AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
122Cevap
kaştan önce uckurlarına ayar versin oğlancı pzevenkler
Bende diyanate katılmakla beraber gerçekten kadını çokta güzelleştirdiğini düşünüyorum
Bu fetva müslümanları bağlar
Diğerlerini değil...
Diyanet bizde sadece mercedesten ibaret olmuştur. Sallamiyorum onları.
Yok artık Arap kızları cok bakımlı görüyorum burada
Hangi dini kurala uydum kş bunada uyuyayım namaz kılmamak daha büyük günah
Ayrıca yapmak zorunda değilsiniz veya yapmamak dinini yaşayan kesime söylemiş kasmayın
Ben bile dağınıklarımı alıyorum 😃 yıllık 13 milyar bütçeli diyanetten çıkan sonuç kıl oldu
Moda programı vs. Biyerde duysanız tamam dersiniz. Diyanet soyleyince hemen karsisiniz bravoo
Erkege benzemekte gunah fazlaliklari aldirmak gunah degil diye biliyorum
Müslüman olanlar zaten diyanete bakar siz bakmasanızda olur saçma diye bişey diyemezsiniz diyanetin her dediğini yapmak zorundasınız diye bişey de yok zaten neden bu kadar çok tepki gösteriyorsunuz
Kızım, virgül kullan. Lütfen.
Niye virgülsüz anlayamıyor musun
Kadınlarımız Lütfen Bu Konuda Günah İşlesinler.
Yüzü güzel gösteren 3 özellikten biri kaş.
9 yaşındaki kızla evlenilebilir diyen de diyanet aşı olmak oruç bozmaz diyen de diyanet çok da şey yapmamak lazım bazen kendi kendilerine patch getiriyorlar aw
dini mi beğenmiyorsun diyaneti mi :D
Daha bugün 3 kızına tecavüz edip karısını pazarlayan adam serbest kaldı...
Keşke kadınların dış görünüşünden bıkıp bunlarla ilgili de yorum yapsanız artık.
Ben zaten pek almıyorum... şekli güzel ve almam gereken kaşlarımda görünmüyorsun sayılır... sarı çünkü 😂
diyaneti ciddiye almıyorum çünkü beynim var. ''babanın öz kızına şehvet duyması haram değil'' diyen bir kurumu dinleyecek kadar mağara insanı değilim 👍
Vücudumda benim beğenmediğim hiçbir yerim yok ki düzelteyim estetik yaptırayım
Diyanetin ne dediği önemli değil. Allahın yarattığını değiştirmek günah. Bunu biliyoruz. Ne dersek diyelim.
Bir kimsenin din bilgisi vermesi karşılığında gelir elde etmesi günah. Kuranda açıkça yazıyor. O kendi günahlarını düşünsün.
Bu devirde diyanete gore yasamak sacmalik. ayrica musluman da degilim.
Belki fikrin değişir ilerde ☺️
Bunları diyanet kafasından uydurmuyor yalnız, Kur'an ve Hadislerden hükmü çıkarılıyor.
Hee hep diyorlar böyle saçma şeyleri. Ben inanmıyorum böyle laflara. İnanan da inansin. Ben o günah bu günah herşeye inanmam.
Diyanet kim ya? Defolsun gitsinler yobazlar, kendi karınlarına sülalelerine söylesinler o lafları akılları.
Bu çok önceden beri bilinen birşey ama uyan olur uymayan olur herkesin kendi bileceği iş. Ben tabikide aldiriyorum 😂
Diyanet değil de dinimizce kaş almak haram diye biliyorum. Aşırı göze batarsa alınabilir erkeksi görünüyorsa
Kuran'da böyle şeyler yazmıyor. Yazsa da kaş kaldırmaktan vazgeçemem tarzan gibi gezerim yoksa ortalıkta
Hayır ben dinsizim bu saatten sonra diyanet kim Din kim neler yaptılar neler bunlar hala ciddiye alan var mı Dini Kadın düşmanı bunlar #DinsizbiriyimMüslümanlığason
Bende Ateistim
Bu hesaba göre tam tersini yaparsak yani ekstra kaş ekersek cennet garanti mi oluyor?
Komik degil
@Niljim Espiri olsun diye yazmadım zaten ciddi ciddi sordum, kaş aldırmak kötüyse, aynı mantığa göre kaş ektirmekte iyi bir şey olmalı değil mi?
Kas neden ektirceksin ki
Ya bide bunu erkek soruyor PES
@Niljim Tabi ki sevap olsun diye, cennete gitmek için. Kaş aldırmak kötüyse, ektirmek iyi demektir bu da sevap demektir bence, yani Cennet'in altın anahtarı.
Güzel abicim kimse sana kasini aldirma cennetliksin demiyor niye böyle sacmaliyorsun
@Niljim Kaş aldırmak kötü diyor ya, bu da demek oluyor ki kaş ektirmek iyidir. Kaş ektirmek iyi olmayacaksa kaş aldırmak neden kötü olsun?
Önce iki kaşımın ortasını birleştiricem, sonra kaşlarımı uçlarını sakallarımla birleştirecem. Hem tarz olur hem de sevap.
Ya güzelim abicim eger müslümam degilsen de dalga gecme
Cok şeyden vazgeçtim. Kaşlarımı alıyorum ama genel olarak giyim de dikkat çekmeyi sevmiyorum 🤷🏻♂️
Vazgeçtik zaten bu yaşımıza kadar yaptıran düşünsün
Diyanete uysaydim şimdiye dinden çıkmıştım
👏👏👏👏👏
Bunlar yüzünden dinsiz olduğuma şükrediyorum
Kaç yaşında dinden çıktın ailen müslüman mı
@4kmuhteşem 16 yaşımda falan. Evet ama öyle yaşamıyorlar tabi...
Valla ben 10 sene din eğitimi aldım 4 yılı medresede geçirdim Osmanlıca biliyorum bende dinsizim
@4kmuhteşem hahahah yaa cidden bravo
Tefsir akaid kelam hadis kuran ilmihal Arapça çok yoğun eğitim aldım ailem dinini iyi öğrensin dindar olsun diye çok uğraştı şu an ise namaz kılıyor gibi yapıyorum ama dini hepsinden iyi biliyorum 4 kişiyi dinden çıkardım
Hayatı yaşarız beee
Bendensin
Ooooo kardeş içeriz bir gün
Kime şükrediyon.
Soruyu soran sen diyanetin diger önerilerini hep yaptin, kas konusunami takildin?
Saç ekimi kısmı tartışılır gerisi doğrudur hatta geç bile açıkladı. Bu hususta net hadis var.
Diyanet kuranda yazan şeylerin kaçını yapmış ki söylüyor?
Çok bilmişler. Neyse bir şey demeyecem suçlu biz oluyoruz
Müslüman olmadığımız için başkasının özgürlük alanını çiğnemeden istediğimiz gibi yaşarız biz din, dil, ırk demeden tüm insanları kucaklarız hepimiz kardeşiz
Aldırmayı gerekecek bir kaşım yok, zaten doğal seviyorum.
Bilemedim. Araştırmak lazım farklı kaynaklardan da bakmak lazım. Diyanet her zaman güven vermiyor.
Bunu diyanet demiyor hadis var bununla ilgili. Bilmiyorsanız nasıl müslümansınız, ben hiç aldırmadım ve kaşlarım hep modelli güzel durdu
Ee, kocaya süslenince sevap oluyordu. Ben anlamadım şimdi. Kocamızın karşına tek kaş mı çıkalım yani?
Diyanete göre değil kuran ayetlerine göre hareket edelim...(toplumsal baskı ve biz inananları ayirmasinlar)
Ebet kanka haklısın
Hahahahaha umrumda mı?
Yooo.
Diyanet önce yurtta taciz uğrayan çocuklara el uzatsin
Kas aldırmak normalde günah değil sadece caiz olmayan bir şey ama kaşlarını esin için aldiriyorsan sorun olmuyor diye biliyorum
Kaş aldırmak dinen günahtır. Ama erkeksi görüntü yaratıyorsa çok sınırlı ölçülerde caizmiş öyle duydum. (Kaşın ortasını almak gibi) Bende alıyorum. Allah affetsin. İnşallah nefsime bir gün engel olabilirim.
Faiz haram sonucta diyanet diye bisey kalmadi işine geldiği gibi hareket ediyor sen işine bak bos ver
Yani kendim araştırırım önce hangi ayetlere dayanarak söylemiş onlara bakarım ve doğruysa uyarım ben. Dini uyarıları dikkate alan biriyim.
Hiç kaş aldırmadım çünkü ihtiyacım olmadı bundan sonra da ihtiyacımın olacağını düşünmüyorum sakalım bile 17 yaşımda ilk çıkmaya başladı.
Evet kas almak günahtır ortasını alabilirsiniz ama. Ve kaşınızı almadiginizda çok ama çok kötü duruyorsa alabilirsiniz
Hiç bi dedigini dikkatr almıyorum koyunların
6 koyun meelemiş :/
Alıştım canım ya
melemek değil de inlemek diyelim onlara :D
Bu yorum kaldiralacak ama akplilerin altinda inlerler çogu😂
yoo benim de altımda inliyorlar 😎
Onlara farketmez doğru
Kaşı bıyığı salıp recep ivedik mi olalım
Evet , kaş aldırmak günah. Ve ne yalan söylüyeyim ben aldırıyorum.
Diyanetin onca açıklaması var. Hattqa diyanet demeyelim de Kur'an-ı Kerim'in onca emir ve yasakları var. Bunları uyguluyor musunuz da iş diyanetim kaş açıklamasına kaldı?
@JuliaStarss Tarzım değilsin
Bunlar yeni birşey değil ve doğru bilgiler. Bunda gündem olacak durum nedir?
Ben zaten biliyordum ve hiç almadım
neden kaş almak caiz değil?
@YusufFG Allah'ın yarattığını beğenmemekten ötürü sanırım kibir gibi
Gün geçmiyor ki yine saçmalamasınlar
Diyanetin her dediği doğru olsaydı...
Kılli kılli gezemem sory🙄
Zaten Allah inancımız olsa Allaha karşı gelmeyiz ki? Yaparız der geçeriz
Hayır orta kaşımı almassam recep ivedik gibi olurum