AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
122Cevap
Ee ohooooooo allahın yaratılışını bozuyor diyenler olmuş o zaman hiçbir kılı almayacağız ne bacak ne başka yer erkekler de vır vır edemez o zaman kollo koz mo olor diye
Bu kadar mantıklı yorum yazdığın için alkışlıyorum 👏🏻
bir kaşımız kalmadı karıştıgınız oda oldu diyaneti takan kim
saten deistim beni baglamaz
diyanet çok konuyo boş yapmasın susturun şunu
ona bakarsan kadınların nefes alması bile caiz değil önüne geleni dinci yapıyolar dinden soğumak için birebir
Kuranı kerimde domuz eti alkol gibi haram şeyler zaten yazıyo bu kaş almakta kadınların genellikle yaptığı bir şey olduğu için kuranda yazması gerekirdi yazmadığına göre ne kadar güvenilir hadisler
Saçmalık ya. He martı gibi gezsin insanlar. İslam pis olun demiyor ki. Seyreltilen diş ne alaka mesela. Dış görünüş de psikolojik sağlığa etken bir şey. Bizim oralarda buna bullshit! Derler
Hiç ihtiyaç duyup kaşlarımı almadım ama lisede bir din hocamız vardı biri sormuştu kaş aldırmak günah mı diye adamda yok öyle bir şey martı gibi dolaşılmaz demişti 😂😂
Diyanete göre kara çarşaf giymeli ve parfüm bile kullanmamalıyız oysa dinim kadınıda erkeğide uyardı kadına erkeğin nefsini uyarma demedi birbirinizin nefsini uyarmayın dedi kaş göz kokuyla alakalı değil konu edep adap ve doğru eğitim
Namaz, Oruç vs gibi faz ibadetleri yapmayanlar kaş aldırma yasagınımı takarlar?
Alim, hoca değilim ama diyanet kafasına göre fetva veriyor
Gunah oldugunu reddetmiyorum ama devam ederim. Allah affetsin
Kaşlarımı hiç almıyorum ve memnunum bu halinden. Aykırı durmuyor bence, göze batan yanı yok. Böyle mutluyum ☺️
Güzelmiş doğal hali senin
Adam kafasından söylemiyor kuranın dediğini emrini söylüyor. Aydır aldırma herkes kendi kararı ameli günahı sevabı kendine.
Kas almak caiz değil evet ama göze baymayacak şekilde yüzünün hattını değiştirmeyecek dikkat çekmeyecek şekilde alınmalı diye de biliyorum
Diyanet in işi fetva vermek napsın otursun maaşını alsın mı bugün en kötü müftü bile 10.000 lira alıyor bunların işi bu.
👏👏👏
Çok afedersiniz ama bacak kol kıl tüylerinide bakım olsun diye aldırıyoruz kaş bıyık tüylerini de. Hiç kimse hiç bi yerini aldırmasın o zaman farketmiyo. Bilmiyorum Kuran ve Sünnete uymaya çalışsamda diyanetin bazı fetvaları ilginç kaçıyo.
Diyanet yeni güncelleme mi alıyor anlamıyorum bu sürümde de saçma şeyler var böyle bir şey olabilir mi ya Allah affetsin
Yanlış anlamasın kimse ama herşey çok mükemmelmiş gibi kaş aldırma konusuna geçtik isteyen aldırsın isteyen aldırmasın kime ne yani.
Sen aldır aldıran a karışmıyor kimseye zorlama yok. Dinin kuralı bu Allah ın emri rızası budur diyor diyanet ve görevi bu.
Diyanet çok konuşuyon boş konuşuyon ye haramları otur aşağı. S. alak saçma polemik yaratmakla meşhursun ciddiye alıncak bir tarafın yok
Sanki diyanetin her söylediği uyguladığı şey çok doğru bir bizim kaşımız kaldı
Sümeyyecik dislike atmış koymaz bunlar bize
Sümeyyecik ne smmdm
Sümeyye ve üfürükçü kocası dislike atmış
Sümeyyecik ve üfürükçü görümcesinden de bir dislike
Hayır, bırakmayacağım. O kadar günahımız var. Bunu da onların yanına eklerim ne olacak...
Bunlar her zaman böyleydi zaten şimdi niye çıktı meydana
Kaşını almıyore misin? :/
Alıyorum konumuzla ne alakası var
bu diyanet şey değil mi geçenlerde devlet bankasından ev için kredi çekmek haram değildir diye açıklama yapan :D Zerre kadar güvenim yok diyanete
Sırat köprüsü gibi kaşlar lazım bize Diyanet öbür dünyaya geçerken beta sürümü olsun kızlarda bırakın helal yapın şu işi sizde bizde kurtulalım
Kaşlarının ortasını almayınca birinci sınıf talabesinin martı çizimine benziyor ne yapalım abi alacağız :d
bırakmak çok isterdim ama almayınca berbat oluyor kaşlarım dağınık. zaten şeklini bozmuyorum ki altta çıkanları alıyorum
Sçmak da yasak mı gurban diye sorarım diyanete gerçi ben sormam banane siz sorun beni bağlamaz diyanetin zırvaları
Kuaforum yok boyle bisey duzgunse evet aldirma dikkat çekeck gibi ama daginiksa toplatmak gunah degl bildigim ve koca istigorsa alina bilir
Aldırmazsam bitişik dağınık kaşlı mı çıkıyım insan içine kime adam yerine koyar öyle birini bakım şart
kaş aldırmaktan kasıt bütün kaşları alıp boya ile şekil vermek tir , yoksa fazlalık ve uzayan kaşları düzeltmek amacı ile alınan kaşlar kast edilmiyor
Yanacağım kesin zaten, bari rare değil de en azından medium yanayım.
Zaten güzellik uğruna ortalamadan az şey yapıyorum, onlara da devam.
Banane ya bıktım bu din safsatlarından saygı falanda duymuyorum. Müslümanlar da nasıl izin veriyorlarsa böyle konuşmasına ..
Müslümanlik bunu gerektiriyor
@ski_shen müslüman olmadığım için beni bağlamıyorrr😂
Benide 😀
Bu saniyeden sonra kaş aldırmayan kızları sempatik buluyorum.
Lüks arabaya binmek caiz mi lan rusun çocuğu diye sorsam yerin dibine girerler
Bebin kaşımı almazsam ruh sağlığım bozuluyor dolayısı ile ruh sağlığımı korumak için kaşımı alıyorum. Benim için geçerli değil bu günah olayı dkxmkdd
Kılımızı tüğümüzü bari rahat bırakın bıktık artık he
Ohn teşekkürler diyanet hiç kaş aldırasım yoktu da şimdi şort da giyemem.
Kur'an da yazmayan şeyleri fetva diye malların önüne atıyorlar bunlarda inanıyor
Vayy bee eskiden KS'ydi şimdi oldu Türkiye haber ajansı
Kaşlarını çok düzgün aldıranlar bana çok kezban geliyor kadın erkek fark etmez kaşları doğal haline bırakınca duruma göre çok hafif düzeltmeler yapınca daha doğal ve cool geliyor artık.
Zaten artık dün dünya mankenleri bunu yapmaya başladı özellikle Z kuşağına mensup mankenler kaslarını resmen almıyorlar ve çok hoş bence
İslam'la alakan var mıydı da tutup kıla tüye takıldın.
tekrar söylüyorum hala diyaneti kaale alanlar var mı ya :D
Pp 😳
Diyanet kadınlar güzelleşmesin istiyor benim anladığım bu
kaş alınırmıymış zaten yok kaş alıyımda kaşsız mı kalam
Koyun degilim ki kaval sesinine kendimi uydurayim.
Aklim da var vicdanim da.
Kendi karisi kas aldirmayi birakirsa, siz de birakin 😂
Bunlarda bir diyor caiz bir diyor caiz değil. Ne yaptıklarından haberleri yok.
Ben kısaca şunu söyleyim; dini duygular kişiseldir.
Otomobilden %300 vergi almakta haram. O zaman ÖTV kalkacak mı?
Yani onu genelde erkekler için diyorlar ama. Kadınlar için caiz değildir diye bir şey yok
diyanet poposundan salatalık çıkarılan imami hakkında fetva vermeyi düşünüyormuymuş acaba?
Doğruyu söylemiş. Sen vazgecmezsen geçme zaten onlarda dikkate alan olursa diye
Diyanetten beklenen açıklama nihayet gelmiş anlaşılan!
Şimdi ben kaslarimi almasam gerçekten berbat olur zaten kendim etrafından alıyorum, doğallığını bozmamaya çalışıyorum.
Bu zaten bilinen bir şey. Diyanet bunu neden dile getirdi ki? Update mi geldi
Ayet göstersin. Hadi kızları geç tamam da biz tek kaş Türk erkekleri napsın?😂Bıraksın bu işleri
Hayır yani merak ettiğim,9 yaşındaki kız çocuğu ile evlenilebilir deyip de kaşları mı takmış? Koko fazla gelince işte demek 🥳😅
Yalnız bunlar yeni değil, dikkat eden insan zaten biliyordur.
Link atar misin fetvayi tam olarak birinci agizdan dinleyelim
Zaten alincak kasim olmadigi icin beni etkilemedi djfjfjfj
Neden yok ki
@Mizahşör06 acik renk hic alma geregi duymadim biyiklarmda yok
Hmm daha mı iyi yAni? Ya bi özelden yazabilir misiniz rica etsem 🙏 bir iki dk sadece
@Mizahşör06 hayir ozelden erkeklerle konusmiyorum. Kizlar haric mesaj kutumda kapali
Keşke bi yazsan
Müslümanlık ne zaman mantıklıydı ki, şimdi olsun :D