Sevgililik döneminde kendine bakıyordu, parfüm kokuyordu. Şimdi yataktan kalktığı halle evde dolaşıyor. Hiç bakım yaptığını görmedim sadece dışarı çıkarken makyaj yapar o kadar. Ev işleri falan diyeceksiniz ama zaten kendisi tüm gün evde oturuyor bu bir sebep olamaz yani. Ne yapmalıyım, gün geçtikçe soğuyorum?
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılBahane ne güzel bir şey. Karım şöyle böyle benim de gözüm dışarı kaysın. Konuşmadan, derdini anlatmadan kestir at ki aldatmaya sözde sebebin olsun. Bir sormak lazım kadına sen evde nasıl geziyorsun acaba? 7/24 biz erkeğimizin yanında boyalı badanalı mı gezmek zorundayız. Sen sevgililik döneminde o kadına ne jestler yapıyordun kim bilir şimdi uğraşmadığın. Kadına soralım bakalım acaba ne diyecek! Aslında hatun senden soğumuş ama haberin yok uyandırayım...
5810 Yorumla- +1 yıl
Öyle ortaladı ki arkadaş bana yapacak bir şey kalmadı..
- +1 yıl
Üstad naptın 😅, eğer dış görünüşü iç güzelliğe tercih ederslerse böyle olur ne bekliyo acaba evde assolist gibi mi gezsin
- +1 yıl
@QueenFrigg baştan aşağı haklısında haksızsında.
- +1 yıl
@Pembişşşiiiikkkk Haklı olmak gibi bir çabam yok. Platformun özelliği fikir paylaşmak.
- +1 yıl
:) :) Peki bende senden rica etsem :) çiçekli :) sweatshirtlü yeni profil fotoğrafıma tıklayıp büyütüp bakarmısın :) tipim nasıl :) kır beni ama yeterki gerçeği söyle :) @QueenFrigg
- +1 yıl
@Pembişşşiiiikkkk Ben yapmamayım yorum. İyi değilim o konuda :)
- +1 yıl
@Pembişşşiiiikkkk abi ben baktım tipindeki çiçekleri sulasınlar
- +1 yıl
@Captankostok :D :D :D :D :D süperdi kardeşim :D
En İyi Cevaplar
Eşine söyle güzelce anlat sanki dışarıda makyaj yapanların hepsi evde manken güzeli gibi geziyor sanıyorsunuz. Sizin için aldatmak kaçış boş yere eşini suçlama sırf bu yüzden erkeklerden soğuyorum.
511 Yorumla
+1 yılSen bahane arıyorsun evliliği de ne kadar. Ayaklar altına aliyorsunuz bu kadar basit olamaz aldatmak hatta hiç olmamalı ne yapsam da nereden açık bulsam da aldatma yoluna gitsem diye mi düşünüyorsunuz, napıyorsunuz, bilmem biraz kendinize saygınız olsun esinize saygınız olsun empati yap sen öyle olsan o aldatmaya kalksa al karşına konuş insanlar konusa konusa hayvanlar sevise sevise demisler✂️
190 Yorumla
- Güzellik & Bakım konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılHiç bir gerekçe aldatmayı haklı çıkaramaz 👍 Eşin paspal paspal gezse bile her halini sevmen lazım çünkü eşin olmuş artık. İyi günde kötü günde yanında olacaksın 👍 Hasta olsa bakacaksın, gerekirse yıkayıp, saçını tarayıp, tırnağını keseceksin artık bir olmuşsun onunla evlilik sıkıya gelince kaçılacak kadar kolay mı sandın?
22 Yorumla- +1 yıl
@Eda009 maşuğunun derdi bile hoş gelir aşığa :)) yani hatun kendinde beğenmediği kısımları bile erkek seviyorsa işte o adam hatunun saçını da tarar duşa da sokar çorbada içirir. Kar yağar kar üstüne, derdim var dert üstüne cellat boynun vursun yar seversem yar üstüne diye boşa demiyorum. :))
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
126
Cevap
88Cevap
Güzellik & Bakım konusunda 4b cevap paylaştı. O gözünün kayacağı kişilerde evde porsuk gibi geziyor bilgin olsun.
