Burun ameliyatı oldum öncesi ve sonrası fotoğraf ekledim sizce olmuş mu kotu yorumlarada acigim sıkıntı yok? 





Bence çok güzel olmuş çok doğal olmuş. Şahsen ben görsem hiç estetik burun demem o derece doğal duruyor bence. Eski burnunuzda bence kötü durmuyor yani göze batacak kadar kötü bir burun değil diye düşünüyorum. Güle güle kullanın bence çok güzel olmuş yapan doktorun ellerine sağlık. Gerçekten işini iyi bilen bir doktormuş.
Cevap
30Cevap
Güzel olmuş
Lan sadece burun estetiği degil bu yüz nakli yaptırmışın😂başka neler yaptırdın çabuk söyle 😂
Yuze yag enjeksiyonu 😂
Kaç para verdin ona😂
Toplam 100bin
Yağ enjeksiyonu ne kadar
30 bin
Geçici bişey mi ne kadar gider
Benim 6 ay olucak Yüzde 30u kalıcı diyorlar ben çok bi fark göremiyorum da disarda uzun süredir görmeyip yeni görenler genclesmissin ne yaptın diye soruyorlar 6 ay kadar oldu 2. Defa yapmada kalıcılığı daha fazlaymis
Çene elmacık kemiği ve alnına dolgumu yapıldı burun dışı
Yuze yag enjeksiyonu yapıldı evet
Evrime inanabilirim şu an. Alttaki de aşırı güzel bişey olmuş
Aslinda sadece burun ameliyati degil Doktor yüze yag enjeksiyonu yapti yuzum cok duzdu diye
Aa çok iyi olmuş nerede ne kadar a oldun ne gibi zorlukları oldu bu ameliyatın senin için kaç günde ayaklandın
90 bine oldum garanti olsun istedim. ameliyat sonrasi kotuydum bas agrisi cok oldu ama iyilestikten sonra unutuyorsun iste
Kaç günde dışarı rahatlıkla çıkabildin
İlk zamanlar odem oluyor 1 ay kadar
Güzel olmuş standart herkeste olan burun işte
Başka birine dönüşmüş gibisin bu tarz estetik operasyonlar bence çok mantıklı. Gayet başarılı.
Bambaşka birisi olmuşsun gerçekten inanılmaz güzel ve doğal gözüküyor bence
🙏🌸
Bir burun insanı bu kadar değistirir güzel olmuş bu arada
🙏🌸
Güzel olmuş yüzünüze yakışmış ve estetik gibi de durmuyor. Hangi şehirde ve doktor da oldunuz? Bende arayış içerisinseyim
Ameliyatsız halin değil de makyajsız halin kötü gerçekten. Ama burnun çok güzel olmuş güle güle kullanın
İki resimdeki kızın ten renkleri neden farklı?
Baya genclesmissin güzel olmus artık hokka burunlu değilsin 😊
kadının makyajı da burnuymus dedim bu gorsellerden sonra 😅
güzel olmuş bende 3 hafta önce oldum gayet memnunum
En az bi 5 6 yaş gençleştirmiş
Ve gayet iyi duruyor 👍
35 gibi dururken 20 22 gibi duruyorsun gayet güzel olmuş
İyi olmuş. Süreç nasıl geçti? Hangi doktorda yaptın?
Çok iyi ve doğal duruyor. Hangi doktorda ameliyat oldun?
İkisi aynı kişi değil. Ten rengide mi değişti yani
Işıklar farklı da ondan. Biri günışığı diğeri lamba ışığında çekilmiş
Sürreya hanımın muhteşem değişimi
Başka bir insana dönüşmüş resmen😳
Vayyy cok iyi olmuş yaaa
Bam baska bir insan olmussun, güzel olmus.
Burun ameliyatı sadece 90 bine mi oldun sen
yuzune gore ufak olmus maalesef
Bebek gibi olmussun abla
Sadece burun ameliyatimi
Mukemmel olmus, nerede yaptırdın?
:d ayni kisi oldyguna emin miyiz :d
Bombq gibi çok güzel bebiş
Beni ekler misin konuşalım bende yaptırmak istiyorum
Cok güzel olmus. Darısı basımaaa
Çok güzel olmuş yakışmış yüzüne
e bu dolandiricilik resmen
Böyle böyle kandırıldık.
Çok güzel olmuş çok tatlısın 🤗
Geçmiş olsun. Gayet başarılı olmuş
Güzel olmuş beğendim
Güzel duruyo. Dolgular geçicimi?
Bence iyi duruyor
Bir fark yok iyide para vermişsin
Çok güzel olmuşs
Gayet yakışmış
gayet başarılı
Kime oldunuz çok güzel 😍
Baya iyi
güzel olmuş
Irk değiştirmşsin
harika geçmişolsun☺
kimde oldun ameliyatı
Güzel olmuş
Cok guzel olmuş
Usttekine ben bakmam alttaki bana bakmaz ya
Çok güzel olmuş
Gayet güzel olmuş
Burnun iyi
Güzel olmuş Burun yapınız armenidmiş
Harika olmuş
Olmuş
Gayet başarılı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?