Oyuzden boyle yapıldı
Burun ameliyat oldum, beğenmedim. Sizce çok kötü mü ya da erken mi bunu demek için?
Oyuzden boyle yapıldı

Herkes şişliklerden kaynaklıdır demiş. Daha önce hiç bu tarz bir ameliyat geçirmediğim için bir şey diyemiyorum. Şişlikler indikten sonra düzelir herhalde.
amelıyattan öncekı burnunuzun resmını gorseydık daha ıyı yorumlayabılırdık ama
genede erken bısey demek ıcın 1 ay geçsin şişlikler insin dahada güzel durucaktır
Bunu demek icin henuz erken. Daha burnun sis ve bu sislikler inecek. Cok guzel olacak :)
Evet çok şiş ama psikolojikmen dengesizleştim
Bi begenip bi beğenmiyorum
Henuz cok erken ve gercekten cok guzel duruyor
Çok teşekkür ederim
Eski burnum en ufak sırıtmada aşagı düşüyordu gülünce bambaşka biri oluyprdum bu da düz ama yeni oldugu için kavis var azcık
Şişikler oldugu için herkes bekle diyor ama şu an bile kötü durması canımı cok sıktı
Herkes yapma pişman olırsun dedi dinlmeedim oyuzden tanıdıklaıma soramıyorum fikrini moralimi bozarlar diye
Tanidiklar aslinda en buyuk dusmanlar, o yuzden onlarin dediklerini onemseme. Şu an ki burnun emin ol eskisinden daha iyidir ve sislikler inince de cok daha guzel olacaksin. Rica ederim
Haklısın saolun
Siz de sagolun 🌹
Tam da tahmin ettigim gibi :)
Ne kadara oldun
@ALEVLİ_ÇOCUK 10 bin ama şu an cok memnumum şişlikler inince rahatladım
Way IQ benimki de kemerli gören Rizeli falan sanıyor kantinci abla falan bide büyük IQ ya
Cevap
16Cevap
bence kötü değil iyi şişliklerin varr hele bi insin bi dursun bi otursun o zaman görürsün kızz takma güzel gerçekten
Teşekkür ederim kızz
Özel de yaptırdım ama doktorum kulak burun bpgaz doktoru
Estetisyen degil
Eskisini görmek lazım o çok kötüyse bu iyi duruyor olabilir
Ekleme yeri olsaydı keşke eklerdim
Delikler eşit değil ama masajla düzelen ödem inince düzelen gördüm dr ne dedi
Şu an cok ödemli hepsi düzelecek dedi
Burnumun orta alt kısmı dikiş yerlleri yan kısımlarda cok şiş
Hala şiş duruyor ama bu hali vasat insallah düzelir
Biraz sabırlı ol. Sislikler insin sonra gerekiyorsa üzülürsün
Dediğim gibi 😀 Beğendiysen sıkıntı yok
Daha burnun şiş, tam şeklini alması 6 ay sürer. Şimdiden olmamış nasıl diyebiliyorsun?
onun oturması bile aylar alır. 6 ay geçsin o zaman düşünürsün bnece
kendine gelmesi için 6 ay lazım..
acele etmeyin..
6-7 aya anca şişliği iner belli olur
Şişlikler var galiba zamanla daha iyi olur gibi geldi
Vurun kenarlarını biraz daha ince yapabilirmiş ve çok az da yukarı kaldır sana daha estetik dururdu
şu an aslında cok kalkık düşme payı var içinde ama insan ister istemez psikolojikmen sorguluyor
Kimdi Dr um
Onur Arıdaşır kbb
Hangi sehir
İstanbul
Him. hangi semt hangi hastane
zamanla düzelir şişlik iner
İnşallah
6 ay beklemek gerekiyormuş
2 ay beklemen lazım min şişlikler anca iniyor
Birkac ay gecmesi lazim
daha şişliklerin inmemiştir tam oturmamıştır
10 günde belli olmaz ki biraz sabır
Şişi inmez daha beklemen gerekli.
oturmasını bekle bence 2-3 ay.
Bekliyorum bakalım masıl olcak
düzelir merak etme aynaya bakma 1 ay falan.
Bende öyle yapıyorum elimden geldigince
güzel olacak bence2 ay sonra 1 nisanda yine paylaş bence.
Aynen sonrasında memnumiyetimi ekliycem enazındsn başka arkadaslarda bilgi edinir
daha şişiklerin geçmemiş ki ama
Evet geçmedi ama sence burun ile dudak mesafesi fazla degilmi
Aynen oyle haklısnjx
Çok teşekkür ederim
Şişinin inmesini bekle bence
1 sene sonra normal halini alır
Düzeldi mi şu an nası acaba
şu an düzeldi boşuna aglamışım cok ama çok memnunum. Gercekten ilk halindekiyle 1 ay sonraki kişi biz olmuyormuşuz
henüz erken
İşçilik sıfır
Ödemeli daha
iğrençççç
Kötü olmuş
Ne kadara oldun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?