Genelleme yapmak çok ayıp bir davranış. d
sen bana genelleme yaparken iyiydi ama ben yapınca mı yuzun dustu
sen bu kafayla devam et kardesim bu kafayla seni cook ezecekler aklın basina ozaman gelir ozaman dersini alırsın birgun sevilmedigin igrenc kalplerde curumen dilegiyle hade eyvallah