Kış geldi çattı. Soğuk havanın cildi olumsuz yönde etkilediğini hepimiz biliyoruz. Bu soğuktan nasibini alan yerlerin en başında ellerimiz geliyor. Soğuk hava ellerimizi kurutuyor, çatlatıyor, sertleştiriyor. Gün içerisinde soğuğa maruz kalan eller şişiyor, kızarıyor, morarıyor ve bu durumlar çoğu zaman canımızı yakıyor. Aynı zamanda sağlıksız da bir görüntü oluşturuyor. Unutmayın ki insanlarla ilk teması bile ellerimizle sağlıyoruz. Neden karşımızdaki insana sert bir dokunuş armağan edelim ki?
Yapmanız gereken şeyler çok da zor değil. Tek yapmanız gereken size uygun bir el kremini elinizin altında bulundurmak ve bol su tüketmek. Şimdi sizlere kullandığım bazı el kremleriyle ilgili bilgi vereceğim.
Arko Nem canlandırıcı bakım kremi

C vitamini içeren bir bakım kremi. Çabuk emilen bir yapıya sahip değil. O yüzden ben gece yatmadan önce ya da aşırı soğuk havalarda dışarı çıkarken tercih ediyorum. Soldaki yıllar önce aldığım bir krem. İkisi de aynı içeriğe sahip. Ambalajların farklılık gösterdiğine bakmayın. 6 lira gibi bir fiyata almıştım.
Arko Nem onarıcı bakım kremi

İçerisinde ekstra gliserin ve E vitamini bulunan çok yoğun bir krem. Kuru bir cilde sahibim ama bana bile fazla geldi. Ellerim çok kuruyor, çok çatlıyor soğuğa maruz kalınca da hemen acıyor diyenler için birebir. Kışın çok soğuklarda dışarı çıkarken bolca kullanacağımdan şüphem yok. Yazın indirimden 3 liraya almıştım.
Dalan D'Olive el ve vücut kremi

İçerisinde zeytinyağı bulunan ve paraben içermeyen bir krem. Soldaki normal yoğunlukta, sağdaki küçük boy ise oldukça yoğun bir krem. Sağdakini çantamda taşıyorum, soldaki zaten bitmiş durumda. Büyük olanı 6 lira gibi bir fiyata, küçük olanı da 1,50 liraya almıştım.
Neutrogena el kremi

Anında emilen hafif bir nemlendirici. Yukarıdakilerin aksine yağsız bir krem. Yazdan beri fazlasıyla kullanıyorum. Gerçekten çok başarılı. Kremlerdeki yağlı hissiyatı sevmiyorsanız sizin için birebir. 13 lira gibi bir fiyata almıştım. Bitince de tekrar alacağım.
İnecto Naturals el ve tırnak kremi

Bu kremi çok seviyorum. Çabuk emiliyor ve buram buram Hindistan cevizi kokuyor. Yazın bolca kullandım evde de bolca kullanıyorum. Bitince alacağım kremlerden biri. Fiyatı 8 lira civarıydı.
İlk 3 ürün daha çok gece yatarken ve kışın dışarı çıkarken kullanılacak kremler. Yoğunlar ve kolay emilen yapıya sahip değiller.
Sondaki 2 ürün ise yaz aylarında ve evdeyken kullanılacak kremler. Hafif ve kolay emilen formüle sahipler. Yani yağsızlar. Bana kalırsa herkesin elinin altında hem hafif formüllü hem de yoğun formüllü krem olmalı. Gün içerisinde birçok şeye maruz kalan ellerinize destek olmalısınız.

:* :* :*
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar