Burun ameliyat oldum, beğenmedim. Sizce çok kötü mü ya da erken mi bunu demek için?

Burun ameliyat oldum, beğenmedim. Sizce çok kötü mü ya da erken mi bunu demek için?
Merhaba arkadaşlar ben 10 gün once burun ameliyat oldum ama begenmedim aglıyorum eski burnum düşüktü ama pişman oldum yaptıgıma
sizce bunu demek için erken mi?
ameliyat olanlar varsa ya da bilenler yorum yazarmısnız?
Güncellemeler
+1 yıl
Yuvarlaktı eski burnumjn ucu dokundurtmadım cok fazla
Oyuzden boyle yapıldı
Güncellemeler
+1 yıl
şu an 1. Ayım ve şişliklerim inince daha güzel oldu yani eger begenmeyen varsa erkendir arkadaşlar Şu an cok begeniyorum burnumu üstelik şiş olmasına rağmen
Burun ameliyat oldum, beğenmedim. Sizce çok kötü mü ya da erken mi bunu demek için?
Cevapla