Yazlığa yeni birileri taşındı ama en yakın arkadaşım kız çok güzel olduğu için aramıza almamızı istemiyor. Siz de böyle misiniz?

Yazlığa yeni birileri taşındı ama en yakın arkadaşım kız çok güzel olduğu için aramıza almamızı istemiyor. Siz de böyle misiniz?

Bence sen o arkadaşınla konuşmayı bırak, kıskanç insanlardan hep korkmuşımdur çünkü kıskanç insanlar her şeyi yapabilme potansiyeline sahiptir, ablam ve arkadaşlarından biliyorum, ablam da çok güzel bir kız arkadaşları onu da hep kıskanıyor ve çaktırmadan bunaltım zarar vermeye çalılıyorlar, daha geçen şaka bahanesiyle ablamın kolunu çizmiş ondan önce de kafasına vurmuş sordum hani sonuçta senin arladaşın niyetini sen bilirsin diye, valla kötü niyetli yaptı resmen diyor hani hissedersin ya o şekil, sen de dikkat et o arkadaşına.
@stars_001 evet biliyorum bir de üstüne aynı okuldalardı şimdi de aynı işyerindeler ablam başka bir işte çalışırken onu aldı o işe soktu sonra ablamı da istediler ablamı başarılı görünce, üstüne yazlığımıza geldi, 5 gün kaldı 1 tabak kaldırmadı, anneme emrivaki konuşmuş kaç kere hatta, İstanbula da geldi kaç kere kaldı, ona rağmen bunları yapıyor. Bir kahvenin bile 40 yıl hatırı var, insanlar çok nankör, çok bencil, zaten biz kimle tanışsak sanki onlara bunları yapmak zorundaymışız gibi davranıyorlar, ellerinden bir bardak su içmişliğimiz yok ama biz onlara her şeyi yapmak zorundayız gibi davranıyorlar akrabalarımız da aynı, tanıştığımız bütün insanlar da aynı
@stars_001 hatta 1,2 ay önce bu tırnak falan olayı yaşanmadan önce ablam kahvaltıya çağıracağım dedi biz de hem covidten hem de annem ve bende çok hasta olduğumuz için evi de temizleyememişyik o yüzden istemedik, kimseye hizmet edecek halimizde yoktu anneme yazlıktaki tavırlarını annem anlatınca da soğudum, ben şahsen çünkü nankör insanları hiç sevemem haliyle istemedik, bir şey bulamadı da onu kendi içinde zarar vermek için bahane mi etti bilmiyoruz, Allah kötülerin şerrinden korusun, şimdi de ablam evde tek biz yazlıktayız, arada bir gelip kalıyor vallahi aklımız ablamda Allah fırsat vermesin inşallah
Her zaman ben dikkat çektiğim ve beğenildiğim için benden daha güzel birisiyle dolaşmak canımı sıkar diye düşünürdüm ama bana göre benden daha güzel olan daha çok beğendiğim kızlarla da arkadaş oluyorum takılıyorum ama yine dışardan bakınca ben beğeniliyorum yani güzellik göreceli bana göre onlar benden güzel ama başkasına göre değil mesela, ha bir de kendi güzelliğime güvendiğim için ve özgüvenim fazlasıyla yüksek olduğu İçin böyle şeyleri hiç takmıyorum 😅 saçma bence, bunu daha çok özgüvensiz, kendine güvenmeyen insanlar yapar. Arkadaşın öyle demek ki burdan bunu çıkardım. d
Hepimiz sonunda yaslanacagiz değil mi veya bir kaza geçirebiliriz güzellik kalıcı bir şey değil o yüzden önce karakterine bakmak gerekir ve karakter devreye girdiği zaman bunun güzellik ile hiç bir bağlantısı yoktur. Güzel olup karakteri de güzeldir çirkin olup karakteri güzeldir. Ve ya tam tersi. Önce ruhları sevmeyi deneyelim.
Hayır neden etsin.. Kimse mükemmel değil ve her zaman daha iyisi vardır ve olacak.. Beni ben yapan sadece bedensel özelliklerim değil ki.. Beni ben yapan benliğim.. Herkes kendine özeldir.. Keyifli akşamlar..
Cevap
98Cevap
Hayır etmez.
Zaten kizlar genel olarak benden guzel, benim pek bir guzelligim yok. Bir de bunun ayrimini yaparsam yalnız kalırım.
Ama bugune kadar tek bir kizin yaninda kendimi kötü hissettim o da turk-kolombiya melezi olan kuzenim. Fizik, boy pos, endam, yesil gozler, kavruk latin teni, dolgun dudakları falan cok guzel bir kiz.
Cok fazla bize gelmezler gecen sene gelmislerdi hollanda da yasiyorlar normalde. gezdireyim dedim demez olaydim.
Herkesin ilgi odagi oldu, herkes ona bakti, erkekler gelip tanismak istedi ben yok sayildim baya. Hem o zaman kotu hissettim hemde gerçekten dis gorunus su dunyada her şeymiş dedim.
