Knk madem ilk ameliyat cok oynadigin icin, ikincisi ne icin o zaman? Valla anladigin kadariyla ustteki ikinci ameliyattan once ikinci ameliyattan sonraki hali ve bence cok guzel. Bende oldum ve bu son bir iki aydir falan fark ettim ki ucunda bi dusme mi egrilik mi deniliyor o var. Yurtdisinda oldugum icin oyle ha diyip doktora gidip de gorusemiyom, en fazla telefondan ama o da neye fayda gene adamla gorusecem yuz yuze sonucta, bi yakindan baksin dokunsun falan. Bu sene gidecem turkiyeye zaten, daha bu son bir haftadir falan bugun yarin doktoruma yazayim diye kafamda kuruyordum. Yarin yazarim herhalde...
Ben yamulma görmedim ama gayet iyi bir operasyon olmuş. Yanında özellikle sevdiğin ve sevildiğini hissettiğin insanlarla beraber gülerken kullan burnunu😂 geçmiş olsun.
İnanmam dostum inanmam 🤫🤫 bu burun değil buruncuk.. sen bununla nefes alamazsın ki 🤷🏻♀️ Küçücük bş şey olsada olur olmasa da olur gibi.. iyisi mi sana 3 ncü ameliyat yapalım
Oynadığın için burun mu yamulurmuş? ve yandan foto ile tüm burunlar iyi çıkıyor alttan ve tam karşıdan foto lazım. yamuk mu değpil mi yan fotodan belli olmuyor.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Kavisli çokca hoş duruyor ne kadar fiyata yaptırdığını sorabilir miyim acaba?
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Kendisi benim yakınım olduğu için iki ameliyata da toplam 10 bin ödedim. Normalde tek ameliyatı 17 bine yapıyor
Tabiki kolay değil fakat geçici bir süre öyle düşün. Ben ilk gün aşırı rahattım oda ağrı kesici ve serumlardan dolayı ikinci üçüncü gün de bol bol yattım dinlendim değer bu acıya öyle çok zor değil şanslıyım morluğumda pek olmadı
Tamam değilmiş Gaziantep demişsin 😅 ben de 2 hafta önce oldum da oynamak derken nasıl oynadın ben cok dokunmamaya calısıyorum da sanki önden biraz yamuk gibi. Tavsiye verir misin napayım
Ya ben doktor hatası olduğunu söyledim fakat kendisi kabul etmedi bende mecbur suçu üstüme aldım😂😂 daha çok yeni olduğu için ödemden dolayı yamuk görünüyordur belki inşallah ikiniciye gerek kalmaz. Pek dokunma yatarken boyunlukla beraber uyu. Tavsiyelerim bu kadar teşekkür ederim ❤️🙏🏻