Ben sakinliğimi koruyan taraftanım ama koruya koruya zirveye ulaşınca çok kötü parlayan bir yapım var.
Nasıl bir yapın var?


Genelde sakin olurum.
Sinirlendirmem kolay olmaz, mesafemi, çizgilerimi belli ederim.
Sinirlendiren kişiler içinde saman alevin'den daha çok olimpiyat ateşi gibi olurum sönmem, sinirim kalır öyle.
Sinirli halimi pek sevmiyorum kırıyor rahatlıkla acımasız tarafı var.
Neyse diyorum, sinirlendiren düşünsün.
Cevap
5Cevap
Sol gözüm seğiriyor ise geçmiş olsun
Korurum genelde, sesimi çıkarmam. Ama benim de bir sabrım var tabii. Bazen taşabiliyor.
Selam, Sakinliğimi korurum ama çok uzun sürmez belki 5 10 dakika falan toleransım olur ama çabuk sinirlenme özelliğim daha baskın geliyor.
Sakinim, çıldırmam için son raddeye gelmem lazım. Bu yüzden çok sabırlı biriyim, taşırana şaşıyorum.
Sakin kalmayı öğrenebilme çabası gösterenlerdenim son zamanlarda
Çok sakin kalabildigim icin karsimdaki delirebilir. Bazende bilincli korumam kontrol bende kısaca
Sakinlik güzeldir. ileride pişman olacağımln bir şeyler yapmana engel olur.
Çabucak sinirlenen bir yapım var ama eğer oldu da sabredersem bi konuda karşımdakini perişan ederim
Her moka atar yaparım.
Saman alevi gibi fkfkfg
Aniden parlıyorum maalesef
Hiç sakin kalamıyorum
sakinlik ne demekti
Benziyoruz
Sakinim
O ana bağlı
sakinim
Hayır değilim
Çok sinirliyim
Saman alevi gibi 🙃
Korurum genelde.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?