Bunun icin bunca insanin yasadigi takinti, ozguvensizlik, yetersizlik hissi, toplumda kabul görmeme, estetik yaptirmalar falan boşuna degilmis yani. Dis gorunusun iyiyse her yerde varsin. Ortalama biriysen yerine gore varsin. Cirkin ve tipsizsen hic yoksun. Ne yazik ki gercekler bunlar yani kabul etmek lazim.
Ben erkeğim bizde yakışıklılık iyi. Benim Kuzey adında arkadaşım vardı. Çocuk benden daha yakışıklı, şanslı, arkadaşı var, telefonu var. Benim? Yok! Şanssız biriyim. Annemden tut sövesim bacısı benim karşımda onu övüyor. Herkes beni itip kakıyor. Onun daha yakışıklı, uslu olduğunu, benim derbeder ve haşarı olduğumu söylüyorlar. Zaten ondan 7 tane falan dayak yedim. O beni çok ağlattı. Herkes ona önem veriyor. Bir kez ikimiz fena düşmüştük. Benim ayak şelale! Onunkine sıyrık bile olmadı. Herkes onun başına toplandı. Görmeliydiniz. Tüm okul. Ordan sendeleyerek, düşe kalka, bata çıka sınıfa geldim. Ordan bez alıp tuttum. O beni çok sattı
Bilmiyorum yani hani çirkin bir kız değilim güzelim bence her zaman çok güzel olsan bile daha güzeli vardir diyorum Güzelliğin sınırı yok bence her güzelin bir kusuru vardir illa ki yani ne diyim hissetmem genelde güz buluyorsam hatta çok güel bir kızsın veya stilin çok güzel derim ama iltifat edince de insanlari totisi kalkiyor sjsjshshshh
Genelde kızlı gruplarda şöyle oluyor gurubun en çirkin kızının başka erkeklere karlı totosu kalkıyor erkeklerin diğer kızlara aslında ilgilisi olduğunu bilmesine rağmen sırf ortamı baltalamak germek için çirkin olan kız abuk subuk aklınca biriyle dalga geçtiğini sandığı mal hareketleri ile grubun en antipatik kişisi oluyor Aysun oluyorum bu tarz hatunlara bir grupta en kötü hatun olmayacaksın arkadaş hiç çekilmiyor
Hayır, saçma sapan tiriplere girmediği sürece umursamam. Sonuç olarak herkesin kendine göre bir güzelliği var.
Hayır tabii ki rahatsız etmez
Ne kadar güzel olduğunu dile getiririm
Valla ben en şanslı olmak isterdim kim en güzel oluyorsa olsun ama alımlı bir bayan olduğum için hiçbir zaman solda sıfır kalmayacağım bu yüzden kasmam hele kafa dengimse hicç problem değil varsın daha güzel olsun
Bazen evet mesela ben kendimi güzel bir kız olarak görmüyorum ama tanıştığım herkes cok samimi içten ve muhabbetimin sardığını söyler ama güzel kızlar da da çoğunun konuşması saçma sapan ve egosu olur herkesin bir eksiği vardır allah iç güzellik versin nediyim
Eder tabiki hele sürekli kendini övüyorsa bir tane çakasım gelir👊
hahah öylesi hiç çekilmez
E bu yüzden dışarda kimseyi almam yanıma günün sonunda sinir küpü olmamak için
bu hastalık ego kibir sen dünya güzeli yakışıklı mısın bu kendine güvenmek değil güvenmemek bu kadar dış görüntü bağlılığı nedir ya hem bana göre sen güzelsin başkasına o güzel ne olcak şimdi güzellikde göreceli insanları tanımayıp dış görünüsw göre yargılamak zayıflık karaktersizliktir
Hayır hiç umursamam bu tarz şeyleri.
Erkeklerin çoğunda bu tarz kıskançlıklar yoktur, biz genelde karşıdaki kişiyle kafamızın uyup uymadığı kısmına takılırız.
Egoist takilmadigi surece Dünya'nin en yakisikli adamiyla da arkadaşlık kurar dolasirim. Kendini bir b. ok zannediyorsa uzak dursun rahatsiz eder tabi
yok biz böyle fesat art niyetli kıskanç değiliz yanımızda yakışıklı biri oldugunda gurur duyarız biz erkekler için insan olması ve karakteri daha önemli 👍
Bu iş kişilikte biter. Bir insanın ne kadar iyi kalpli, ne kadar sadakatli, ne kadar anlayışlı olduğu yakışıklı/güzel ya da çirkin olmasına göre ölçülemez diye düşünüyorum.
Her zaman eger varsa yanim da oyle birisi belki tıkandığımız yerde bir boka yarar da işimizi görür yoksa benim yanımda hep yakışıklı olsa ne fayda ona da bana da
Rahatsız etmez. Nasıl biri olduğuna bakarım. Nihayetinde görünüşü ile arkadaş olmayacağım. Öyle olanları da anlamıyorum.
öyle olmak lazım
Kendi ışığıma güveniyorsam niye rahatsız olayım ;)
Hoşuma gider aksine 😃 güzel insanlarla olmak 😍
Rahatsızlık duymam. Narsist bir kişiliğe sahip değilim. Fiziksel görünüşüne göre insanları puanlama vb. işlere kalkışmam... Etik bulmuyorum.
