
Kadehini ne için kaldırıyorsun? Hakeden için mi haketmeyen için mi?

ne şerefe ne şerefsizlige
sadece keyfime kaldırırım kadehi
keyfin bozulmasın abi :) izin verme
cümlemizin
hiç kaldırmadım
Kendim icin kaldiriyorum 😊
Cevap
3Cevap
onların şerefsizliğine ve kendi şerefimize.
Baya dolmuşuz :)
ben içmem.
şerefine kaldıracak adam kalmadı pek
kadeh kaldırmam
Kadeh yok
şerefsizliğeee
:))))
Haram haram içmeyin şu mereti.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar