Garson olarak çalışıyorum bir cafede.
Ya sürekli böyle "hesabı ben ödeyeceğim" kavgaları yapıyorlar erkeklerle ama hiçbiri bahşiş bırakmıyor ama hiçbiri...
Daha önce bir kadının bahşiş bıraktığını görmedim açıkçası.
Hesap ödemenin adabını öğrenin sonra erkeklerle tartışın. Bir mekanda hizmet gördüysen bahşiş bırakırsın doğrusu budur bunu da erkekler bilir, ha siz kadın olduğunuz için size hizmet edilmesini mecbur sanıyorsanız o ayrı. Çıldırıyorum ya kavga ettikleri yetmiyor gibi birde neden erkekten hesap aldım diye bana çemkiriyor çoğu kadın.
Ablacım bahşiş bırakamıyorsan o hesaba elini uzatma..
Ya sürekli böyle "hesabı ben ödeyeceğim" kavgaları yapıyorlar erkeklerle ama hiçbiri bahşiş bırakmıyor ama hiçbiri...
Daha önce bir kadının bahşiş bıraktığını görmedim açıkçası.
Hesap ödemenin adabını öğrenin sonra erkeklerle tartışın. Bir mekanda hizmet gördüysen bahşiş bırakırsın doğrusu budur bunu da erkekler bilir, ha siz kadın olduğunuz için size hizmet edilmesini mecbur sanıyorsanız o ayrı. Çıldırıyorum ya kavga ettikleri yetmiyor gibi birde neden erkekten hesap aldım diye bana çemkiriyor çoğu kadın.
Ablacım bahşiş bırakamıyorsan o hesaba elini uzatma..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer