Burun estetiğine 16 bin TL verdim ama hala beğenmiyorum. Sizce 2. ameliyatı olmalı mıyım?

Arkadaşlar bu gece tam 50. gün Hâla ödem var ve tam şeklini almadı ama yinede hiç beğenmiyorum burnumu ve 16.000₺ verdim. Şimdiden 2. ameliyat olmayı düşünüyorum sizce nasıl dürüstçe yorumlar mısınız moral bozmamak için iyi yorum yapmayın lütfen.
Burun estetiğine 16 bin TL verdim ama hala beğenmiyorum. Sizce 2. ameliyatı olmalı mıyım?
Burun estetiğine 16 bin TL verdim ama hala beğenmiyorum. Sizce 2. ameliyatı olmalı mıyım?
Cevapla