Arkadaşlarım sürekli çirkin olduğumu söyleyerek beni manipüle ediyorlar. Onlardan başka arkadaşım yok, görüşmeyi kesmeli miyim?

Çirkin olmadığımı bende biliyorum. Ama benim üzerimde sürekli çirkin olduğumu diyerek baskı uyguluyorlar. Onlardan başka arkadaşlarım yok. Arkadaşlarım kız buarada. Eğer görüşmeyi kesersem yalnız kalırım ne yapmalıyım?

Arkadaşlarım sürekli çirkin olduğumu söyleyerek beni manipüle ediyorlar. Onlardan başka arkadaşım yok, görüşmeyi kesmeli miyim?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlarıma gereken cevabı verdim. Artık hayatımda hiç biride yok. Teşekkürler KS halkı
Arkadaşlarım sürekli çirkin olduğumu söyleyerek beni manipüle ediyorlar. Onlardan başka arkadaşım yok, görüşmeyi kesmeli miyim?
Cevapla