Kadınların neden hesap ödemek istiyor bahşiş bırakamadıkları halde, bu yanlış değil mi?

Garson olarak çalışıyorum bir cafede.
Ya sürekli böyle "hesabı ben ödeyeceğim" kavgaları yapıyorlar erkeklerle ama hiçbiri bahşiş bırakmıyor ama hiçbiri...
Daha önce bir kadının bahşiş bıraktığını görmedim açıkçası.
Hesap ödemenin adabını öğrenin sonra erkeklerle tartışın. Bir mekanda hizmet gördüysen bahşiş bırakırsın doğrusu budur bunu da erkekler bilir, ha siz kadın olduğunuz için size hizmet edilmesini mecbur sanıyorsanız o ayrı. Çıldırıyorum ya kavga ettikleri yetmiyor gibi birde neden erkekten hesap aldım diye bana çemkiriyor çoğu kadın.
Ablacım bahşiş bırakamıyorsan o hesaba elini uzatma..
Kadınların neden hesap ödemek istiyor bahşiş bırakamadıkları halde, bu yanlış değil mi?
Cevapla