Çalışan kadınların bakımına para harcamamasına şaşırıyorum sizce de çok saçma değil mi?

Yani ne bileyim diş ve gülüş estetiği, çok gerekliyse burun estetiği, göz altı ışık dolgusu, ağız kenarları çöküntü dolgusu (nazolabl), cilt yenileme lazeri, düşük göz kapağı kaldırma estetiği, botoks vs vs.
Bakıyorum kızlar geliyor 28 30 35 40 yaşlarına ama hiç bunları yaptırmıyorlar. Kazandıkları parayı başka şeylere harcıyorlar veya biriktiriyorlar.
Sonra zamanla tipleri kayıyor beğenilmiyorlar. Daha 30 35 yaşlarında genç ve güzel görüntülerini kaybediyorlar. Bekarsa evlenemiyorlar, evliyse veya ilişkisi varsa aldatılıyorlar vs vs...
Söyledikleri şey hep aynı, "ben o kadar parayı bu işleme vermem, hem belki yakışmıycak doğallıktan yanayım, çok pahalı..."
Paralarını da ya ailesi yer, ya kocası yer, ya da kendi varyemez gibi biriktirir durur.
Para ne için kazanılır?
Çalışan kadınların bakımına para harcamamasına şaşırıyorum sizce de çok saçma değil mi?
Cevapla