Kadın vitrin süsü değil 7-24 barbie gibi dolanamaz.8339 Yorumla- +1 yıl
@Vladdraculaa kızlar makyajı erkekleri etkilemek için değil kendilerini öyle mutlu hissettikleri için yaparlar ;)
- +1 yıl
@ricksancez kadınların tek derdi beğenilmek kivirmayin insanlar tarafından beğenilmek istiyorsunuz çünkü begenilmediniz mı mutsuz oluyorsunuz bu yüzden mutlu hissetmek için makyaj yapıyorsunuz
- +1 yıl
@Vladdraculaa bu arada alakası yok. Bunu bir kadın olarak söylüyorum makyajın erkeklerle en ufak bir alakası yok. Kadınkar kendilerini daha özgüvenli, daha güzel hissettikleri için makyaj yapıyor. Ayrıca insanlar tarafından beğenilmek demişsin. İnsanların hepsinin içinde bu istekten az çok bulunur. Herkes beğenilmeyi ister. Beğenilmek istemek kötü bir şey değil. Diyelim kadınlar olarak kendimizi beğendirmek istiyoruz, bunun makyajla ne alakası var?
- +1 yıl
@ricksanchez hadi varsayalım ki kendinizi mutlu hissetmek için yapıyorsunuz.
Bu durumda siz sadece dışarı çıkarken mi mutlu olmak istiyorsunuz? Makyaj mutluluk kaynağı ise mutluluk için yapılıyorsa niye sadece dışarı çıkışına yapılır genelde? Mutluluk dediğiniz şey ev sınırları dışında mı? Bütün erkeklere tepeden bakıp dışarıya da makyajsız çıkmayan kadınlar olarak çok acınası bir haldesiniz. - +1 yıl
@ricksancez Çünkü Türk kadınları nin hiç biri doğal güzel değil hem ayrıca makyaj ürünleri in özgüveni tetiklemesinin sebebi erkekler ya da toplumun diyelim güzel insanları daha çabuk benimsemesi yani ben beğenilmek için makyaj yapmıyorum demen ağır bir yalan olur çünkü beğenilmek özgüveni tetikliyor kendi uydurdugunuz yalanlara inanın
- +1 yıl
- +1 yıl
@Razumihin ben ne yaptım ki yanmasın derken?
- +1 yıl
@Razumihin hayır benim değil @ricksanchez'ın sözü
- +1 yıl
Ben soruya katılmıyorum. Bakımsız olması aldatmak için asla bir sebep değildir daha doğrusu aldatmanın haklı bir sebebi olamaz. Kişi soğumuş ise ayrılır.
Majyak konusuna gelince, makyaj zaten bir bakım değil ama kendilerini iyi hissetmek için yapıyorlar yalanını da külahıma anlatın. Makyaj kadınlar için işkencedir yapması 3 saat silmesi 2 saat. bir ton kimyasal. Mimikleri bile oynamıyor makyajdan. Bale kuğusu gibi dolanıyorlar etrafta. Paylaço gibi kendini boyamak kimseyi mutlu etmez.
Kadınlar sadece ama sadece beğenilmek için Majyak yapar. Bunun dışında söylenen her şey yalandır. %99 bile demiyorum bakın, %100'ü beğenilmek için yapar. - +1 yıl
@Razumihin Bana çevir kazı yanmasın dediniz demediğim birşeyden ötürü. Kimin söylediğini size söyledim hayırdır ses yok yanlış anladım bile diyemediniz. Hiçbir şey yok gibi tutmuş birde yorum yapmışsınız. Azıcık erdemli olun birşey kaybetmezsiniz
- +1 yıl
@Razumihin anlayışınız ne kadar sığ yahu. Dediğimden her kız kendi için yapıyor diye mi çıkıyor. "Her kız maalesef kendini iyi hissetmek için yap mı yor" demişim. Sizse uçtunuz gittiniz nerelere
- +1 yıl
Aklı selim bir arkadaş yok mu ya @Razumihin'ye ne demek istediğimi anlatabilecek
- +1 yıl
@Razumihin birileri için yapıyor demek istiyorum sadece kendini iyi hissetmek için değil diyorum. Daha ne denir üstüne. Bunu nasıl anlıyorsunuz 😮 sinir hastası olmadan ben gidiyorum. Umarım biri size burdaki demek istediğimi anlatabilir ben anlatamadım
- +1 yıl
@ayrılıkdiyebirşeyvar senin Türkçe kıt. Yazdıklarını da anlamıyorsun yazdıklarımı da.
