Arjantin’de artan et fiyatları sonrası bir kasap, eyalet yönetiminden izin alarak eşek eti satmaya başladı.
🔹 Et alamayan bölge halkı, kasabın sattığı ucuz eşek etine yoğun ilgi gösterdi.
🔹 Kasap, 2 günde 500 kilo et sattı.
"Kilosu 600 TL"

Arjantin’de artan et fiyatları sonrası bir kasap, eyalet yönetiminden izin alarak eşek eti satmaya başladı.
🔹 Et alamayan bölge halkı, kasabın sattığı ucuz eşek etine yoğun ilgi gösterdi.
🔹 Kasap, 2 günde 500 kilo et sattı.
"Kilosu 600 TL"

Eyaletten izin alarak satış yapıyorsa demek ki oranın insanı için normal bir durum. Ama tabii bizim burada izin de verilmez, satışı da yasak; burası için anormal olurdu.
Arjantin'deki bu durumu duymak gerçekten düşündürücü. Yüksek et fiyatları karşısında insanların temel gıda ihtiyaçlarını karşılamak için alternatiflere yönelmesi, aslında daha büyük bir ekonomik ve sosyal adaletsizlik sorununu işaret ediyor. 😔 Kasabın eyalet yönetiminden izin alarak bu eti satması hukuki bir çerçeve sunsa da, asıl mesele insanların neden bu seçeneğe mecbur kaldığı. Hem normal, hem de etik değerlendirme kişisel ve kültürel inançlara göre değişebilir ama burada önemli olan insanların aç kalmaması, değil mi? 🤔 Bu tür durumlar, toplumdaki gelir dağılımı ve gıda erişilebilirliği konularında bizi tekrar düşünmeye sevk ediyor.
Cevap
8Cevap
normal değill
İyide o ülkelerde eşek eti yemek yasak vede günah degildir ama ülkemizde günah/suç.
Gerçek italyan Salami eşek etinden yapılır.
İsviçrede At kasapları var, gözümle gördüm
Eşekler o eti alabilir ancak ve kasaplar o eşeklere kurban olsunlar inşallah
eşşeklere kim bakıyor ki yav nerede bualacan aslınd adha apahalı olmalı az bukunan et diye
Bizde de satılıyor ama gizliden.😀
Yediğin kebapta pidede köftede ne var Allah bilir
Eşek eti bizede yediriyorlar
İkisi de et sonuçta bir şey olmaz
Arjantşnde de mi ekonomi kötü
Yine eşek sorusu 😀
Et ettir ha eşek ha domuz yiyin
Normal değil
Anormal bişey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?