Eşim beni istemeyince gözüm kayıyor, bu durumda tek suçlu ben miyim?

Eşim beni reddedince gözüm sosyal medyada ya da dışarıda başka kadınlara kayıyor özellikle uzun sürünce (1-2 hafta ) istemsizce bakıyorum tahrik oluyorum. Bu durumda tek suçlu ben miyim? Eşimi aldatmak istemem ama istemsizce oluyor kendimi bakarken buluyorum.
Eşim beni istemeyince gözüm kayıyor, bu durumda tek suçlu ben miyim?
Cevapla