Hepsi öyle değil derken bazılarının başka amaçla yapıyor olduğunu söylemiş oluyorsun. Ben de hepsi aynı sebep için yapıyor diyorum mk sen 5 saattir bunun neyini anlamadın sinir hastası edersin adamı sen - +1 yıl
@Razumihin sen evde makyaj yapılmadığını mı düşünüyorsun. Şahsen ben yapıyorum. Çevremde olan kızlar da yapıyor. Hadi diyelim sadece dışarda yapıyoruz bu seni hiç ilgilendirmez her kadının kendi seçimi ve evet daha mutlu oluyoruz makyaj yapınca
- +1 yıl
@Razumihin kim kendini nasıl daha iyi hissediyorsa öyle olsun ve ben şey demedim bakımsızlık bir ayrılırk sebebidir. Değildir zaten. Ama karşı taraf bakımlı kadınlardan hoşlanıyorsa bunu söyleyebilir. Neyse herkesin kendi görüşü.
- +1 yıl
@Razumihin zaman, mekan önemsiz herkes istediğini istediği yerde istedi zaman yapabilir ;)
- +1 yıl
@Razumihin kızın dediği şu " her kız kendini iyi hissetmek için yapmıyor malesef" senin suçlaman şu " her kız kendini iyi hissetmek için yapıyor "
Yazdığını veya yazılanı okumuyorsun. - +1 yıl
@Razumihin Tekrar oku en başından itibaren anlarsın.
- +1 yıl
@KırmızıYıldız_ aklınıza ağzına sağlık çok teşekkürler 🙏🏻🙏🏻
- +1 yıl
@KırmızıYıldız_ birde ağzı çok bozuk, küfürbaz, derdini sadece hakaretle anlayabilen biri
- +1 yıl
@Razumihin yalnız kimse kimseyi düşürmeye çalışmıyor. Sen nasıl bir düşünce yapısına sahipsen karşı cinse kurukan her cümleyi düşürme amaçlı sanıyorsun. Yazık cidden.
- +1 yıl
@Razumihin kendini hala temizlemeye çalışıyorsun , gerçekleri kaldıracak gücün yok.
ZAYIFSIN!
Gerçekler seni bulucak kendinde yakında anlarsın ,
Sana bir tavsiye o iflah olmaz ruhunu arındır ve o beynini kullan
Yaşım 20 bile değil ancak senin burda zihinselliği bırakıp fizikselliğe geçmen komik bir durum ,
Eh napalım kimiside kaldıramaz gerçeği değilmi dostum? - +1 yıl
@Razumihin zaten burası farklı görüşlerin paylaşıldığı bir platform. İnsanlara hakaret edip, nefretini kusman için doğru yer değil.
- +1 yıl
Bir eğitimde şu söz geçer " Düşmanını tanımıyorsan ona saldırma".
- +1 yıl
Kim olduğumu bile bilmeden beni tehtit ediyorsun , karanlığı sana armağan ediyorum buyur gücün varsa kontrol et eminim ki edemeyeceksin.
- +1 yıl
haklısın
- +1 yıl
@ricksanchez oyle mutlu olduklari yok. Suratini persembe pazari gibi boyamanin neresi mutluluk. Ona buna hava atma cabasi sadece. Evlenince hava civa bitigi icinde deforme yuzlerle evde duruyorlar. Eee sen hava civa yaparsan kocanda gelir yaptigin o havalari sorar sana
Saçma sapan düşüncelere kapılacağına eşine bu durumu nazikçe belli etmeyi denesen?
Evde pijama ile dolaşmasından hoşnut olmadığı söyle mesela, söylersen çeki düzen oluşur illaki ya da makyaj yapmasını istiyorsan "rimel sürmek ya da bordo bir ruj sana çok yakışıyor hayatım benim yanımda sürmeni isterim." de.
Şu malum konuya gelecek olursak gözünün dışarıya kayması tamamen bu duruma uydurduğun bir kılıf. Bakımlı olsa da zaten o gözün kayar senin. Eşinden önce sen karakterini bir değiştir de gel.60 YorumlaGörüntü aldatır, gerçek şaşırtır. Gözlemlerime dayanarak söylüyorum eşinle kesinlikle konuş aksi takdirde şeytan devreye girip eşinin eksik olan yanlarını tamamlayan kadınları sana göstermeye başlar. İkincisi bir kadın ne kadar güzel olursa olsun onu sürekli besleyecek bir kaynağın olması lazım, yani güzelliğine doydun eeee başka bir ayırt edici özelliğini görmeye çalış ( Sevecen, esprili, açıl sözlü, dürüst, sadakat), son şey eğer maske ile yaşıyorsanız yapacak bir şey yok herkes gördüğünü görür, duyduğunu duyar.
