1 ay

Arjantin’de et fiyatları uçunca kasabın eşek eti satması sizce normal mi, etik mi?

Arjantin’de artan et fiyatları sonrası bir kasap, eyalet yönetiminden izin alarak eşek eti satmaya başladı.

🔹 Et alamayan bölge halkı, kasabın sattığı ucuz eşek etine yoğun ilgi gösterdi.

🔹 Kasap, 2 günde 500 kilo et sattı.
"Kilosu 600 TL"

Arjantin’de et fiyatları uçunca kasabın eşek eti satması sizce normal mi, etik mi?
Arjantin’de et fiyatları uçunca kasabın eşek eti satması sizce normal mi, etik mi?
Cevapla