Merhaba çenem geride olduğu için ve yüz hatlarım hiç belirgin olmadığı için bir işlem yapmak istiyorum. Ne işlemi yapacağımı tam bilmiyorum siz söylermisiniz
Sizce jawline mi yaptırmalıyım yoksa alt çene ameliyatı mı?
Saka bi yana, kendinizle barisik olmayi ogrenin artik arkadaslar 🥰😇 Yani dort dortluk kimse yok, herkeste var bir kusur, ama bunu kafaya takip buyuttukce psikolojinizin bozulmasindan baska bisi cikmaz ortaya 😪 Bak ben 45 yasindayim ama kendimle gayet de barisigim. Yuzumde kirisikliklar, sacimda beyazlar var, mutlaka birsuru baska kusurlarim da var, ama kendimi oldugum gibi seviyorum 🥰 oyy canim kendim 🤗🤗😬
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Allahim ya nedir bu herkesteki estetik sevdasi anlamis diilim 🤦🏻♀️
Ya sizin caniniz mi sıkilıyor paraniz mi cok 😁
Param çok değil ama kendi yüzümü beğenmiyorum ve fotoğtaf çekinmrk te istrmiyorum
Benim gibi fotolarda filtre kullan gec 🥳😎
Saka bi yana, kendinizle barisik olmayi ogrenin artik arkadaslar 🥰😇
Yani dort dortluk kimse yok, herkeste var bir kusur, ama bunu kafaya takip buyuttukce psikolojinizin bozulmasindan baska bisi cikmaz ortaya 😪
Bak ben 45 yasindayim ama kendimle gayet de barisigim. Yuzumde kirisikliklar, sacimda beyazlar var, mutlaka birsuru baska kusurlarim da var, ama kendimi oldugum gibi seviyorum 🥰 oyy canim kendim 🤗🤗😬
Ben sevemiyorum abla
Iste bu psikoloji seni her gun daha asagiya ceker 😪
dostum doğal yoldan mewing yapabilirsin botoksa bulaşırsan ilerleyen yaşta pişman olursun
Pek gerekli bulmadım ama sen nasıl istersen
Beni tanıyor musun
Yok tanımıyorum
Modlar gizli kullancıyı görebiliyor mu
Hayır göremiyoruz hiç bir şekilde
Rahat olabilirsin 😅
Oh rahatladım
😂😂
Şimdi burnumu yaptırayım mı bilmiyorum ama çenem maskulen ve büyük olsun istiyorum
Seni tanıyorum çünkü sende beni tanıyorsun hiç sevmsm öyle tanıdık ahdhsjd
Burnun normal görünüyor büyük durmuyor bence kalsın
O zaman çeneni yaptır inşallah iyi bir yerde yaptırırsın.
Biz hiç konuştuk mu acaba😂 bak merak ettirdin ahahah
Çok konuştuk
Şimdi boş ver bi
Tek alt çene mi elmacık da yaptırayım mı 2 si bir arada iyidir bence
Ben doktor değilim ki🥲 ama elmacık kemiği ne alaka
Alt çeneyi yap gitsin
Elmacık kemiğine ne olmuş
Çıkık olsa daha iyi durmaz mı
Yok be kızlar seviyor çıkık mıkık sana gerek yok bence
Teşekkürler
Bıremın gahehw
Rica ederim xeșkê sjdjbd
Neee o ne demek
Güzelim demek
Kürtçe biliyor musun
Evet
Nerelisiin ki
Şanlıurfa mı yoksa
Mardinliyim bıremin
Mardinli mi tam kürt yeri
Şanlıurfa da olur orada büyüdüm zaten ama aslen mardin
Şimdi şanlıurfada mısın
Bende diyorum bu isot nerden biliyor jajdjs
Hiç beklemezdim doğulu seni
Evet urfadayim. Neden beklemezdin Doğulu olduğumu
Yorumlarda çok elit mi konuşuyorum ayahhdjsjdk yaw șiveli de konuşuyorum bide
Engel mi yedik hshsh ne oldu
Senle uzun konuştuk ve hiç de öyle urfalı biri deeğildin
Sen urfalıysanda karaköprü civarında yaşaman lazım diğerleri şivelilerin yeri
Sadece karaköprünün urfalısı elittir
Hiç hatırlamıyorum seni
Herkesle gerçek kişiliğimle konușmuyorum bide
15 farklı yüzüm var acaba sen hangi yüzüme denk geldin Allah bilir 😀😀
Az konuştuk senle ama güzeldi sohbetin
Detay vermek iistemiyorum zaten vereceğim 2,3 detayda anlarsın
Lan be urfalılardan da birini gördüm ya daha ölmem hahdjss
Ben konuştuğum kişileri unutmam. Ama kendini açık vermemeni de anlıyorum sorun değil 😀heh evey urfalı da gördün artık ölsen de gam yemezsin sndnd
Ben sevmiyorum kendimi tarif etmek bende urfalıyım bu arada ama şehir dışında yaşıgorum artık.
Lan be çok mutlu oldum bizim memelektin insank da burdaymış jsbdksjds
Burdan urfalı bir beyle tek konuştum o da sen değilsin anlaşıldı ahhsjsj iyimiș bari ya hemșerimmm. Sağlıcakla kal zıbarıyom ben iyi geceler 🌙
Senle çok konuşmadık biz
Sanada iyi geceler hanımefendi😅
Tam haa urfalı kız zeyno andjsjdjs
Benden günaydın mesajı almadın knk hshdjss
Yaw sen hayaletsin seni tanımıyom korkuyom pişt pistt git sjxjsmc
Olmadı bu knk 🤦♂️
Şanlıurfadaki en kötü sorun ne biliyon mu avm yok bir de hiç gelişmemiş çok sıkılıyor insan
Knka avm var ya
Bir piazza var birde urfa city
Ee daha ne istiyon çok avm olunca noluyo sjdjd
Avm olmalı gezilecek yerler olmalı eğlence yerleri falan
Sen şanlıurfanın neresinde yaşıyorsun
Harran falan deme hhahdhs
O kadarını söylemem knk
Peki knk
Sen okuyor musun peki
Yok knk terziyim
Terzilikte işler nasıl peki
Daha 1 yıllık terziyim valla daha öğrenme aşamasındayim
İyi knk
Bir şey diycem bu uygulama para falan veriyor mu size
Yok knka yok öyle bir şey 😂
Ah keşkeee shdjsjff
Kötü olmuş
Bir şey diycem çok çirkin duruyor muyum?
Yoo çirkin durmuyorsun
Zorunlu olmadikca yaptirma bence
Caroline yaptır