10 Yorumla
+1 yılBakımdan kastının ne olduğu önemli bu konuda, evin içerisinde full makyaj, tuvaletle dolaşsın diyorsan ucmussun derim,, ancak temizligine dikkat ediyor, yeteri kadar makyajını, bakımını yapıyor, senin için özel zamanlarda özel şekilde giyinmeyi biliyorsa hiçbir problem yok,, makul ve mantıklı olunduğu sürece evin icerisinde çözülebilecek bir durum bu,, ha gel gelelim gözün dışarıya kayma mevzuuna,, biz erkeklerin birçoğu herhangi bir neden olmadan da bu dediğini yapmaya egilimliyiz zaten, çok fazla bahane aramaya gerek yok,,
10 Yorumla
+1 yılÜlen gözüm dışarda demiyosunda
Dışarı kaysa suçlu benmiyim diye kendini teselli ediyosun =)
Madem öyle eşin kendine bakmıyor sen ona bak
Al götür kuaföre
bir güzel giydir üst baş bişeyler al ne biliyim
Eksik gördüğün ne varsa sen tamamla
Onun yapmasını bekleme ;)60 Yorumla
+1 yılBen de yataktan kalktığım gibi geziyorum evde. Durduk yere makyaj mı yapacağın etek kot pantolonla mı duracağım? Öyle evde saç baş yapılı makyajlı gezenler dizi oyuncuları normal insanlar evde doğal halleriyle gezerler. Eşofman pijama giyerler.
100 Yorumla
+1 yılPardon da ev işleri çok mu kolay bunu güzel bir dille hayatım makyaj sana çok yakışıyor gün içerisinde seni böyle de Görmek istiyorum arada diyebilirsin sonra yapsa bu seferde makyaja biraz para harcasa ya sen makyajsızda güzelsin dersiniz ama iki güzel makyaj güzel giyenen kadın gördüğünüzde hayvan bakarsınız ama
31 Yorumla- +1 yıl
Hayvan gibi bakarsınız olacaktı onu atlamamak gerek
Paspal insani ben de sevmem dogruya dogru. Ama bir kadın boşu boşuna kendini salmaz. Peki sen bu konuda özeleştiri yapiyor musun. Eşine ne kadar zaman ayiriyorsun. Ne sıklıkta dışarıya cikiyorsunuz ve eşinin özel ihtiyaclari icin ne kadar bütçe ayiriyorsun
30 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSen yoldan çıkmışsın zaten. Üstüne bahane uretiyorsun. Her kadin 7/24 hazir, suslu, makyajli olamaz. Disarda gordugun kadinlar senin karin gibi "disari cikarken"susleniyorlar. Evde iyle degiller. Belki de senin karına da gözü kayan vardir. Adam kendi evindeki hatunu begenmez. Ama disarda gordugu kadinlara ağzının suyu akar. Belki bunlardan biri senin eşin olabilir. Senin "begenmedigin"esini baskalari begeniyordur. Her sey dengi dengine çünkü. Bir de bu açıdan bak.
60 YorumlaDesene aldatacağına kibarca çok saldın kendini kendine de bak bence biraz iyi hissedersin diye sizin yüzünüzden erkeklerden soğuyoruz güven problemim oluyor mesela benim böyle şeyleri gördükçe erkeklere
80 Yorumla
+1 yılKarını vitrin mankeni olarak görmek yerine önce insan olarak görmen gerekiyor. Ayrıca ona güzel bir dille seni şöyle görmek isterim diyerek ona ilgili yaklaşman gerekiyor. Karın pasaklı bir tipse onu bilemem ama onun dışında karından hergün evde elbise giyip boyanmasını beklemiyorsun heralde. Eve aniden misafir gelebilir onları o şekilde mi karşılayacak kadın?
20 Yorumla
+1 yılEvdede eşofmanlarımızı giyip oturmayacaksak ne bileyim yani..
Sen peki ne yapıyorsun eşin için, bir güzel söz bir ufak hediye..
Kadınlar erkeklerin oyuncağı değil birini gerçekten seversen her haliyle seversin onun rahatlığı için her şeyi yaparsın, bencillik etmezsin, bunun nedeni tamamen sevmeyi becerememen..20 Yorumla
+1 yılO zaman sorun sende sen sevememişsin ya da sevdiğini sanmışsın böyle bı sebep yüzünden gözün dışarıya kayamaz bunu düşünüyorsan zaten amacın budur o yazdıklarında bı bahanedir seven insan her türlü sever evde bakım yapmiyo diye illa gözün dışarı mi kayması gerekiyo büyük saçmalık
20 Yorumla
+1 yılBir insan evinde de rahat edemeyecekse ne diyim tabiki dışarı çıkarken makyaj yaparız güzel gıyınıriz ama evin içinde biblomuyum sürekli öyle geziyim konuşursun evdede arada yapar ama bu sebeple gözüm dışarı kayıyor diyen biri karaktersizdir yazık eşine senin gibi birini bulmuş ev kadınlığı en zor şey hayatta ayrıca bunuda bil
20 Yorumla
+1 yılDiyelim ki sen evde 2 hafta tatildesşn ama evden çıkmamak üzere bir tatil, evde uyanınca saçına fön çekip tekrar gidip kalktıgın koltuga gidip oturur musun?
Nedir bu aldatmak için kendine sebep bulmak mı?
Eşin eğer fazla bakımsız ve sen bakımlı bir eş istiyorsan onu psikolojik stratejilerinle bakıma davet et, kadın kendine bakıyor aslında ama eş olarak sen ona gösterdiği bakıma değer davranıyor musun? Giyinip makyaj Yapınca iltifat ediyor musun beğendiğini dile getiriyor musun10 Yorumla
+1 yılLan manyak adam kadın napsın yataktan kalkar kalkmaz makyaj mı yapsın bu ne ya sevgililikte tabi makyaj yapacaktı dışarı çıkıyorsunuz sonuçta artık evinde kendini güvende hissettiği yerde bırakta istediği gibi gezsin saçma sapan gözüm dışarı kaysa şu olur mu bu olur mu senin aklın kaymış bence gelip burda laga luga yapıyorsun bahane arama güzellik görecelidir bir süre sonra böyle olacağını bilmen lazımdı zaten kadın evinde rahat olmayacakta nerde olacak bak gene delirdim
10 YorumlaBütün gün makyajla evin içinde dolaş mak zor. tabitam kendini salmasına yanlış en azında sen işte geleceğin saat bakımlı cilveli ola bilir parfüm sıka bilir zate kocasını düşünen yapar yapmasada başkası kapar
Hani kendine baksa yinede aldatsan sonra salsa senhaksız olurdun dersin kadın kadınlığını yapmış adam anlamamış sonrada salmış bazıları banyo yapmayı bile akıl etmez haftada bir zor yapıyor kimi evliler sade sxyapınca yapıyor kimi banyo10 YorumlaSuçlusun. Şöyleki evliyken başka birine gözünün kayması bir nevi aldatmanin yarısı bence. Eşinde hatalı tabi kendini salmış baya anlaşılan ama hatayı hatayla kapatamazsın. Bu konuda git güzelce konuşun bence duzgun bir üslupla cozulemeyecek bişey değil. Ilk fırsatta karım kendine bakmıyo deyip gözünü başka yönlere kaydırma peşindeysen direk yolları ayırmaya bakmalısınıiz. Kariniza ne olursa olsun bunu yapmaya hakkınız yok.
10 Yorumla
+1 yılBence şu an gözünüz dışarıya kayarsa bir yanlış yaparsanız çok üzülürsünüz ve hatalı konumuna düşersiniz. Kendisiyle konuşun. Eski haline dön ben seni öyle sevdim böyle de seviyorum ama ilk halin daha iyidi gibi şeyler söyleyin ve kırıcı olmamaya çalışın
10 YorumlaEşinizle konuşun. Eğer onunla bu mesele hakkında konuşmayacaksanız kiminle konuşacaksınız. Önce yapmanız gereken kırmadan, onun gururnu okşayacak şekilde hitap ederek mevzuya inceden inceye girmektir. Helaliniz o iken yanlışa yanlışla cevap vermek en istenmeyen çözüm ve vebaldir
10 Yorumla
+1 yılSoğuyorsan boşan ve sonra gözün direkt alabildiğine açılsın. Bu sorun olmaz, ama evliyken bunu yapmak bence gereksizdir. Zaten uyumsuzsunuz, aranızda problem var ve sen şikayetçisin. Sebeplerin var ama bunu evliyken koz olarak kullanmak akıl karı değil. Boşanma davası açıp sorunlarından kurtulabilirsin. Soğuduğun biriyle aynı evde yaşamana gerek yok ki.