Hayır rahatsız olmam. Dikkatimi çeken olursa zaten onu çekerim. Kızın güzelliği bana etki etmez.
Doğrusu benden daha dikkat çekici biri olmasından pek haz etmem ortamda. Bu sadece yakışıklilik anlamında degil, her konuda böyle
Zekama güvendiğim için kimse beni bağlamaz.
60 yıllık ömrümde benden zeki, Ahlaklı birini görmedim.
Biraz bekçi Murteza gibiyim.
Bu ikisi siz misiniz bilmiyorum ama kızlar işte böyle saçma sapan hemcinsleriniz aranız da güzellik yarışması yaşanıyor
Hayır etmez, ben yeri geldiğinde zekâmla ön plana çıkarım nasıl olsa sorun yok😊 Allah onu öyle yaratmış beni böyle görünüşe yapılacak bişey yok ama görgü, zeka ve davranış sonradan çalışarak elde edilen şeyler.
Güzellik/Yakışıklılık göreceli kavramdır zaten.
öyle tabii
Ah bu kızlar hepiniz burada böyle dersiniz. Yan yana gelip yüzüne güler. Arkasından demediğiniz kalmaz..
Dış görüntüden ziyade aura kıskanılası bişey , enerjisini kiskanabilirim
Erkeklerin böyle takıntıları yokta kadınların var hemen birbirlerinin açıklarını aramaya başlıyorlar
Benden güzel bulduğum arkadaşlarım var, maşallah tûütüüü😀 rahatsız olmuyorum.
Hayatta kıskanmam. Kıskançlık acizlik ve basitliktir.
Asla etmez, aksine etrafımda güzeller olsun istiyorum hep miss gibi gözümüz gönlümüz açılsın 😄
Onun yakışıklılığı ile benim çekiciliğim birbiriyle kapışır :)
Herkes kendinden fazlasını istiyor ama ona ne demeli
Kişinin tavrına bağlı güzelliği göz önüne sokarsa evet
Bilmem hiç olmadı öyle biri hep yakışıklı olan ben oldum.
Hahahhqhqhhqhqhwhwhwhwhwwhheıdpttşştştşeşepejejejehehrhrhrhrjeej
Yorumlarda herkes ağır yalan konuşmuş elbette eder jjsjwjwj
Etmese bu soru dikkatlerini çeker mi 😂😂
Dimi ya eder yani etmeli jsjsjwjw
Soru nasıl o kadar yorum almış 😂😂 herkesin yarası bir kere
Doğru bir yaklaşım katılıyorum
omrumda değil yani ay birde insanin kalbi temiz olsun yeter yani
Hayatta rahatsız etmez böyle bir durum beni.
Hayır etmez aksine yakışıklı / güzel olduğu için mutlu olurum :d
Kendimi başkalarıyla kıyaslamayacak kadar değerimi bildiğim için sorun yk
Yasitlarimdan yakisikli oldugum icin kizli ortamda bana camur atiyorlar havadan sudan dalga geciyorlar oyle diyim. Kizlar yokken de oyle. Durduk yere senden kil kaptim diyorlaar gay misin sen diyorlar. Turk insaninda var bu sizde de var. Yapmayin!!
Herkesin kendince bi guzelligi albenisi vardir. Goreceli bi kavram guzellik
Kendi özgüvenim olduğu için, öyle şeylere değer vermedğim için rahatsız etmez
olum böyle şeyler aklınıza nereden geliyor?
Beni hiç rahatsız etmez ben kendimin farkındayım zaten benden daha yakışıklı olabilir
Sorun değil benim için dışarıya ispatlamam gereken bir durum yok ürün belli zaten 😄
Yani açıkçası bende çok dikkat çeken çok güzel birini yanımda istemem kıskanırım ndjsj
Kendi ışığına güvenen başkasının parlamasından rahatsız olmaz 🙈
hayır tam tersi benim daha çok hoşuma gider beni her şeyim ile kabullendiği için
Hayır rahatsız etmez şükürler olsun ki özgüvenim var :D
çok güzel arkadaşlarım var ve bu beni hiç rahatsız etmedi.
bende istemem. cok iyi elit yakısıklı karizma
Değilim, güzellik isteğinden başka vasfı olmayan ve bunun üzerinden değer biçen biri böyle düşünür
Hayır, rahatsız etmez. Bu konuda öz güvensiz biri değilim.
Üzüm üzüme baka baka güzelleşir o seni sen onu tamamlarsın
Güzel veya yakışıklı olması aptal veya odun olmadığı anlamına gelmez. Beyin hücrelerini üst seviye de kullanmadığı sürece yanımda zaten pek bulundurmam. Gereksiz insan sarfiyatı..
Etmiyor. güzel kardeşim erkek modeli gibi gurur duyuyorum yanımda gezdirirken...
Benden daha yakışıklısı olmadığı için rahatım şimdi onlar düşünsün
Alfa
Rahatsız etmiyor ama dikkatler onlar üzerine oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?