Lafını esirgemeyince dangalak patavatsız mı olursun (lütfen tamamı okuyun yanlış mı yapmışım)?

18 yaşındayım dün dayımın sevgilisi müstakbel yengem bize geldi yemek için. Kadında bi gariplik var tanıştığım ilk andan beri. Olur olmadık yerlerde ciddi bir şey konuşurken kahkahalarla bana gülüyor. Dayımın 10 yaşında kızına da yapmış 1 ay önce çocuk bile garipsemiş evlenmeni istemiyorum baba, benimle dalga geçiyo bu abla demiş. Öyle anneme anneanneme dayıma değil çocuklara özel bi şey yaptığı aklı sıra. Annemle ciddi bi şey konuşuyorduk bende karakterim bu dedim ay ben bu içeceği bırakıp gülmeliyim şu an dedi bi anda kahkaha atmaya başladı komik mi diyorum daha da gülüyo. Gittim dayımla konuştum ben 18 yaşındayım beni çocuk yerine koyması ne kadar normal diye, alttan al dayıcım dedi. bi daha yaparsa cevap veririm dedim akşam aynı şeyi tekrar yaptı bende olur olmadık yerlerde eşek gibi kişnemek zorunda değilsin diyerek terkettim masayı. şimdi ailem bana kızıyo yanlış mı yaptım patavatsız mıyım hak etmiş mi?

Lafını esirgemeyince dangalak patavatsız mı olursun (lütfen tamamı okuyun yanlış mı yapmışım)?
Cevapla