10 YorumlaOnunla konuştun mu belki büyük bir derdi var içinde kendine özenemiyor dalgındır kaygıları vardır belki
32 Yorumla- +1 yıl
Bu yaşta bu farkındalık 👏👏 tebrik ederim
Bu konuda kendisini nazik ve kibar bir dille uyarabilirsin rahatsız olduğunuz şeyleri paylaşın ileride cok ciddi sorunlara yol açabilir. ya da eşinize sürprizler yapın beğenebileceği kıyafetler, hediyeler, güzel bir akşam yemeği teklifi, bir haftasonu kahvaltısı.. Birazda bence siz çabalayın ki onunda içinde bisiler uyansın.
30 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılInsan kendi evinde rahat etmek ister. Senin gönlün olsun diye sabah uyanıp gereksiz yere makyaj mı yapsın, parfumler mi sıksın. Ne sanıyosun dışarda gördüğün "bakımlı" kadınlar, evin içinde de mi öyle geziyor? O tür şeyler sadece dizilerde filmlerde var. Ayrıca sen evin içinde nasıl geziyosun acaba. Bahane arama. Tabii ki de suçlusun.
40 YorumlaSen o kadını gercekten sevmiyorsun yazık etme cocuk yoksa ayrıl oda hayatına baksın senin gibi adamla bir ömür hayatı paylasmayı göze alarak hata yapmış zavallı kadın
60 Yorumla
+1 yılSizin gibi insanların gözü dışarıya kaymaya meyilli olduğu için kendinizi aklamak ve haklı çıkarmak için bahaneler arıyorsunuz. Eğer sen eşini gerçekten sevseydin bu durumu açıkça konuşarak düzeltmeye çalışırdın.
44 Yorumla- +1 yıl
Sana o kadar çok katılıyorum ki insan gerçekten gönülden sevdi mi bırak açıkça konuşup düzeltmeyi onu severdi zaten her haliyle güzel insanları erkek olsun kız olsun herhes sever beğenir ama önemli olan onu en kötü halinde bile bütün çirkinliğiyle sevebilmektedir
- +1 yıl
@Çapkınımmm Bu tip insanlar eşinin kusursuz fiziği olsa bile mesela doğum yaptı diye yine soğuyor. Yani insanın gözü dışarıda olunca nafile.
- +1 yıl
Aldatmaya merakı olan insan ahlaksız insan dünyalar yakışıklısınıda aldatır dünyalar güzelinide aldatır
- +1 yıl
Kesinlikle canım. En iyi yaptıkları şey kendilerini aklama çabası👍
+1 yılBro bahane bulma sanki gördüğün her kız mükemmelmi sanıyosun aç internnetten bak bir kızın makyajsız ve makyajlı haline aynı bu sendeki sakallı ve sakalsız gibi. HA eşine söylersin düzelir ama kırmadan zinadan ve kadınahakaret siďdetten uzak dur!!
40 YorumlaSenin evlilikten beklentin farklıymış kardeşim. O senin karınsa iyisiyle kötüsüyle, güzelliğiyle çirkinliğiyle her şeyiyle kabul edeceksin. Zaten etmişsin ki evlenmişsin. Gözün dışarı kayıyormuş da suçlu muymuşsun; suçlusun tabi.
30 YorumlaBenim eşimde öyle ama benim için sıkıntı değil yaslanıp heryeri sarksa da, sakalı da çıksa, yüz kilo olsa da yine severim, bende bana yapmıyorsan dışarı çıkarken de makyaj yapma diyorum ama dediğim oluyor mu hayır
30 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılMakyaj yapmak bakımlılık demek değil bu bir, kadının evde abiyeyle dolaşacak hali yok bu iki, bir kadını sadece o olduğu için sevmişsen nasıl göründüğünün ne giydiğinin bir önemi yoktur senin için bu da üç. Ama aldatmaya bahane arayan ve kendine bir kere bile dönüp bakmadan gözü dışarıda olan biri olarak o kadını boşa gitsin layık değilsin kesinlikle, yazık !!!
