Çalışmayan kadınlara neden yiyici gözüyle bakiyorlar?

Bir kadın evlenince ev hanimi olmak istemesi ayıp mi? Neden ev hanımı olmak isteyen kadınlara yiyici muhtaç gözüyle bakıyorlar. Çalışan kadın güçlü üreten olarak bakıyorlar. Kadınlar arasında neden rekabet ve ayrımcılık var hani her kosulda kadına saygı duymak vardı. Benim evlenince eşime guzel yemekler yapıp çocuklarıma eşime vaktimi ayırmak istemem çok mu anormal
Çalışmayan kadınlara neden yiyici gözüyle bakiyorlar?
Cevapla