Yaz Geldi Diye Endişelenme! Hayatı Doyasıya Yaşamak Varken Terden Korkmak Ne Demek?

Biz yine yazı bekleriz derken çıkıp geliverdi :) Yaz aylarının gelmesiyle birlikte hareketlerimizde artış olmaya başladı. Havalarında sıcaklamasıyla birlikte terleme sorunumuz bir kaç tık daha fazla arttı. Peki neden terleriz ya da terlemek zararlı mıdır? Hadi sizlere az bunlardan bahsedeyim ve beni her zaman kurtaran, çok severek kullandığım gizli sırrımı sizlerle paylaşayım :) Hazırsanız kemerler bağlansın lütfen :)

Yaz Geldi Diye Endişelenme! Hayatı Doyasıya Yaşamak Varken Terden Korkmak Ne Demek?

Neden Terleriz?

Yaz Geldi Diye Endişelenme! Hayatı Doyasıya Yaşamak Varken Terden Korkmak Ne Demek?

Terlemek hepimizin doğasında var. Herkes terler ve normal bir fonksiyondur. Aslında vücudumuzu soğutmak için terleriz. Terlememize neden olacak şeyler vardır. Sıcak ortamlar, stresler ve yediğimiz yemekler bunların birkaçına örnektir. Ter kokusuzdur. Terin kokmasını sağlayan şey bakterilerdir. Bakteriler beslenir ve atıklarını dışarı atarlar. Bu işlem sırasında da koku sağlanır. Terlemek zararlı ya da yanlış değildir. Terlemeniz durumunda mutlaka önlemler almalısınız.

Terlediğimiz Zamanlarda Neler Yapmalıyız?

Yaz Geldi Diye Endişelenme! Hayatı Doyasıya Yaşamak Varken Terden Korkmak Ne Demek?

Terlemenin doğal olduğundan ve sağlığımız açısından da oldukça yararlı olduğundan bahsetmiştik. Peki terlediğimiz durumlarda neler yapmalıyız? Terlediğimiz durumlarda yapacağımız ilk şey duş almak olacaktır. Duş almak gözeneklerin açılmasına yardımcı olacaktır ve rahatlık sağlayacaktır. Ardından mutlaka deodorant kullanılmalıdır. Deodorant kullanımı esnasında çok dikkatli olmalısınız. Kıyafetlerinizde iz bırakmamasına da ayrıca dikkat etmelisiniz.

Terlediğiniz Zaman Hareketlerinizi Kısıtlamamalısınız!

Yaz Geldi Diye Endişelenme! Hayatı Doyasıya Yaşamak Varken Terden Korkmak Ne Demek?

Terlemekten korkmamalısınız. Korkmadan sporunuzu yapmalı, özel hayatınızın keyfini çıkartmalısınız. Kendinizi sınırlamadan özgürce hareket etmelisiniz. Size her daim eşlik edecek deodorantı bulmalısınız.

Benim Tercihim; Emotion Natural

Emotion
Emotion

Ben tercihimi yine Emotion'dan yana kullandım. Senelerdir tüm çıkardığı serileri denedim ve memnun kaldım. Sizlerle de Emotion Natural Bloom ve Emotion Natural Breeze tanıştırmak istedim. Kokularına ve kalıcılığına bayılacaksınız. :)

Emotion Natural Bloom

Emotion Natural Bloom
Emotion Natural Bloom

Beni en çok etkileyen özelliği markayla tanıştığımdan bu yana kusursuz ki vegan oluşu oldu. Kullandığı ürünlerin vegan olduğuna dikkat eden herkesle gelin de bir sarılalım :) Doğal özler içeren formülü sayesinde cilde zarar vermiyor ve en önemlisi gözenekleri tıkamıyor. Cildim için her zaman en iyisini düşünüyor ve içerisinde paraben, silikon ve alüminyum içermiyor. Eee birde 48 saat koruma içeriyor. Gün içi ter kokmasını engelliyor. Daha ne istenir ki :)

Emotion Natural Breeze

Emotion Natural Breeze
Emotion Natural Breeze

Annem de benden her zaman faydalanıyor. Annemin ve benim bir diğer favorimiz ise Emotion Natural Breeze oldu. Yine vegan ve yine gönüllerde. İçerisinde pudra bulundurmuyor ve leke bırakmıyor. Leke bırakmaması da benim için çok önemli. Özellikle koyu renklerde giyindiğim zaman leke bırakmadığını görmek beni çok mutlu ediyor. 48 saat koruma içeriyor ve içerisinde paraben, silikon ve alüminyum içermiyor.

Ben Emotion ürünlerinin hepsini kullandım ve memnun kalmadığım hiç bir ürünü olmadı. Sizlere de gönül rahatlığı ile tavsiye ederim. :)

Bir deodorantta olmazsa olmaz özelliğiniz nedir?

Yaz Geldi Diye Endişelenme! Hayatı Doyasıya Yaşamak Varken Terden Korkmak Ne Demek?
Cevapla