10 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 317 cevap paylaştı. Gözün çıksın bir de suçlu ben miyim diyor azcık yardım et kadına yemek bulaşık çamaşır temizlik kolay sanki
61 YorumlaYazık..
Eminim sen saç sakal göbek salsan eşin senin için bu cümleleri kurmazdı
Tabi siz aldatmayı sadece kendinize ait sanıyorsunuz kadın da aldatabilir seni kendini saldığında.41 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılDoğallık gibisi yok, evde dışarıdaki gibi olunur mu hiç, ben eve gelir gelmez eşortman altı ve pijama üstünü giyerim rahatlık gibisi yok. Cilt kanseri mi yapacan karını kafayı mı yedin. Hem önemli olan iç güzellik ve sadakat.
20 Yorumla
+1 yılKokuşmuş çoraplarını ortalığa atınca iyi oluyor değil mi? Önce bir sorun kendinize ben gerçekten kendime bakıyor muyum temiz miyim diye!!! Aldatmaya meyilli şahıs bahanesi işte.. Tiksiniyorum sizin gibilerden..
20 Yorumla
+1 yılBahane uretme sen adam olsaydin her haliyle severdin karini, napsin evdemi suslensin puslensin sen nekadar bakiyosun aceba kendine mk aldatmada hakli cikabilmek her yolu deniyosunuz sirf bu yuzden sizin gibiler yuzunden evlilikten soguyoruz
30 Yorumla
+1 yılMk bir soğuma varsa neden konuşup düzeltmiyor veya ayrılmıyorsun sonra git kime neyin kayıyorsa kaysın aldatmaya Kılıf mı olur hem ayranım dökülmesin hem götüm öpülmesin baya akıllısınız :)
30 YorumlaDuydunuz mu kızlar? Parfüm kokmazsanız boynuzlanırsınız suçlu da siz olursunuz..
60 Yorumla
+1 yılDemek ki kadının kendine bakmaması için bir sebep var. O senden de kendinden de çoktan soğumuş. Ne yaptın da onu soğuttun bunu bir düşün. Senden memnun değil
20 Yorumla
+1 yılçalışmıyosa belki para olmadığı için yapamıyodur bakım para işi çünkü kuaför kozmetik ürünleri vs anladığım kadarıyla sen kişisel bakımdan ziyade süslü olmasını istiyosun onun için para şart
20 Yorumla
+1 yılTamam eşin salmış kendisini ama gözünün kaydıklarını evde görsen o gözlerin nereye kayacağını şaşırır :D bak eşinde dışarı çıkarken makyaj yapıyormuş dışardakilerde öyle
20 Yorumla
+1 yılOna bir şeyler hediye et mesela parfüm bu kokunun sana yakışacağını düşündüm de. Ya da bir kıyafet olur iç çamaşırı olur belki makyaj malzemesi alırsın
20 YorumlaSuclu olursun tabi.
Begenmiyorsan sevmiyorsan konusursunuz ortada olmayan ne varsa duzeltmeye calisirsiniz. Olmuyorsa bosanirsiniz. Sonra ne bok yersen yersin20 Yorumla
+1 yılSen bu soruyu sorabiliyorsan zaten, gözün dışarda hiç kadını suçlama boş yere..
60 YorumlaEmpati kur biraz bence suçlu degilsin ama kötü olur yani hem ona söylemeden yaparsan suclusun yani. Açık açık söyle biraz kırıcı ol ki ciddi olduğunu anlasın sevgiliykenki hallerinden bahset fotoğraflarini aç vsvs. 👍
20 Yorumla
+1 yılbedenini sevince böyle oluyor arkadaşım kadının ruhunu seveceksin bedenlerimiz ölümlü tabiki çirkinleşecek ama kadının ruhunu seversen o asla değişmez
30 Yorumla
+1 yılBence para ver ve güzellik merkezine yönlendir düzenli olarak. bakımlı olunca çok güzel olduğunu söyle otamatikmen düzelir
30 Yorumla
+1 yılGözün dışarıya kaymamalı, kayarsa suçlu muyum dersen suçlusun derin ben. Konuş kardeşim o zaman siz eşsiniz yani konuşarak her şeyi halledebilirsin. Hele de böyle bir konu da
10 YorumlaKardeşim bacım güzelse yüzüne bakılabiliyorsa boşver makyajı süsü püsü ya millet çirkin kızlarla evleniyor ne makyaj ne estetik kurtarmıyor yinede sesi çıkmıyor
10 Yorumlasuçlusun. eşin kendine bakmıyosa boşan birader. ne demek gözüm dışarı kaysın. ee nerde o 'iyi günde kötü günde hastalıkta sağlıkta' cümlesi? fason muydu ağzınızdan çıkan evet sözü?
