Sevgilinizin/Eşinizin sizden çok çok güzel/yakışıklı olması sizin canınızı sıkarmı? 


Sıkmaz bana sadiksa degilse yakisikli egosu cekemem hic
Yok sıkmaz. Gururlanırım.
Cevap
17Cevap
Beni daha çok onure eder gadası.
Güzel biriyle sevgili olunca kafasını ceketimle örtesim geliyor s. s. İlk sıkar diyen ben olacam herhalde sjsjsj
yoo neden rahatsız olucam ki
kendine baksın benim erkeğim
ona derim ki
“bebeğim sen hep böyle hoşuma mı gideceksin yiyim mi seni” 😂
Bakimli kadin her zaman iyidir. Kendine deger veren özen gösteren kadin erkegine de değer verir bence, Tabiki erkekte bakimli olacak🙂
Tabi ki de hayır neden rahstsiz olayım ki bilâkis gurur duyarım
Hayır. Özgüvensiz insanların canı sıkılır bu duruma.
Ben güzel kadinlarla olurum onları okşar mutlu ederim
Canımı sıkmaz ama kıskanırım haliyle, çevrede bakan çok olur.
Sıkmaz da aklından zoru mu var acaba diye düşünürüm
Sıkmaz, zaten yanımda herhangi bir kadın olsa o durumu yaşıyor oluruz.
Desinler ki bu adamın gözü körmüş herhalde bu kezbana bakmış))
HAyır ama ilişkinin geleceğini düşündürür bırakır mı filan diye ayrıca ailesinin de ne diyeceği sorun
hayır da bazen durup durup bu bana nasıl baktı diye düsündügüm oluyo
Mühim değil benim olan benimdir.
Aksine hoşuma gider...
Sıkmaz makyaj var😂
Hayır tabiki
Hayır hoşuma gider kıskansın herkes ha hayt
Hayır aksine hoşuma gider
Bir tek özgüvenimi etkiler.
Zaten benden daha güzel bir insan beni istemez 😂
Yakışıklı bir sevgilim olamaz çirkin seviyorum ben
Evet aldatılma korkusu yaşarım.
Sürekli ona hayran hayran bakarım. Canımı sıkmaz.
@Eslora nE? Sjdnsjdns
Benim için farketmez.
Sıkmaz denk oluruz çünkü
Özgüvenim yerinde rahatsızlık vermez bu durum
hayır sıkmaz..
genelde hep öyle oldu zaten..
Sıkmaz niye sıksın
Hayır.
hayır tabii ki
Bilakis hoşuma gider
Sıkmazz
Hayır sıkmaz.
biraz sıkar xd
yok neden sıksın. memnun olurum
sıkmaz.
Hayır sıkmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar