Kışın Nemini Kaybetmemiş, Güzel Eller İçin Öneriler
Kış gelirken herkes kendince hazırlığını yapar. Anneannem kış yaklaşırken tarhana yapardı. Bu yazımda bahsedeceğim şeyler anneanneme bayağı uzak şeyler. Zira anneannem için bakım su, sabun ve doğal vitaminden ibaretti.
Ben kış yaklaşırken daha doğrusu kış yaklaştığını sert havalarla hissettirmeye başladığında önlemlerimi almaya başlıyorum. Benim gibi eldiven kullanmayı sevmiyorsunuz ellerimiz için küçük şeyler almamız lazım.
Ama cilt bakımında temel kural su. Doktorlar bas bas bağırıyorlar su için!!! Bence de içelim. Hani yaşlı teyzelerin derilerini çekince eski haline gelmesi için biraz zaman geçiyor ya hani işte öyle bir tene sahip olmamak için su içelim lütfen. Şimdi asıl konumuza dönelim.
Kışın ellerim için kullandığım birkaç nemlendirici kremden bahsedeceğim. Benimki gibi kuruyan bir cildiniz varsa deneyin derim.
- Niveanın bu klasik kreminin 30ml olanı benim favorim. İlk nemlendiricimdir. Birçoğumunuzun da öyle olduğunu düşünüyorum. Annem de genç kızken bunu kullanırmış. Şimdi Estée Lauder Re-Nutriv Hand Cream-El Kremi 100 ml kullanıyor. Memnun sanırım. + 40 iseniz annem tavsiye ediyor :)

- Avonun yout restore kremini bilinçsiz bir tercihle lisede kullanıyordum. Kokusu çok hoş. Yaşlanma karşıtı kompleks içeren onarıcı bir krem. Bunu çantamda taşımak yerine gece yatmadan önce sürüyorum. 10 tl civarı uygun bir ürün. Avonun cocoa butterlerini denemenizi şiddetle tavsiye ederim kokuları mütiş.

- Kuzeyliler işi biliyor. Sürdüğüm anda hızla emiliyor. Geçen kış için Neutrogena özel bir seri üretmişti çok memnun kalmıştım. Bu sene de çıkarırlarsa almayı düşünüyorum. 12 tl ye almıştım.

- Ama bana çantanda ne taşıyorsun diye sorarsanız Roc'un Dermatologic Enydrial Hand Cream. Esans içermeyen bir el kremi ama benim cildim adeta pul pul olduğu için çok güzel nemlendiriyor. Yıpranmış elleriniz varsa tavsiye ederim. 'Alerji riskini en aza indirmek için formule edilmiştir' yazıyor. 22 tl ye almıştım 50ml bana dört ay gidiyor.

- Clinique De Comfort Hand and Cuticle Cream gerek nemlendirme olsun gerek tırnak bakımı olsun gayet güzel. Su bazlı bir krem. Ben gece kullanmayı tercih ediyorum. Beyaz tenliyseniz cildi hasasiyete karşıda koruyor. 70 tl civarı bir fiyatı var. Ama roc da bunun işlevini görür nitelikte eğer daha uygun bir ürün olsun derseniz.

Mavala ve Vaseline'nin de ürünleri gayet güzel özellikle Vaseline. O kadar çok ürün var ki günümüzde dışına aldanıp aldığım çok oldu ama bu önerdiklerim gerçekten nemlendirici niteliğini hak eden cisten.
Çantama hangisini atıyorum derseniz Roc ve Neutrogena'ın kış kolleksiyonu için olan ürünü.
Ama en önemlisi su ve C vitamini. Ne yapıyoruz su içip portakal yiyoruz faiş fiyatlara kremler almak zorunda kalmayalım sonra :)

Şimdi ellerimizi güzelce nemlendirelim belki sonra güzel ojelerden bahsederiz :)
Hoşça kalın :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar