1 ay önce Burun estetiği ameliyatı oldum bunumu beğenmiyorum?

1 ay önce Burun estetiği ameliyatı oldum bunumu beğenmiyorum?
1 ay önce burun estetiği oldum burnumun ucu düşük durduğunu fark ettim zamanla ödem indikçe azalır mı ya da sizce çok kötü mü piskolojik olarak çok etkilendim çarşamba kontrolüm var doktoruma beğendiğimi kibar bir dille nasıl dile getirebilirim?
1 ay önce Burun estetiği ameliyatı oldum bunumu beğenmiyorum?
Cevapla