10 Yorumla
+1 yılHocam bu büyük bir sorun ya ama bunu onunla konuşmalısın belkide senin verdiğin paraya kıyamıyordur. Onunla konuş kişisel bakımını eksik etmesin aksi takdirde gözün dışarıda olucak
10 Yorumla
+1 yılSuçlusunuz.
Bahane aramayın, eşinizle konuşun yine de olmuyorsa boşanın gidipte aldatmayı mantıklı hale getirmeye çalışmayın gülünç oluyorsunuz çünkü aldatmanın mantığı yoktur.11 Yorumla
+1 yılİlişkinize dair bir hevesi kalmamıştır onu. İlişkiden kaçmak kolay yol, seçebilirsin tabii ki. Ya da biraz uğraşır, onun ilişkiye olan hevesini arttırırsın, bu da zor olan seçenek🤷♀️
10 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 305 cevap paylaştı. Soruya bak gözünün kaydığı kadınlar da evde eşin gibi merak etme. Bizler de insanız.
40 Yorumla
+1 yılKonuş bunu eşinle güzelce anlat. Aldatmaya bu kadar meyilli olma fırsat kolluyormuş gibi bu ne
40 Yorumla
+1 yılKardeşim neden gözün dışarı kaymaktan yana. Eşinle bu durumu konuşmak varken. Böyle yaparak toplumun algısını değiştiriyorsunuz.
71 Yorumla- +1 yıl
Aferin sana İzmir beyi 🙈
Amaaan beni alan almis satan satmis bakim yapip da napiyimm kafasi oluyor bu. Tut kolundan gratise gotur 😂😂
20 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 411 cevap paylaştı.
+1 yılEşin aslinda kendine olan saygısından dolayı kendine bakmalı , sana hoş gözükmek için degil.. acaba kadın depresyona filan mi girdi
27 Yorumla- +1 yıl
@sonnisim tabii ki , ben hem aktif hem çalışan bir kadınım tabii ki de her medeni insan gibi bakımlıyım , bakımlı olmak o kadar da zor birsey değil sadece tembel olmamak lazım
- +1 yıl
@sonnisim bakım önce fit olmakla başlar şişko bir insana bakımlı diyemeyiz sağlığına bakmıyor çünkü , ikinci kural temizlik , hergun duş almak ve dişlerini fırçalamak , daha sonra zihinsel bakım gelir , Boş boş dizi seyretmektense beyni değerli bilgilerle doldurup ufkunu geliştirmek ve paran yettiği ölçüde seyahat etmek
- +1 yıl
Ne demek medeni insan gibi? Suratini parsembbe pazari gibi boya badana yapmayanlar medeniyetsizmi? Bu nasil bir bakis acisi. Sen boyamakla medeni olmua olmuyorsun sadece suratini boyamis oluyorsun
- +1 yıl
@ttarrakkafası ben makyajdan bahsettiğimi hatırlamıyorum
Evet bu durumdan sıkılmış olabilirsin. Ama şunuda düşünmelisin ki sen de eskisi gibi davranıyormusun eşin ile birlikte kaliteli vakit geçriyormusunuz. Bu konulara dikkat ettiğinde eşindede değişimlere şahit olacaksın kadınlar ilgi ister.
10 Yorumla
+1 yılAldatmak icin once ne yapiyorsak onu yap ve onu huylandir. Sonra o bakar kendine ya da direk kuafor ve alisveris icin para ver. Kadinlar sabahlari cok cirkin oluyorlar.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHiç sordun mu eşin seni artık beğeniyor mu? Kokuyor musun vs. Belki de sen kendini salmışsındır o da sana ithafen böyledir
50 Yorumla- Devamını Gör (154)
Devamını Gör(199)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar