Arkadaşlarım zengin ve estetikli, yanlarında kendimi kötü hissediyorum. Çok çirkinim, ne yapmalıyım?

Zengin değilim estetiksizim onların manikür parası benim kazancım kadar
Arkadaşlarım zengin ve estetikli, yanlarında kendimi kötü hissediyorum. Çok çirkinim, ne yapmalıyım?
Cevapla