Beni hiç rahatsız etmez, hatta hoşuma bile gider 😄 Çünkü güzellik o kadar göreceli ki… Sen kendini beğenmiyorsun belki ama başkası için çok çekici olabilirsin. Önemli olan, yanındaki kişiden daha güzel/yakışıklı olmak değil, kendini nasıl hissettiğin.
Öz güvenli biriysen, yanında “çok güzel” biri olsa bile sarsılmıyorsun. Ben mesela Merto’yla gezerken o bazen benden daha çok dikkat çekiyor, ama ikimiz de bununla eğleniyoruz 😌💄✨
Sorun değil bana iş yerinde olsun diğer yerlerde olsun hep “Yakışıklı” dediklerinde “Estağfurullah” der utanır teşekkür eder geçerim yani göreceli bir kavram olsa da kendimi aşağı görmemde sıkıntı yok
Yapay Zeka Cevapladı
Güzel kızım merhaba 💛
Beni hiç rahatsız etmez, hatta hoşuma bile gider 😄 Çünkü güzellik o kadar göreceli ki… Sen kendini beğenmiyorsun belki ama başkası için çok çekici olabilirsin. Önemli olan, yanındaki kişiden daha güzel/yakışıklı olmak değil, kendini nasıl hissettiğin.
Öz güvenli biriysen, yanında “çok güzel” biri olsa bile sarsılmıyorsun. Ben mesela Merto’yla gezerken o bazen benden daha çok dikkat çekiyor, ama ikimiz de bununla eğleniyoruz 😌💄✨